„Niech żyje dom” – tak brzmi nowe hasło reklamowe IKEI. Popularna sieć sklepów właśnie wypuściła spot reklamowy, z którego dowiadujemy się, że zmiany są w życiu ważne i najlepsze co możemy zrobić, to miejsce dla nich. Cóż, po raz kolejny IKEA trafia w samo sedno!
Spot reklamowy pokazuje kilka osób w różnym wieku i w rozmaitych sytuacjach życiowych, a w tle prezentowane są meble, dodatki i akcesoria z IKEI. Nastolatki i ich pierwsza miłość, narodziny dziecka, przygarnięcie psa, złamana noga, pierwszy wypadnięty mleczny ząb, samotność po śmierci ukochanej osoby – każde z tych wydarzeń jest dla nas zmianą, do której musimy dostosować siebie i nasz dom.
Na niektóre zmiany jesteśmy gotowi i długo ich wyczekujemy, inne zaskakują nas i przychodzą niespodziewanie, bez planu. Niektóre są duże i już na zawsze, inne mogą być niewielkie lub jedynie na chwilę, ułamek z naszego życia. Jednak bez względu na ich charakter musimy zrobić dla nich miejsce – wszak jedyne co w życiu jest pewne to zmiany.
Narratorem w reklamie został muzyk hip-hopowy Bartosz „Fisz” Waglewski, który swoją swobodą i naturalnością nadaje dodatkowego smaczku spotowi i sprawia, że ogląda się go bardzo przyjemnie – zobaczcie i posłuchajcie sami!
https://www.youtube.com/watch?v=rAHnx3dsRvk
Na podstawie: www.wirtualnemedia.pl