Bycie Rodzicem to emocjonalny labirynt, który w towarzystwie swojego dziecka pokonują Matki i Ojcowie. Nigdy jednak nie wiadomo, kiedy otworzą się drzwi do tej krętej podróży i historia pod tytułem „rodzicielstwo” będzie miała swój początek.
Jak wiek wpływa na decyzję o zostaniu rodzicem? Z czym w dzisiejszych czasach musi mierzyć się kobieta, która w młodym wieku zostaje Mamą, a co na swoich barkach dźwiga dojrzały Ojciec? Doświadczenia. Emocje. Historie. Niezależnie od tego, w którym momencie życia zostanie się rodzicem — to się dzieje, właśnie wtedy, właśnie teraz.
Marka ANIA KRUK w kampanii kulturowej „NOW IS THE TIME” porusza temat wieku, w którym wchodzimy w rolę bycia Mamą i Tatą. Niezależnie od tego, czy jest się młodym, czy dojrzałym rodzicem — każdy mierzy się ze swoimi uczuciami, trudnościami i z czegoś rezygnuje.
Nie ma jednej uniwersalnej drogi. Młode Mamy i Ojcowie mierzą się z wyzwaniami dorastania, często jeszcze sami nie wiedząc kim są. Muszą odnaleźć się w roli opiekunów, choć ich osobowość dopiero się kształtuje. Z kolei dojrzali rodzice są poddawani ocenie społecznej i nierzadko zmuszeni do poświęcenia kariery zawodowej lub innych planów życiowych. Każdy jednak, niezależnie od wieku, zadaje sobie pytanie — czy dam radę?
„NOW IS THE TIME” to kampania, która pokazuje, że moment życia, w którym zostaje się rodzicem, przynosi inne doświadczenia i budzi różne emocje: strach, bezsilność, wstyd, niecierpliwość, ale pomimo wszystko — miłość. Bo każdy rodzic, w każdym wieku, jest wystarczająco dobry. Tak samo dla swojego dziecka, jak i dla siebie. Niezależnie od opinii.
Marka ANIA KRUK po raz kolejny wychodzi poza schematy. Choć kampania wystartowała 26 maja w Dzień Mamy, to marka idzie o krok dalej, by pokazać perspektywę rodzicielstwa w szerszym kontekście. I robi to dzięki trójce niezwykłych bohaterów, którzy zechcieli opowiedzieć o swoich doświadczeniach i momencie, w którym zostali Mamą i Tatą. Bo czy jest odpowiedni wiek, by zostać rodzicem? Nie ma. Kiedy pojawia się dziecko i zmienia całkowicie nasze życie — to jest właśnie ten moment.
Merytorycznym wsparciem dla kampanii jest magazyn Ładne Bebe — ekspert w dziedzinie świadomego parentingu. Tworzy przestrzeń, w której pojawiają się tematy ważne dla rodziców i przede wszystkim różne modele macierzyństwa i ojcostwa. Krótkie rozmowy z bohaterami kampanii będą pojawiać się na Instagramie marki ANIA KRUK — wejdź na profil @aniakruk_jewellery i poznaj historie Rodziców. Więcej na temat kampanii przeczytasz też tutaj.
Rodzina to unikalna opowieść, która zasługuje na zrozumienie i wsparcie. Bycie rodzicem jest zawsze dużym wyzwaniem i można się z nim zmagać na różne sposoby. „NOW IS THE TIME” zachęca do przełamywania stereotypów, promowania akceptacji oraz zrozumienia dla różnych ścieżek życiowych rodzicielstwa.
- visual concept: Paula Mosiek (ANIA KRUK Jewellery)
- photo: Klaudia Kocielska (ANIA KRUK Jewellery)
- contents: Julia Polkowska (ANIA KRUK Jewellery)
- video: Follow The Rabbit
- stylist: Wiktoria Kwiatkowska
- makeup: Krzysztof Szambelan
- hair: By Stacey