Uroda

Wykopy boczne w klęku podpartym. Trening na pośladki

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
2 kwietnia 2016
Fot. Screen z Youtube / CentrumSportowca.pl
 

To ćwiczenie pozwala zaangażować mięśnie brzucha, bioder i pośladków i wzmocnić je. Bez trudu wykonają je nawet osoby początkujące.

  1. Przyjmij pozycję na czworakach na podłożu, rozstaw kolana na szerokość bioder i dłonie na szerokość barków. Kolana zegnij pod kątem 90 stopni pod biodrami
  2. Usztywnij mięśnie tułowia i nie ruszając biodrami, unieś lewe udo na zewnątrz lewej strony ciała, przez cały czas utrzymując zgięte kolano
  3. Nie opuszczając bioder i nie poruszając kolanem, wyprostuj lewą nogę, wykonując kopnięcie na lewą stronę. Cofnij lewą nogę przez ugięcie kolana, a następnie zginając biodro, opuść ją do pozycji wyjściowej. Powtórz prawą nogą.


Uroda

Ćwiczenie wzmacniające mięśnie brzucha

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
2 kwietnia 2016
Fot. Screen z Youtube / CentrumSportowca.pl
 

Tym razem na tapetę bierzemy ćwiczenie, które pomoże wyrzeźbić mięśnie brzucha. Spięcia brzucha ze skrętem, to ćwiczenie angażujące górną część mięśni prostych brzucha oraz mięśnie skośne.

  1. Połóż się tyłem na macie, nogi oprzyj na macie, tak aby kąt w zgięciu wynosił 90 stopni. Plecy powinny przylegać całą powierzchnią do maty. Obie ręce powinny delikatnie dotykać głowy.
  2. Wykonaj uniesienie tułowia, następnie skręć tułów w prawo, wyciągając lewe ramię do prawego boku. Utrzymaj pozycję około sekundy i wróć do pozycji wyjściowej powtarzając czynność na lewą stronę. Zrób na tyle intensywny skręt, aby czuć napięcie mięśni boku.

 


Uroda

Pajacyki. Sprawdź moc tego niepozornego ćwiczenia

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
1 kwietnia 2016
Fot. Screen z Youtube / Stopnadwadze.pl

Wydaje ci się, ze pajacyki to takie sobie proste ćwiczenie, które niczego do treningu nie wnosi? Nie wiesz jak bardzo się mylisz! Poza tym, że są najlepszym ćwiczeniem na rozgrzewkę, pajacyki angażują różne grupy mięśniowe całego ciała, harmonijnie uruchamiając wszystkie mięśnie. Energicznie wykonywane podnoszą puls, poprawiając ukrwienie mięśni, zmniejszają także ryzyko kontuzji.

  1. Pajacyki polegają na energicznym wyskoku z jednoczesnym podnoszeniu rąk łukiem, aby złączyły się nad głową, oraz rozkrokiem bocznym nóg.
  2. Po wyrzucie rąk i nóg, cofamy je do pozycji wyjściowej. Przy powrocie dłonie mogą wędrować do boków, lub być łączone na wysokości klatki piersiowej.

Ćwiczenie jest dziecinnie proste: