5 dziewczęcych fryzur na lato, inspirowanych stylem gwiazd

Redakcja
Redakcja
10 lipca 2018
Fot. iStock/wundervisuals
Fot. iStock/wundervisuals
 

Lato w pełni, warto więc odświeżyć nieco fryzurę, tak, by jej układanie zajmowało nam jak najmniej czasu. Skorzystajcie z podpowiedzi gwiazd i zobaczcie co jest w tym sezonie modne, wygodne i dziewczęce.

1.”Kanciasty” , postrzępiony Bob w stylu Margot Robbie

Włosy są wystarczająco długie, by można było je wystylizować i podpiąć, a także poekspeymentować z delikatnyi falami.

Post udostępniony przez Margot Robbie (@margot.robbie)

2. Aniołek inspirowany latami siedemdziesiątymi, jak u Elsy Hosk

 

Ta fryzura jest łatwa do osiągnięcia i bardzo efektowna, mimo swej prostoty.

3. Ostre cięcie 

Wlosy Hailey Baldwin zostały podcięte brzytwą. Odjęto im objętości, nadano lekkości oraz efekt romantycznego nieładu.

Post udostępniony przez Hailey Baldwin (@haileybaldwin)

 

4. Zakręcony Bob

Lekkie loki lub nawet załamania na włosach otrzymane przy zabiegu headlines doskonale sprawdzą się przy tej króktiej fryzurze (na zdjęciu Jourdan Dunn).

 

5. Mini-grzywka a la Emma Watson

Czy się podoba, czy nie, jest wciąż modna i nadaje nam zadziorny, nieco nowocześniejszy wygląd.


Na podstawie: harpersbazaar.com


Mindfullness. 5 rzeczy, które ludziom praktykującym uważność przychodzi łatwiej

Ewa Raczyńska
Ewa Raczyńska
10 lipca 2018
Fot. iStock/AzmanL
Fot. iStock/AzmanL

Przyszła moda na mindfullness i co się z nią stało? Przycichła? Uważność stała się jednak zbyt wymagająca? A może korzystam z niej, kiedy nam wygodnie, a nie kiedy tak naprawdę powinniśmy? Szczerze – nie warto z niej rezygnować. Czy wiesz, że praktykowanie uważności może nas zmienić? Nie tylko ma wpływ na nasze emocje i nastrój, ale zmienia nasze zachowania, a także mózg.

5 rzeczy, które ludziom praktykującym uważność przychodzi łatwiej

Podejmują mądre decyzje

Jasne, że takie może podjąć każdy z nas. Jednak jeśli nie jesteśmy skupieni, nasze myśli błądzą, zalewają nam głowę, nie myślimy o plusach i minusach naszych wyborów. Praktykując uważność mamy większą samokontrolę, łatwiej nam się skoncentrować na tej jednej rzeczy, jednej decyzji i wyraźniej ją zobaczyć.

Produkują mniej kortyzolu

Uważność pomaga zmniejszyć odczuwanie niepokoju. Badania pokazują, że będąc uważnym produkujemy mniejszą ilość hormonu stresu – kortyzolu, to pomaga zachować spokój i lepiej radzić sobie z trudnościami.

Mają spójny pozytywny sposób myślenia

Większość z nas w swoim zabieganiu doświadcza mimo wszystko nieregularnych pozytywnych uczuć i spokoju. Często jednak nasze emocje zależą od otoczenia. Badania pokazują, że potrzeba jedynie pięciu tygodni codziennej uważności – półgodzinnej sesji – aby czerpać korzyści z pewniejszego i spokojniejszego sposobu myślenia.

Cechuje ich wysoki poziom współczucia

Choćbyśmy nie wiem, jak byli empatyczni, bez uważności, skupienia się na sobie, ignorujemy cierpienie innych, gdy widzimy, że nikt nie reaguje. Uważność chroni nas przed stadnym bezuczuciowym zachowaniem, nie podążamy ślepo tą ścieżką co inni. Współczujcie staje się dla nas silniejsze, niż potrzeba podążania za tłumem.

Pamiętają

Jak jest z twoją pamięcią? Wiele osób uważa, że ich pamięć krótkotrwała pogarsza się wraz z wiekiem. Potrafią przywołać szczegóły z dzieciństwa, ale nie to, co wydarzyło się kilka dni temu. Uważność poprawia nasze zdolności poznawcze, w tym zdolność zapamiętywania.

Są wakacje, więcej mimo wszystko swobody i relaksu. Może wrócisz do myśli o tym, by zacząć ćwiczyć swoją uważność. Znajdź czas, a po kilku nawet dniach zauważysz różnicę w swoim zachowaniu, postrzeganiu rzeczywistości.


źródło: Psychocentral

 


Zobacz także

Fot. iStock/vladans

„Kochanie pomyłem CI gary”. Jakie „ci” i jakie „moje gary”, ja się do cholery pytam. A pan to obiadu nie jadł z tych garów?

Fot. iStock / filadendron

Alfabet rodzinnej wycieczki rowerowej – co ze sobą zabrać?

Fot. Screen Facebook/Tattoos

Kobieta czy czaszka? To, co zobaczysz, jako pierwsze na obrazku, świadczy o twojej obecnej sytuacji emocjonalnej