„STRATEGIA, OFERTA, CENY, MARKA jak sprzedawać i zarabiać więcej w małym i średnim przedsiębiorstwie“
13.10.2016, godz. 18:30 – 21:30, Warszawa, Centrum Ogrodowa 58, ul. Ogrodowa 58
Jak wynika z raportu „Zarządzanie po polsku*” polski styl zarządzania nadal charakteryzuje się niską efektywnością procesów sprzedażowych. Jeżeli jesteś liderką, przedsiębiorcą, właścicielką firmy, zarządzasz i masz wrażenie, że ostatnio umknęło Ci kilka dużych okazji sprzedażowych, chciałabyś sięgnąć po skuteczne narzędzia, które umożliwią Ci wprowadzenie nowych narzędzi strategicznych i pomysłów, aby zwiększyć sprzedaż – to spotkanie jest właśnie dla Ciebie.
Wiele utalentowanych kobiet posiada umiejętność doboru ludzi do swojego zespołu, całkiem nieźle radzi sobie z działaniami marketingowymi, posiada ogólną wiedzę z zakresu social mediów. Jednak najwięcej kobiet w biznesie zastanawia się i szuka skutecznych rozwiązań jak przygotować odpowiednią strategię, wycenić swoje produkty i usługi a w rezultacie więcej sprzedawać.
Wiele kobiet ma ambicję stać się zamożnymi ale ich największy brak to umiejętności sprzedażowe i zrozumienie dzisiejszego marketingu.
Kolejne z cyklu spotkań Wieczór Biznesowy zostało zaplanowane właśnie po to, żeby pokazać współczesnym właścicielkom małych i średnich firm jak rozwijać swoje biznesy używając do tego najnowszych technik sprzedaży i jak przygotować idealne oferty sprzedażowe. Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium swojej firmy.
Spotkanie z pewnością zgromadzi wiele przedsiębiorczych kobiet, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.
Podczas spotkania zostaną wręczone certyfikaty ukończenia Kursu budowania osobistej marki „Bądź widzialną Marką” Akademii Marki z Klasą oraz przyznany zostanie prestiżowy tytuł i statuetka AMBASADORKA KLASY.
Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach.
PRELEGENCI I GOŚCIE:
MICHAŁ PARADOWSKI – wiceprezes Zarządu, partner i współwłaściciel 4RESULTS.
Przez ponad 10 lat pracował na stanowiskach menedżerskich (marketing i sprzedaż) w Mars Polska (Masterfoods). Odpowiadał za rozwój i zarządzanie zespołem oraz zarządzanie marką. Wdrożył wiele kampanii dla marki Snickers w Polsce i Europie Centralnej, m.in. „I jedziesz dalej!”, „Głodny nie jesteś sobą”. Koordynował projekty wzrostu efektywności w Europie Centralnej. Jako członek Zarządu Rynkowego Mars Polska wpływał na rozwój procesu zarządzania operacyjnego i rozwój organizacji. Pracował także jako Interim Manager (m.in. Dyrektor Zarządzający i Dyrektor Sprzedaży), odpowiadając za wdrożenia nowych strategii, opracowanie działań naprawczych odbudowanie działu handlowego oraz restrukturyzację w obszarach finansów i kontaktów z Klientami.
Sędzia Polish National Sales Awards. Ukończył SGH, kierunki: Zarządzanie i Marketing, Finanse i Bankowość; Tilburg University w Holandii: Strategic Management oraz Podyplomowe Studium Zarządzania Projektami. Prowadził projekty doradcze/coachingowe/szkoleniowe m.in. dla: Biella, Black Red White, Bonduelle, Ellert, Erbud, Hochland, Indykpol, Lafarge, Mars, Merck, Storck, TBM Snacks, Trodat. W 4 Results odpowiada za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu.
Temat wystąpienia: Strategia jest dla amatorów – egzekucja dla profesjonalistów- czyż nie?
PAWEŁ WITECKI – od kilku lat zajmuje się polityką cenową w TNT Express, jednej z największych europejskich korporacji.
Zanim zawodowo zajął się „pricingiem” odpowiadał za dział analiz w start-upie „Paszport do Eksportu”, gdzie przygotowywał plany marketingowe dla małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą rozpocząć działalność na rynkach zagranicznych. Dzięki tym doświadczeniom nie tylko poznał na czym polega profesjonalne kształtowanie cen, tzw. pricing, ale też dobrze rozumie problemy małych przedsiębiorstw.
Wie, że ustalanie cen nie jest procesem łatwym. Każda decyzja wiąże się z ryzykiem. Z jednej strony zaproponowane ceny mogą być zbyt niskie, żeby zapewnić odpowiednie zyski. Z drugiej – zbyt wysokie, aby utrzymać odpowiedni poziom sprzedaży.
Dlatego prowadzi portal www.drogocenni.pl, żeby pomóc freelancerom oraz właścicielom start-upów i małych przedsiębiorstw w podejmowaniu najlepszych możliwych decyzji o ich ofercie cenowej. Jego serwis jest właśnie po to, żeby ceny naprawdę służyły biznesowi. Zamieszcza tam praktyczne informacje, w jaki sposób przygotować dobry cennik, co zrobić, żeby skłonić klientów do płacenia wyższych cen, oraz jak utrzymać swoje ceny powyżej kosztów. Pokazuje, jak prowadzić optymalną politykę cenową, która pomaga rozwijać biznes.
Żeby skuteczniej pomagać przedsiębiorcom w ustalaniu polityki cenowej rozpoczął projekt Akademia Pricingu. Jest to seria szkoleń poświęconych efektywnemu kształtowaniu cen, które będą odbywać się w różnych miastach Polski.
Temat wystąpienia: Jak ustalić i określić odpowiednią cenę za produkty i usługi
EWA CZERTAK – Ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor, mówca motywacyjny. Prezes Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., Master Business Trener, level superior, od 2004 Certyfikowany coach ICC, praktyk storytellingu, prelegentka konferencji, autorka artykułów o marce, pisze bloga Master Personal Branding. Twórca programu kursu budowania marki przedsiębiorcy Personal Branding „Bądź widzialna marką” oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. Współtworzy Lady Business Club. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line oraz Brand24. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.
Od 2008 roku pracuje z Top menadżerami BZ WBK, przygotowuje do inspirujących wystąpień publicznych oraz wdraża skuteczne metody prezentowania osobistej marki w środowisku biznesowym.
Działaniem daje przykład, że szlachetność w zachowaniu, wyglądzie, mowie przekłada się na szlachetność w biznesie i relacje z klientami.
Temat wystąpienia: Jak strategia budowania marki osobistej przekłada się na większą sprzedaż
Swoje historie marki przedstawią aktywne i ambitne kobiety biznesu, między innymi:
DOROTA WAGA – Prezes Zarządu Altera Sp. z o.o. zarządzająca markami; Hotel Sielanka nad Pilicą ****, tour operator „Słoneczna Toskania”, klub konesera „Sielanka Travel”, organizator eventów klasy premium, Ambasadorka Klasy 2015, adeptka Akademii Marki z Klasą.
W ramach odpowiedzialności społecznej biznesu, stale wspiera Ośrodek Wychowawczy Panda dla dzieci i młodzieży. Działa aktywnie, jako członek założyciel Stowarzyszenia „ Warkocz Pilicy”, na rzecz lokalnych inicjatyw turystycznych i społecznych.
Od dziecka ceniła ludzi, którzy tworzyli wielkie projekty, jednocześnie zjednując sobie przychylność i sympatię innych. Mierząc się z życiem, samodzielnie dokonywali wyborów.
„Przeczuwałam, że moja kariera zawodowa, zostanie z góry zaplanowana i skazana na łatwy sukces w rodzinnej firmie. Wszystko wskazywało na to, że zacznę przygodę z hotelarstwem w rodzinnej posiadłości, w skład której wchodzi Hotel Sielanka nad Pilicą.
Życie napisało szczęśliwie inny, ambitny i pełen zwrotów akcji scenariusz. Jako młoda kobieta, znalazła się w Słonecznej Toskanii, a pracę w hotelu zaczęła od… ścielenia łóżek, sprzątania apartamentów czy przygotowywania porannego cappuccino gościom pięknej renesansowej willi, sieneńskich patrycjuszy. Jako osobie ambitnej i pomysłowej, po pewnym czasie zlecono zarządzanie całym obiektem. W ten sposób mogła wdrażać w życie swoją wizję gościnności polsko-włoskiej”.
Po kilku latach, spełniła swoje wielkie marzenie. Założyła własną firmę i otworzyła pierwsze w Toskanii SPA, znajdujące się w historycznym budynku. Przez kilka lat z pasją i sukcesem zarządzała całym obiektem oraz podległym jej zespołem.
Dzisiaj świadomie wróciła do korzeni i tradycji polskiego hotelarstwa. Wraz z wiekiem i dojrzałością przyszła pewność, że bez ograniczeń może budować biznes w oparciu o rodzinną firmę. Mieszka w Polsce, gdzie jej doświadczenia w hotelarstwie okazują się bezcenne. Pełni rolę prezesa oraz głównego zarządcy w firmie, która nieprzerwanie od 20 lat tworzy najwyższe standardy usług. Zarządza rodzinną, ponad 100 hektarową posiadłością, położoną w Warce. Jest tu prestiżowy i znany w Europie Ośrodek Jeździecki z pensjonatem dla koni, Centrum przygotowań piłkarskich, oraz elitarny klubowy, czterogwiazdkowy Hotel Sielanka nad Pilicą w otoczeniu pięknych łąk i lasów.
Wstęp:
60 zł płatny gotówką w dniu spotkania lub 50 zł przy płatności przelewem.
UWAGA: przychodząc z koleżanką – zamiast 60 zł za osobę zapłacicie tylko 45 zł za osobę.
Członkinie Lady Business Club: wstęp: 40 zł. UWAGA: przychodząc z koleżanką, która jeszcze nie brała udziału w naszych spotkaniach, masz bezpłatny wstęp.
Do udziału zachęcamy:
– przedsiębiorcze panie, które poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych
– właścicielki firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy
– osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.
– członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące
– osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą
Wymagana wcześniejsza rejestracja: milena.szczesna@businessunlimited.pl
Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.
Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.
* raport Pulsu Biznesu 2015 r.
Organizator spotkania: Business Unlimited – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.
Koncept Business Unlimited powstał w 2011, w ramach tworzonych marek, przeprowadza właścicieli firm przez zmianę. Pokazuje, że ta zmiana nie jest łatwa, ma swoją cenę, ale to od przedsiębiorcy zależy, jak się do tego przygotuje i odnajdzie w nowych warunkach, gdzie rządzi Internet, technologia, marketing, PR, aktywna sprzedaż, kanały społecznościowe i gromadzona wokół marki społeczność.
Od 5 lat gromadzi wokół siebie społeczność kilku tysięcy aktywnych przedsiębiorców. Uczestniczy w zmianie i rebrandingu ponad 300 marek przedsiębiorczych właścicielek firm. Zorganizowała kilkaset spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji oraz wprowadziła na rynek szkoleniowy kilkadziesiąt praktycznych warsztatów dedykowanych przedsiębiorcom z zakresu budowania marki osobistej, storytellingu, e-wizerunku, sprzedaży i wystąpień publicznych.
Twórczynie konceptu Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak tworzą i konsolidują marki, których zadaniem jest przygotowanie właścicieli firm do podjęcia działań, zapewniających im dobrą i przewidywalną przyszłość.