Pompki przy ścianie

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
29 marca 2016
Fot.  Screen z Youtube  /
Fot. Screen z Youtube / PoTreningu
 

Po raz kolejny na tapetę wędruje ćwiczenie, które zbawiennie wpływa na wzmocnienie mięśni podtrzymujących biust. Regularne wykonywanie pompek z podparciem o ścianę, przyniesie efekty. Pamiętaj również o konieczności  trzymania się prosto, aby wzmacniać mięśnie karku i pleców, oraz unieść biust.
Gotowa?

Stań w lekkim rozkroku, rozstaw ręce na wysokości barków, oprzyj dłonie o ścianę, następnie uginaj ręce w łokciach tak, jakbyś robiła pompki

 


Prosty trening dla pośladków i nóg

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
30 marca 2016
Fot.  Screen z Youtube  /
Fot. Screen z Youtube / MonikaKołakowska
 

Oto kolejne ćwiczenie, które pomoże wzmocnić i wymodelować zgrabne pośladki i nogi, które są marzeniem wielu kobiet. Wystarczy poświęcić kilka minut każdego dnia, żeby usprawnić ich funkcjonowanie.

  1. Połóż się na brzuchu, dłonie układając na wysokości czoła
  2. Następnie wyprostowane nogi podnieś do góry, aż do momentu, gdy poczujesz opór i napięcie w pośladkach. Opuszczaj nogi i powtarzaj ten ruch dwanaście razy w trzech seriach. Jeśli wolisz łatwiejszą wersję tego ćwiczenia, podnoś osobno każdą z nóg powtarzając ruch dwanaście razy w trzech seriach na każdą z nóg.


Ćwiczenie rozciągające na dyskomfort w dolnym odcinku kręgosłupa

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
28 marca 2016
Fot.  Screen z Youtube  /
Fot. Screen z Youtube / EliteZone

Kolejne z zestawu ćwiczeń rozciągających mięśnie dolnego odcinka kręgosłupa, które przyniosą ulgę szczególnie osobom, które wiele godzin spędzają w niewygodnej pozycji siedzącej przy pracy.

  1. Połóż się tyłem na macie, prawą nogę zegnij w biodrze i kolanie, ręce spleć na kolanie prawym
  2. Przyciągnij nogę i przytrzymaj, dociskając delikatnie dłońmi do klatki piersiowej, ok 20-30 sekund
  3. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz czynność z drugą nogą. Kontynuuj naprzemiennie

Warto wykonać: 1-3 serii po 15 powtórzeń