Edyta Górniak mówi o sobie: „Jestem osobą, która potrafi i lubi podejmować ryzyko.” Podczas 20 lat scenicznej kariery wielokrotnie udowodniła, że te słowa są prawdą. Diametralnie zmieniała wizerunek sięgając po odważne, często kontrowersyjne stylizacje. Może się to komuś podobać lub nie, ale wyobraźnia, fantazja jest jej mocną stroną. „To ikona stylu” mówią jej fani. Bo sięga po nieoczywiste zestawy, nie naśladuje, ale kreuje trendy.
W głowie artystki wielokrotnie pojawiał się pomysł stworzenia linii ubrań, które sama by wybrała w tej innej, pozascenicznej rzeczywistości. Na scenie nie uznaje kompromisów, pozwala sobie na rozmach i wystawność. W życiu, w pracy, którą wykonuje bez skoncentrowanych na niej świateł jupiterów i błysków fleszy, w licznych podróżach, które są nieodzowną częścią życia piosenkarki, jak każda z nas ceni przede wszystkim wygodę. Na scenie jest divą w długiej sukni, ale na fotelu autokaru czy samolotu w trasie lubi posiedzieć w ubraniu z miękkiej, otulającej, dającej swobodę ruchu tkaniny. Kiedy Edyta Górniak spotkała młodą polską projektantkę, kreatorkę nowej marki NAOKO marzenie o stworzeniu takiej podróżniczo-casualowej linii ciuchów wróciły i mogły stać się rzeczywistością. Kolekcja odzwierciedla prywatny styl Edyty i inspirowany sportowym, ulicznym lookiem.
Tak właśnie narodziły się dwie wyjątkowe linie ubrań – MAKE A WISH oraz TAKE A RISK. Pierwsza dedykowana marzycielom, ale takim, którzy umieją wziąć życie w swoje ręce. Osiągać cele z pokorą, ale i z mocą. Dążąc przede wszystkim do szczęścia. Druga – ryzykantom, ale tym, którzy rozsądnie, zdecydowanie i z wielką odwagą odkrywają w swoim życiu inspiracje, które są pożywką dla ich silnych charakterów.
Już sama nazwa marki – NAOKO jest bliska wyznawanym przez Edytę Górniak wartościom, ponieważ to japońskie imię oznacza szczęście i szczerość. W subtelny sposób podczas tworzenia kolekcji gwieździe udało się przemycić treści, które stanowią od lat jej filozofię życia. Miękka, wygodna i nieograniczająca ruchów bluza z doskonałej jakości materiału przypomni nam dzięki temu przy okazji, że np. „Każda chwila jest dobra, by wszystko zmienić”. Nadruki są dyskretne, wykonywane różnorodnymi technikami, takimi jak sitodruk, flock i sublimacja.
NAOKO to nie tylko ciuchy. Ubrania, które stworzyła z NAOKO Edyta Górniak są kompatybilne z ruszającą już wkrótce (w pierwszych dniach wakacji) darmową aplikacją. Apka rozpoznaje ciuch, który mamy na sobie (także jeśli zrobimy selfie w lustrze – czyta lustrzane odbicie) i we współpracy ze stylistami i modowymi blogerami, którzy brali udział przy jej tworzeniu proponuje zestaw stylizacji pasujący do niego. To osobisty stylista, którego zmieścisz do kieszeni.
Już w ten weekend 4-5 czerwca będzie można zobaczyć przedpremierowo (premiera zaplanowana jest na 06.06.2016) kolekcję NAOKO i Edyty Górniak. Na Mustache Yard Sale – targach mody i designu w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie będzie można zapoznać się z kolekcją, modelami, których jeszcze nie znajdziesz on line. Warto wybrać się na polowanie na nową markę, szczególnie, że ceny mają nie przekraczać tych z popularnych sieciówek. Wstęp na pokazy jest wolny. Szczegóły imprezy znajdziesz na Facebooku.