Czołowy dostawca opatentowanych technologii medycyny estetycznej w Polsce, ITP S.A., zaprezentował najnowszą generację urządzeń Zaffiro. Podczas kameralnego spotkania w H15 Boutique w Warszawie miała również miejsce premiera nowego spotu reklamowego z udziałem ambasadorki marki, Anity Sokołowskiej.
Zaffiro to innowacyjna technologia przeciwstarzeniowa stosowana w nieinwazyjnej medycynie estetycznej. W unikalny sposób wykorzystuje dobroczynne działanie promieniowania podczerwonego na głębokie warstwy skóry, aby naturalnie ją ujędrnić i pobudzić do produkcji kolagenu. Zabieg ma na celu zagęszczenie skóry, zwiększenie jej napięcia i elastyczności. Termolifting Zaffiro daje natychmiastowy efekt, który z upływem czasu umacnia się.
Najnowsza generacja urządzeń Zaffiro została wyposażona w technologię peelingu wodnego, który potęguje efekt odmładzający i ujędrniający całego zabiegu. Dwufazowy strumień powietrza i wody bezpiecznie i kompleksowo oczyszcza skórę, dostarczając jej odpowiednie składniki aktywne oraz zapewnia odpowiednie nawilżenie, odświeżenie i wygładzenie.
Dzięki swoim zaletom oraz naturalnej skuteczności, Zaffiro to sekret młodego i świeżego wyglądu ciała i twarzy wielu gwiazd. Ambasadorką technologii została aktorka, Anita Sokołowska, która wystąpiła w zaprezentowanej podczas spotkania reklamie telewizyjnej.
– Podobnie jak wiele kobiet prowadzę intensywny tryb życia, a jednocześnie, jak każdej z nas, zależy mi, aby zachować dobrą formę i naturalne piękno – dla mnie szczególnie ważne. Przy małej ilości czasu na odpoczynek, a tym samym braku możliwości właściwej regeneracji organizmu, nie jest to łatwe. Dlatego cieszę się, że dzięki takim zabiegom jak Zaffiro mogę w krótkim czasie osiągnąć naturalny efekt pięknej i jędrnej skóry w nieinwazyjny sposób – mówi Ambasadorka Zaffiro, Anita Sokołowska.
Zabieg może być stosowany na obszarze całego ciała i twarzy, jest bezpieczny i nie wymaga przygotowań oraz okresu rekonwalescencji. Zaffiro polecany jest dla osób, które pragną poprawić owal twarzy, podnieść opadające policzki, poprawić wygląd dekoltu, szyi, piersi, zlikwidować luźną skórę ud, kolan, wewnętrznej strony ramion oraz brzucha. Udoskonalona technologia Zaffiro, dzięki wykorzystaniu peelingu wodnego oraz ulepszonych systemów chłodzenia głowicy, za pomocą której wykonywany jest zabieg, pozwala uzyskać jeszcze lepsze efekty w krótszym czasie.
– Medycyna estetyczna to branża zaawansowanych technologii, które od wielu lat dostępne są także w Polsce. Mogę śmiało powiedzieć, że dzieje się tak w znacznej mierze dzięki współpracy ITP S.A. z najlepszymi światowymi markami. Staramy się być zawsze na bieżąco z nowymi rozwiązaniami w dziedzinie medycyny, śledzimy prowadzone badania kliniczne, nawiązujemy relacje z największymi producentami. Wszystko po to, aby dostarczać naszym Klientom skuteczne i bezpieczne technologie – powiedziała Katarzyna Nadolna, Dyrektor Generalna ITP S.A.
W spotkaniu, które poprowadziła Karolina Ferenstein-Kraśko, wzięła udział także dr n. med. Joanna Kuschill-Dziurda, specjalista alergolog, internista, lekarz medycyny estetycznej, która podsumowała efekty, jakie przynosi zabieg:
– Polacy coraz chętniej korzystają z osiągnięć medycyny estetycznej, aby wyglądać pięknie i młodo. Nie chcą jednak efektu przerysowania. Zaffiro jest właśnie taką technologią, która choć ujmuje naszej skórze lat, pozwala zachować naturalny wygląd. Zabieg jest nieinwazyjny i nie wymaga rekonwalescencji, więc bezpośrednio po nim można wrócić do swoich codziennych obowiązków. Bardzo cenię w Zaffiro to, że efekty jego stosowania są widoczne nie tylko bezpośrednio po zabiegu. Dzięki Zaffiro skóra staje się jędrniejsza z każdym dniem i taka pozostaje na długo.
Gośćmi specjalnymi wydarzenia były Maria Sadowska, Dorota Michałowska, Anna Orłowska, Milena Rostkowska-Galant, Joanna Derengowska oraz Magdalena Antosiewicz, które chętnie podzieliły się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi pielęgnacji urody. Męską stronę reprezentował podczas spotkania Łukasz Kędzior z LukeBook.