Odważne zdjęcia przedstawiające pary hetero- i homoseksualne uprawiające seks pojawiły się w najnowszej kampanii kolekcji awangardowej marki odzieżowej Eckhaus Latta. Sesja spotkała się różnymi reakcjami. Co sądzicie o takim pomyśle? Czy jest to już przekroczenie granicy intymności i dobrego smaku?
Amerykańska marka odzieżowa założona w 2011 roku słynie z kontrowersyjnych pomysłów. Projektanci Mike Eckhausa i Zoe Latta już nieraz szokowali swoimi pomysłami i wiedzą, jak zwrócić na siebie uwagę.
W swoich kampaniach poruszają tematykę seksu i seksualności. Do najnowszej kampanii wiosna-lato 2017 zaprosili artystkę Heji Shin, która doskonale odnajduje się w tej tematyce. Zasłynęła m.in. Ze stworzenia albumu zdjęć, który miał służyć do edukacji seksualnej.
Zdjęcia przedstawiają pary ustawione w najróżniejszych pozycjach seksualnych. Wśród internautów zawrzało. „Seks jest czymś pięknym i powinien zostać intymnym aktem”, „To czysta pornografia” oburzają się. Jednak nie brakuje też głosów poparcia, którzy uważają, że kampania jest cudowna.
Patrząc na kampanię nasuwa się pytanie: czy takie zdjęcia to już pornografia?