W końcu ktoś przemówił głosem nastolatków! Kto by o to podejrzewał Główny Inspektorat Sanitarny? A jednak. Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”.
Jak wynika z przeprowadzonych w styczniu 2017 roku badań 90% polskich nastolatków ma za sobą pierwsze doświadczenia z alkoholem, dwie trzecie paliło przynajmniej raz w swoim życiu papierosy, a co trzeci marihuanę i substancje podobne Jednocześnie co drugi nastolatek żałuje swojego zachowania w trakcie imprezy (źródło GIS)
W ramach kampanii powstało 10 filmików, które pokazują, jak ma się rzeczywistość do stanu po zażyciu substancji odurzających. Dosadne, z pewnością trafiające do młodzieży. Czasami obraz znaczy więcej niż słowo.
https://youtu.be/ODLJ2abgqGQ
Kampanię zrealizowała Fabryka Komunikacji Społecznej. Brawo za sugestywny przekaz!
źródło: melanz.tv.