Go to content

Spot, który łamie stereotypy. Dziewczynki nie są tylko ładne i grzeczne, są też mądre i kreatywne! Zobaczcie

Fot. Screen/You Tube

Marzy mi się taki czas, kiedy nikogo nie będzie dziwić dziewczynka w wiertarką czy ołówkiem za uchem zamiast kwiatka. Kiedy nie będzie się mówić: „Zostaw, dziewczynki się tym nie bawią”. Kiedy o tym, ile kobiety osiągnęły i ile potrafią będzie się mówić z dumą, ba – z dumą będą o tym mówić mężczyźni. Kiedy wyjdziemy ze stereotypów, że dziewczynki są ładne a to chłopcy są mądrzy. Im więcej i częściej będziemy o tym mówić, tym większa szansa, że tak się stanie. Kolejny spot General Electric przełamuje dotychczasowe konwenanse. Bohaterką spotu jest Molly, dziewczynka, której głowa pełna jest nowatorskich pomysłów. Wymyśla urządzenie do wyrzucania śmieci, kosiarkę, która sama kosi trawę, a w dorosłym życiu jest jednym z pracowników General Electric. Twórcy spotu chcą zwrócić uwagę na fakt, że nie tylko mężczyźni są autorami wynalazków ułatwiających codzienne życie, swoje pomysły dokładają także kobiety.

Oby więcej takiej promocji kobiecej pomysłowości i przedsiębiorczości!

https://youtu.be/sucKTktHYA8