Crocs, światowy lider w dziedzinie obuwia codziennego, wspólnie z aktorką Drew Barrymore ponownie zaprasza do celebrowania kampanii Come As You Are. To kontynuacja współpracy z zeszłego roku, ale tym razem z nowym, musicalowym scenariuszem. Drew nigdy wcześniej nie śpiewała i nie tańczyła, dzięki jej nowym działaniom powstała cała koncepcja kampanii.
“Kiedy rozmawialiśmy o Come As You Are, muzyka była pierwszą rzeczą, która przyszła mi do głowy. Nie jestem piosenkarką ani tancerką, ale dla tej kampanii postanowiłam wyjść z codziennej rutyny” – mówi o swoim występie Drew Barrymore.
Tegoroczna kampania jest hołdem dla uczucia komfortu, które pozwala nam wychodzić ze schematów, przyzwyczajeń i osiągać więcej. Jest wywołaniem dyskusji o tym, ile ograniczeń znika, kiedy czujesz się wygodnie w tym co nosisz. Come As You Are celebruje wszystkie chwile życia i sprawia, że jesteś dumny z bycia sobą. Muzyka sprawia, że odbywa się to w zabawniejszy i bardziej optymistyczny sposób. Come As You Are to okrzyk radości z wysokim podskokiem – dokładnie tak, jak w musicalu.
Zaprojektowaną przez Drew linię butów dla mam i dzieci, możemy już kupić w Polsce.
Świętujcie wszystko to co czyni wasze życie wyjątkowym, dzielcie się tym z innymi i bawcie się dobrze w najwygodniejszych butach na świecie.
Obok DREW BARRYMORE, globalnymi ambasadorami marki są również: YOONA – piosenkarka, aktorka i HENRY – międzynarodowy piosenkarz, muzyk i kompozytor.
Aby dowiedzieć się więcej o kampanii Come As You Are odwiedź stronę: www.crocs.com/comeasyouare.
Artykuł powstał we współpracy z Crocs