Patronaty Zdrowie

Kampania Pokonać Tabu

Medical Media Solutions
Medical Media Solutions
9 marca 2016
 

Już dzisiaj wraz z dziennikiem „Rzeczpospolita” oraz na dbajozdrowie.info ukazała się kolejna edycja kampanii „Pokonać Tabu” przygotowana przez wydawnictwo Medical Media Solutions.

Publikacja ma pokazać jak można radzić sobie z wieloma chorobami oraz uświadomić pacjentów, że nie są osamotnieni w walce z nimi. Ma edukować, wspierać, a także zachęcić do rozmów o problemach, które do tej pory były nazywane tematem tabu.

Mamy nadzieje, że będzie to swojego rodzaju inspiracja do tego co należy zrobić, aby nie poddać się podczas walki z chorobą, świadomości zagrożeń jakie za sobą niesie i profilaktyki na każdym możliwym poziomie.

Jesteśmy jednym z partnerów kampanii!

Kampania Pokonać Tabu

Zapraszamy do lektury publikacji w wersji online: 

pokonac tabu


Patronaty Zdrowie

Kampania „Życie Seniora”

Medical Media Solutions
Medical Media Solutions
17 marca 2016
 

Już dziś wraz Dziennikiem Metrocafe i na www.dbajozdrowie.info wydawnictwo Medical Media Solutions przygotowało kolejną edycję publikacji „Życie Seniora”. Portal Oh!me po raz kolejny został głównym partnerem medialnym tej kampanii.

0001-2Projekt porusza tematy związane z funkcjonowaniem osób starszych w społeczeństwie. Mówi o kondycji społecznej i zdrowotnej polskich Seniorów. Kampania skierowana jest do czytelników i jej realizacja oparta jest na hasłach:

  •      AKCEPTUJ SIEBIE I SWÓJ WIEK
  •      MONITORUJ SWOJE ZDROWIE
  •      DBAJ O PROFILAKTYKĘ
  •      NIE ZAPOMINAJ O AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ
  •      ROZWIJAJ SWOJE PASJE
  •      KORZYSTAJ Z ŻYCIA

Publikację otwiera wypowiedź prof. dr hab. Piotra Błędowskiego – Dyrektora Insytutu Gospodarstwa Społecznego w SGH w Warszawie, wiceprzewodniczącego Polskiego Towarzystwa Gerontologicznego, którego poprosiliśmy o komentarz w sprawie kondycji polskiego seniora.

Kolejnym wywiadem kampanii jest rozmowa z Jurkiem Owsiakiem. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy właśnie ogłosiła podsumowanie 24. Finału. Zebrano ponad 72 mln 696 tys. 501 zł dla pediatrii ale i dla seniorów. Twarzą okładki została Wirginia Szmyt, znana jako DJ Wika. Ostatnio ukazała się jej biografia: „DJ Wika. Jest moc!”, w której po raz kolejny udaje się jej łączyć́ pokolenia i zarażać́ pozytywną energią.

Prof. dr hab. med. Ewa Jassem z Katedry Pneumonologii i Alergologii – Gdański Uniwersytet Medyczny, wzbogaciła projekt swoim eksperckim głosem w temacie POChP i roli edukacji w diagnostyce i leczeniu tej przewlekłej choroby.

„Nietrzymaniu moczu można zaradzić” to tytuł artykułu na temat wstydliwego problemu, z którym muszą mierzyć się seniorzy. Tymczasem jego skala wymaga interwencji, która pozytywnie wpływa na dalsze prowadzenie aktywnego i normalnego życia.

Godny polecenia jest również materiał dotyczący leczenia dietetycznego i kontroli cholesterolu w kontekście chorób układu krążenia, które od wielu lat stanowią główny problem zdrowotny zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Na łamach publikacji „Życie Seniora” znajduje się również artykuł o potrzebie monitorowania zdrowia seniora-diabetyka i przestrzeganiu zasad samokontroli.

Dla czytelników portalu Oh!me przedstawiamy wersję online kampanii:

http://dbajozdrowie.info/wp-content/uploads/2016/03/ZycieSeniora.pdf

 


Patronaty Zdrowie

Startuje 4. edycja kampanii „Pokonać Raka”

Medical Media Solutions
Medical Media Solutions
24 lutego 2016

Wydawnictwo Medical Media Solutions zaprasza do zapoznania się z kolejną edycją kampanii „Pokonać Raka”. Projekt ukazał się dzisiaj tj. 24 lutego wraz z dziennikiem „Rzeczpospolita”. Jego celem jest zwiększenie świadomości społecznej na temat profilaktyki i leczenia nowotworów oraz przedstawienie rozwiązań, które pomagają w walce z rakiem.

PATRONEM MEDIALNYM KAMPANII ZOSTAŁ PORTAL OHME.PL

Specjalnie dla naszych czytelników publikacja jest dostępna online: http://medicalms.pl/wp-content/uploads/2016/02/Pokonac-raka-luty-2016.pdf

Pokonać Raka luty 2016 OkładkaPublikację otwiera wypowiedź dr. n. med. Janusza Medera – Prezesa Polskiej Unii Onkologii, który przedstawia przyczyny powstawania nowotworów oraz wyjaśnia na co powinniśmy zwrócić uwagę aby zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka. O wyzwaniach polskiej onkologii mówią zaproszeni eksperci z organizacji pacjenckich od lat działających dla poprawy opieki onkologicznej w Polsce. Swojego głosu udzielili: Szymon Chrostowski – Prezes Koalicji Pacjentów Onkologicznych, Marta Szklarczuk – Fundacja Rak’n’Roll, Ida Karpińska – Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości, Elżbieta Pomaska – Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej Porozumienie bez Barier.

Głównym tematem 4. edycji kampanii jest rak tarczycy. Szacuje się, że w Polsce każdego roku na raka tarczycy zachoruje ok. 2,5 tysiąca osób w każdym wieku. Choć w ponad 95% przypadków udaje się go wyleczyć, to proces leczenia oraz kontroli jego skuteczności związany jest często z występowaniem skutków ubocznych. Jednym z najbardziej dotkliwych jest hipotyreoza, czyli niedoczynność tarczycy wynikająca z odstawienia hormonów tarczycy przed leczeniem radiojodem bądź przed badaniem kontrolnym oceniającym skuteczność leczenia. Płk. prof. dr hab. n. med. Grzegorz Kamiński, kierownik Kliniki  Endokrynologii i Terapii Izotopowej Wojskowego Instytutu Medycznego, wyjaśnia czym jest rak tarczycy oraz jak obecnie wygląda jego leczenie w Polsce. Prof. Marek Dedecjus, Kierownik Kliniki Endokrynologii Onkologicznej i Medycyny Nuklearnej Centrum Onkologii w Warszawie, przybliża kwestię skutków niedoczynności tarczycy oraz wskazuje, że istnieją alternatywne metody leczenia, które pozwalają na nieprzerywanie leczenia hormonalnego i wykonanie niezbędnych badań. Z Elżbietą Kozik, Prezes Ruchu Społecznego – Polskie Amazonki, rozmawiamy o kampanii „Motyle pod ochroną”, która jest pierwszą kampanią dla osób z rakiem tarczycy w Polsce. W jej ramach powstał poradnik, w którym pacjenci znajdą odpowiedzi na wszystkie nurtujące ich pytania.

Twarzą kampanii został Tomasz Barański, tancerz i choreograf, zwycięzca programu „Taniec z Gwiazdami”, który kilkanaście miesięcy temu rozpoczął walkę z nowotworem nerki. Przez ten czas nie wypowiadał on się na ten temat w mediach, jednak wspomagając edukacyjny charakter kampanii „Pokonać raka” wyjątkowo zgodził się opowiedzieć nam o swoich doświadczeniach i emocjach, jakie towarzyszyły mu w tym trudnym czasie. W procesie leczenia kluczowe jest korzystanie z ośrodków, które zapewniają kompleksową terapię i opiekę, gdzie personel medyczny uwzględnia indywidualne potrzeby pacjenta oraz korzysta z najwyżej klasy sprzętu diagnostycznego i zabiegowego.

Zapraszamy również do lektury wywiadu z dr. Januszem Wojtackim, lekarzem od ponad 20 lat związanym z ruchem hospicyjnym, laureatem nagrody Anioły Medycyny 2015, który opowiada o swoich doświadczeniach pracy lekarza opiekującego się chorymi u schyłku życia. Godnym polecenia jest również wywiad na temat integracyjnego leczenia raka, w którym dr med. Andreas Wasylewski wyjaśnia, dlaczego istotne jest podejście, które obejmuje metody klasycznej medycyny onkologicznej, immunologii, medycyny naturalnej oraz psychoonkologii.

Polecamy też artykuły, w których przedstawiamy praktyczne porady jak dbać o zdrowie. W trakcie radioterapii skóra ulega uszkodzeniu, natomiast w przypadku chemioterapii nadmiernemu wysuszeniu. Dr n. farm. Grzegorz Demski wyjaśnia, dlaczego warto w tych sytuacjach korzystać ze specjalistycznych kosmetyków, które zostały stworzone z myślą o pacjentach onkologicznych. W kolejnym artykule dr n. biol. Joanna Zielińska-Tomaszewska, przybliża temat zaburzeń odporności organizmu i dowodzi, iż podstawą każdego skutecznego i bezpiecznego leczenia musi być prawidłowe odżywianie.

Zapraszamy do lektury!