“To manifestacja synergii między sztuczną inteligencją, moim indywidualnym stylem oraz głosem społeczności modowej” tak o najnowszej kolekcji NAOKO mówi Anna Dereszowska.
To, że medialne osobowości wchodzą we współpracę z markami modowymi, to w sumie nic nowego. Ale znana aktorka, mocny modowy brand i sztuczna inteligencja? Takiego połączenia jeszcze nie było. To prawdziwa rewolucja w branży modowej i przykład, jak zaawansowane technologie mogą współtworzyć całe kolekcje. Anna Dereszowska wytypowała z wykreowanych w projekcie propozycji prawdziwe perełki.
Kolekcja NAOKO to bez wątpienia śmiały krok naprzód w branży modowej. Wykorzystanie nieograniczonych możliwości AI i przekucie ich w realny projekt autorstwa kilkudziesięciu tysięcy zaangażowanych osób, zasługuje na miano rewolucji z ogromnym potencjałem. – mówi Monika Szyndler, twórczyni marki NAOKO. Końcowy kształt kolekcji powstał dzięki wyborom Anny Dereszowskiej. Efektem są między innymi propozycje ultrakobiecych sukienek, idealnych na jesienny sezon, które łączą indywidualny gust projektantki z masowym udziałem w procesie tworzenia.
Kwiaty nie tylko na wiosnę
Podczas gdy myśl o kwiatach może budzić skojarzenie z gorącym czerwcem, botaniczne nadruki doskonale sprawdzą się, gdy nadchodzi chłodniejsza pogoda. Kwiaty są motywem przewodnim w całej kolekcji. Kwiatowe sukienki, hafty w formie florystycznych wzorów i zdobienia zarówno na bluzach, jak i okryciach wierzchnich. To wszystko tworzy niezwykle zmysłową i pełną wdzięku estetykę. W połączeniu z butami za kostkę, sukienki midi i maxi zakrywające kolana, zapewnią odpowiednią osłonę szczególnie w wietrzne dni. Fanki krótszych fasonów mogą wybrać wariant mini, także z kobiecym, kwiatowym printem. Sukienki wyróżnia niezwykła wygoda noszenia. Wiele propozycji sprawdzi się na co dzień, choć oczywiście nie brakuje kobiecych propozycji na wieczorne wyjście. Na szczególną uwagę zasługują eleganckie garnitury. Ten element kobiecej garderoby święci od kilku sezonów triumfy. To prawdziwy must have!
Kolekcja Anna Dereszowska x Naoko to nie tylko piękno, ale również wygoda. – mówi Monika Szyndler. – Głęboko wierzę w to, że ubrania są jak druga skóra. Muszą dawać komfort, swobodę ruchu, podkreślać piękno. – dodaje. Zarówno zwolenniczki eleganckich stylizacji, jak i te, które cenią sobie swobodny look, znajdą w najnowszej kolekcji NAOKO coś dla siebie. Wyraziste sukienki to jedno, ale luźne zestawy to doskonała propozycja na co dzień.
Rewolucja w tworzeniu
Technologia AI posiada olbrzymie grono entuzjastów, a wśród poniektórych budzi kontrowersje. Nie ulega jednak wątpliwości, że stwarza niebywałe wręcz możliwości. – Wykorzystanie sztucznej inteligencji jest ekscytującym krokiem naprzód dla przemysłu modowego. – mówi Monika Szyndler. Dzięki wykorzystaniu potęgi sztucznej inteligencji i zaangażowanych klientek, marka zrealizowała kolekcję w stu procentach odpowiadającą potrzebom kobiet. Wyselekcjonowanie pomysłów przez Annę Dereszowską stało się kropką nad i stworzenia kolekcji doskonałej.