Pierwsze wydarzenie w ramach inicjatywy Orion Woman już za nami. Sukces eventu jest dowodem na to, że panie potrzebują komfortowej przestrzeni do wymiany swoich doświadczeń i chcą wspólnie budować lepszą przyszłość kobiet w biznesie. Jak przebiegło spotkanie i dlaczego warto śledzić ten wyjątkowy projekt?
Orion Woman – inicjatywa, która łączy kobiety ze świata biznesu
Uczestniczki pierwszego eventu zorganizowanego w ramach inicjatywy Orion Woman miały okazję, aby wymienić się swoimi doświadczeniami, wysłuchać wystąpień prelegentek, wziąć udział w ciekawych warsztatach i nie tylko. Wydarzenie odbyło się 28 września w STUDIO8 przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Jego pomysłodawczynią jest Magdalena Żmuda, COO domu mediowego Orion Media Group, która podczas eventu wystąpiła również w roli prowadzącej i moderatorki. Jak podkreślają organizatorki – całe przedsięwzięcie jest ruchem, który integruje kobiety i wzbogaca świat digital marketingu.
Właśnie dlatego pierwszą odsłoną inicjatywy był kameralny event. Wydarzenie urzeczywistniło wizję komfortowej przestrzeni do swobodnej rozmowy zarówno o sukcesach, jak i wyzwaniach oraz trudnościach, z jakimi kobiety spotykają się na
swoich ścieżkach zawodowych.
Patronat honorowy nad pierwszą edycją Orion Woman objęło IAB Polska, natomiast za patronat medialny odpowiadał nasz serwis, co nie ukrywamy, zrobiłyśmy z przyjemnością. Po spotkaniu uczestniczki otrzymały upominki kosmetyczne od partnera wydarzenia, marki Sister’s Aroma.
Jak wyglądał pierwszy event Orion Woman?
Kameralny event rozpoczął się o godzinie 17:00. W planie wydarzenia uwzględniono czas na rejestrację, aromatyczną kawę i poczęstunek. Oficjalną część otworzyło wystąpienie Magdaleny Żmudy, która opowiedziała o tym, dlaczego powstało Orion Woman i jakie cele przyświecają całej inicjatywie.
Później przyszedł czas na panel dyskusyjny, czyli rozmowy z ekspertkami z branży digital marketingu. Uczestniczki miały przyjemność wysłuchać wystąpień pełnych pasji, inspirujących kobiet. W ich gronie znalazły się takie panie jak:
- Anna Garwolińska – Dyrektor ds. Inicjatywy i Relacji Członkowskich, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska;
- Wiktoria Kwiatkowska – Digital Media Director;
- Magdalena Tyszkiewicz – Chief Knowledge Officer, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Następnym punktem programu były warsztaty integracyjne w postaci zajęć z tworzenia moodboardów. Ta część pozwoliła paniom na wyrażenie i pokazanie ich twórczej, kreatywnej strony oraz podzielenie się nią z pozostałymi uczestniczkami.
Jak przypuszczano, zajęcia okazały się okolicznościami sprzyjającymi otwartym i swobodnym rozmowom, co pozwoliło płynnie przejść do networkingowej części spotkania. W międzyczasie uczestniczki miały okazję zapozować do biznesowych
zdjęć, które wykonała im profesjonalna fotografka.
Czego możemy spodziewać się w przyszłości?
Pierwsze spotkanie w ramach Orion Woman bez dwóch zdań pokazało, że inicjatywa jest potrzebna i kobiety z branży chcą brać w niej czynny udział. Tak, jak zakładano, event był okazją do nawiązania cennych i wartościowych relacji.
Budowanie silnej kobiecej społeczności w świecie digital marketingu to nie tylko szansa na podzielenie się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem z obszaru biznesu. Jest to również okazja do rozmowy na tematy z życia codziennego, które przeplata się z drogą po ścieżce zawodowej każdej z pań. Nie ma wątpliwości co do tego, że takich eventów będzie więcej i warto zarezerwować dla nich miejsce w swoim kalendarzu.