Morskie przygody, wesołe zwierzęta i przytulne tkaniny – wszystko to czeka miłośników zakochanych, tak jak my, w marce La Millou w nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim 2019. Niespodzianką wśród nowości jest kolekcja LADY PEONY, stworzona we współpracy z Małgorzatą Rozenek-Majdan, nową ambasadorką marki.
Tegoroczna kolekcja sezonu wiosna-lato to aż 15 wzorów. Wyróżnia ją charakterystyczne dla La Millou połączenie motywów roślinnych i zwierzęcych, podkreślonych ekspresyjną kolorystyką. Na spędzenie wspólnych chwil z lamilutkimi odbiorcami czekają eleganckie ośmiornice i strusie w cętki, a do snu chętnie utulą ich leniwce ćwiczące jogę i pastelowe płaszczki. Kolekcje Banana Split oraz Watch me – to wzory nieco bardziej abstrakcyjne, rozwijające spostrzegawczość.
„Dostarczamy radość dzieciom i umilamy wyjątkowe momenty rodzicielstwa. Tworzymy z pasją i miłością, dlatego bohaterowie naszych wzorów skaczą, turlają się i zasypiają razem z pociechami. Kreujemy wyjątkowe i autorskie wzory, starając się przenosić marzenia na tkaniny. Wyróżnia nas to, że nasze produkty pachną beztroską i radością, a po latach przywodzą na myśl najpiękniejsze chwile dzieciństwa” – mówi Izabela Lewandowska, współwłaścicielka La Millou.
Flagowym wzorem tegorocznej odsłony jest kolekcja Lady Peony – powiew świeżości i delikatności nadchodzącej wiosny. Motywem przewodnim są pastelowe peonie, ulubione kwiaty Małgorzaty Rozenek-Majdan, liście i urzekająca biała papuga kakadu. Całość przełamana jest bielą.
W bogatym asortymencie kolekcji wiosna-lato 2019 znajdują się m.in. kocyki, poduszki, pościele oraz akcesoria do wózka. Dodatkowo w wybranych wzorach będą dostępne pojemne torby i organizery, wielofunkcyjne plecaki oraz delikatne otulacze bambusowe.
Kolekcje z sezonu wiosna-lato 2019 dostępne są w sklepie internetowym www.lamillou.com, showroomie marki, znajdującym się w Royal Wilanów, ul. Klimczaka 1 w Warszawie oraz licznych sklepach partnerskich w całej Polsce i na świecie.
Artykuł powstał we współpracy z La Millou