Marka Endo, od lat tworząca wyjątkowe kolekcje ubranek dziecięcych, znana jest także z tego, że angażuje się w pomoc najmłodszym potrzebującym. Już kolejny raz przygotowała akcję „Razem Możemy Więcej”, którą rozpocznie charytatywny pokaz mody dziecięcej podczas Warsaw Fashion Street.
Endo wraz z Fundacją Spełnionych Marzeń zaprasza dzieci na stoisko „Arts Studio Marzeń” podczas Warsaw Fashion Street. Pierwszego dnia festiwalu – 17 czerwca od godziny 12.00 do 20.00 na najmłodszych uczestników wydarzenia czeka wiele atrakcji. Przewidziane są warsztaty plastyczne z artystami Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, malowanie buziek, warsztaty gliniarskie i tworzenia biżuterii. Chętni mogą kolorować rysunki, które potem ozdobią podarowane im koszulki. Uczestnicy tej zabawy otrzymają też ubranko dla misia Endo. Od godziny 13.00 do 17.00 w Endowej Fotobudce najmłodsi będą mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie.
Drugiego dnia WFS o godzinie 14.00, w trakcie charytatywnego pokazu mody inaugurującego akcję „Razem Możemy Więcej”, zaprezentowane zostaną koszulki z nowym projektem grafiki Endo, które znajdą się w ofercie marki od września 2017 r. Całkowity zysk z ich sprzedaży przekazany zostanie na rzecz dzieci z chorobami nowotworowymi. W koszulkach i ubrankach Endo z kolekcji Bukiet Lawendy na wybiegu wystąpią podopieczni Fundacji Spełnionych Marzeń, a towarzyszyć im będą gwiazdy m.in.: Magdalena Różczka, Agnieszka Włodarczyk, Szymon Majewski, Andżelika Piechowiak, Conrado Moreno, Tomasz Ciachorowski, Gabi Drzewiecka, Mateusz Damięcki, Mikołaj Roznerski. Pokaz poprowadzi Karina Kunkiewicz, zaś Majka Jeżowska wystąpi ze specjalnym koncertem dla dzieci.
Inicjatorkami akcji jest Magdalena Różczka oraz Aneta Kołaszewska, Dyrektor Artystyczna Endo. Dzięki sprzedanym koszulkom z ubiegłorocznej edycji akcji, Endo przekazało Fundacji Spełnionych Marzeń blisko 100 tysięcy złotych. Za te pieniądze podopieczni Fundacji wyjechali na turnusy rehabilitacyjne, a na oddziałach onkologicznych zostały zorganizowane zajęcia z arteterapii.
Endo od lat angażuje się w pomoc potrzebującym dzieciom i aktywnie wspiera Fundację Spełnionych Marzeń. Producent pięknych i wygodnych ubranek dla dzieci znany jest także z tego, że jako pierwszy w naszym kraju zaczął ozdabiać swoje produkty napisami w języku polskim. Świat Endo to przede wszystkim bycie razem – budowanie bliskości z dzieckiem i radość z każdej wspólnej chwili. Marka wyznacza trendy na dziecięcym rynku odzieżowym i otrzymuje liczne dowody uznania: jest honorowana nagrodami za najlepszą jakość ubranek dla dzieci i niemowląt oraz zdobywa certyfikaty i wyróżnienia od firm i instytucji oceniających jakość artykułów dziecięcych na rynku polskim.
Warsaw Fashion Street to największe w Polsce wydarzenie modowe, którego organizatorką jest Dorota Wróblewska. Corocznie, podczas wydarzenia, warszawski Trakt Królewski zamienia się w najdłuższy w kraju wybieg. Tegoroczna, dwunasta edycja odbędzie się w dniach 17-18 czerwca na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie.
Więcej informacji na: www.endo.pl.