Wideo nakręcone przez 26-letniego studenta reżyserii, Eugena Merhera, mogło stać się jedną z najbardziej wzruszających reklam w historii Adidasa, gdyby tylko… ktoś odczytał tego maila! Międzynarodowy koncern zignorował jednak tę wiadomość, a rozżalony student opublikował swoje dzieło w sieci, gdzie natychmiast stało się wiralem.
Przedstawiona w nim historia, maratończyka zamkniętego w domu opieki, który postanawia wrócić do biegania, ściska za serce. Sportowiec wkłada na nogi swoje stare buty i przystępuje do ćwiczeń. W tym wszystkim przyświeca mu jedno marzenie – by zasmakować zwycięstwa i znów poczuć się wolnym. Jego entuzjazm udziela się wszystkim mieszkańcom domu, którzy zażarcie mu kibicują. Co z kolei nie podoba się personelowi placówki – by przywrócić ład i porządek, pielęgniarze konfiskują ukochane adidasy. Czy mimo wszystko, uda mu się spełnić marzenie? Zobaczcie sami:
P.S. Młody reżyser w dalszym ciągu czeka na odpowiedź od firmy. Mamy nadzieję, że sportowy gigant zmieni zdanie i w końcu odpisze 🙂
Źródło: elle.pl