Zakrojona na szeroką skalę promocja francuskiej kultury i sztuki, połączona z promocją najlepszych francuskich produktów – po raz 6. rozpoczyna się w Polsce.
Organizatorem akcji French Touch jest agencja Cryptone, wspierana w działaniach przez Ambasadę Francji w Polsce oraz Instytut Francuski. W tegorocznym wydarzeniu bierze udział ponad 60 partnerów. Organizatorzy French Touch przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową obejmującą 6500 punktów sprzedaży. Od 17 do 31 października będzie można kupić francuskie produkty w promocyjnych cenach i skorzystać z wyjątkowych usług. Dostęp do atrakcyjnych ofert przygotowanych w ramach akcji jest możliwy dzięki mobilnej aplikacji French Touch do ściągnięcia bezpłatnie w App Store i Google Play.
Jak co roku w ramach akcji French Touch odbędzie się uroczyste Show French Touch w Teatrze Wielkim Operze Narodowej. Organizatorzy donoszą, że wydarzenie odbędzie się w planowanym terminie, czyli 17 października o 19.30. – Głównym tematem tegorocznego show jest „Paris by night”, co oznacza, że zabierzemy widzów w niezwykłą podróż do Paryża, podczas której obejrzą prawdziwy spektakl muzyki, mody i tańca – dodaje Sylwia Sasal.
Show French Touch
Wydarzenie Show French Touch, które co roku gromadzi 1800 widzów w Teatrze Wielkim Operze Narodowej i 3 mln telewidzów, odbędzie się w planowanym terminie – 17 października o godz. 19.30.
W tym roku na deskach teatru usłyszymy grupę francuskich artystów w hołdzie legendarnej francuskiej parze – Michelowi Berger i France Gall. Przez 20 lat para tworzyła związek nie tylko na scenie, ale i w życiu prywatnym. Owocem ich współpracy jest 250 utworów, które w latach 70’ i 80’ przyniosły im olbrzymi sukces i sławę.
Na scenie zobaczymy również Zaz, a właściwie Isabelle Geffroy, jedną z najbardziej popularnych francuskich artystek, nazywaną współczesną Edith Piaf. Legendarną artystkę przypomina nie tylko podobna barwa głosu, ale i droga artystyczna: obie zaczynały od śpiewania na paryskim Montmartrze i w piano barach. Podczas Show French Touch wystąpi również niezwykle utalentowany muzyk, kompozytor i wokalista – Pascal Obispo, który w ciągu 30 lat swojej muzycznej kariery współpracował m.in Johnny Hallyday, Garou, Marc Lavoine, Zazie, Natashą St-Pier czy Florent Pagny.
Młode pokolenie francuskich artystów będzie reprezentowała grupa Shanguy, znana z takich przebojów jak La Louze, Toukassé czy King of the Jungle. Shanguy oferuje świeże spojrzenie na dotychczasową francuską scenę muzyczną. To połączenie różnych muzycznych światów od indie folku przez reggae po muzykę elektroniczną.
Nie zabraknie również muzyki klasycznej, ale w zupełnie nowej odsłonie. Siostry Camille & Julie Berthollet po wydaniu trzech albumów z muzyką klasyczną postanowiły zinterpretować dzieła znanych francuskich artystów takich jak Jean-Jacques Goldman, Patrick Bruel, Serge Gainsbourg. Organizatorzy twierdzą, że zaskoczą wszystkich melomanów. Na scenie wystąpią również polscy artyści, którzy będą mierzyć się z francuskim repertuarem, a wśród nich m.in. Cleo, Alicja Szemplińska i Sound’n’Grace.
Każde Show French Touch to także fascynujący świat mody. Po pokazach Jean Paul Gaultier, Jean-Charles de Castelbajac, czas na zmiany i odejście od haute couture. W tym roku swoją kolekcję prêt-à-porter zaprezentuje Chantal Thomass. Podczas pokazu w Warszawie zobaczymy najbardziej znane projekty, jakie powstały podczas jej kariery.
Bilety na wydarzenie są do nabycia na stronie: https://www.frenchtouchlabellevie.pl/. W cenie biletu organizatorzy oferują nie tylko udział w gali, ale również w After Party. Jakie atrakcje czekają tam na gości? DJ i występy artystów na żywo, wspaniała francuska kuchnia, no i oczywiście najlepsze francuskie wina i szampany. Bilety są również dostępne w sprzedaży na platformie Ticketmaster.
Emisja telewizyjna wydarzenia odbędzie się 18 października o godz. 16.00 w stacji TVN.