Szwajcarska marka Curaprox świętuje 10 lat obecności na polskim rynku. Z tej okazji 14 czerwca w ARTBISTRO STALOWA 52 odbyło się wyjątkowe spotkanie z dziennikarzami i influencerami. Zaproszeni goście poznali historię marki oraz jej kompleksowe portfolio. Ponadto, w czasie warsztatów z prawidłowego szczotkowania zębów, przekonali się, że w tej kwestii nie liczy się czas, a technika.
Produkty marki Curaprox od lat cieszą się ogromnym powodzeniem na całym świecie. Konsumenci wybierają je, ponieważ łączą skuteczność działania z modnym designem i unikalnymi kompozycjami smakowymi, dzięki czemu codzienna higiena jamy ustnej staje się o wiele przyjemniejsza. Natomiast stomatolodzy i higienistki doceniają za unikalne składy, formuły i technologię, które wynoszą tę higienę na wyższy poziom.
W trakcie świętowania jubileuszu zaproszeni goście poznali portfolio marki obejmujące, m. in.: manualne i hydrosoniczne szczoteczki do zębów, szczoteczki międzyzębowe, pasty do stosowania na co dzień oraz takie do „zadań specjalnych”, płukanki, a nawet gumy do żucia. W ofercie nie brakuje także propozycji dla najmłodszych, bo droga do pięknego uśmiechu zaczyna się przecież od pierwszego ząbka.
Zanim goście oddali się rozmowom w kuluarach, zostali zaproszeni na mini warsztaty z prawidłowego szczotkowania zębów. Następnie przyszła pora na urodzinowy tort oraz lunch przygotowane przez kucharzy z ARTBISTRO STALOWA 52. Przy wyjściu na każdego czekał gift bag od Curaprox, a w nim wszystkie hity tego szwajcarskiego eksperta od zdrowych zębów i dziąseł całej rodziny.