Spotkanie marki ORSAY ze stylistami, blogerami i redaktorami modowymi odbyło się w słynnym Domu Braci Jabłkowskich w Warszawie – BRACKA 25. Oprócz wiosennej kolekcji, zaprezentowana została także praca artystki Kasi Kmity pt. “Modelka”, wykonana specjalnie na tę okazję i inspirowana aktualną kampanią marki.
Kolorowo, kwitnąco i przede wszystkim kobieco – tak maluje się paleta trendów w kolekcji ORSAY wiosna 2018. Kwiaty ze śmiałością wybudzają się z zimowego snu i dumnie rozkwitają na satynowych, lejących się tkaninach. Sukienki kimono, rajskie motywy i pastelowe tła – to dzięki nim styl piżamowy ujrzy światło dzienne w tym sezonie. Stylowe paski, krata gingham i pełne wdzięku groszki – również te wzory można znaleźć w nowych propozycjach od projektantów ORSAY. Super modny detal to wciąż idealne określenie dla pereł i ćwieków, które zdobią jeansy, eko-skórę i swetry.
Podczas spotkania goście mogli poznać również nową odsłonę sportowej kolekcji ORSAY Be Active.
Scenograficznym motywem przewodnim wiosennej kampanii marki był papier i to on stał się inspiracją do powstania pracy Kasi Kmity – malarki, która zamieniła farby na papier. “Modelka” przedstawiająca postać z kampanii ORSAY, została wykonana ręcznie techniką wycinanki.
Na prezentacji pojawiła się Karolina Pisarek – modelka wiosennej kampanii ORSAY, Miss Polonia Agata Biernat, a także: Karolina Pilarczyk, Eliza Gwiazda, Anna Powierza, Agnieszka Mrozińska, Martyna Kliszewska, Milena Galant, Iwona Węgrowska, Oliwia Angerstein i Julia Wróblewska. Spośród blogerek pojawiły się Styloly, Rebellook i Suzylifeblog. Nie zabrakło również Ani Starmach – ambasadorki Klubu Modnych Kobiet ORSAY w sezonie jesień 2017 oraz laureatek konkursu, klientek marki, które zostały nowymi ambasadorkami – Moniki Liwoch i Karoliny Wilk.
Organizatorem prezentacji była agencja Khaki Showroom.
Fotografie: Paweł Konarzewski
Artykuł powstał we współpracy z agencją Khaki Showroom