Lifestyle Uroda Zdrowie

Ujędrniaj i wzmacniaj biust ćwiczeniami w domu. To działa lepiej niż kremy!

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
19 marca 2016
Fot. Screen z Youtube / Slankpl
 

Jeśli nie jesteś przekonana co do tego, że ćwiczenia mogą ujędrnić biust, to pora zweryfikować poglądy. Ćwiczenia faktycznie powodują ujędrnienie mięśni piersiowych, przez co sam biust staje się jędrniejszy, poprawia się jego kształt. Jeśli w dodatku poza regularnymi ćwiczeniami wyrobisz sobie nawyk ściągania łopatek i prostowania pleców, twój biust ci się odwdzięczy lepszą kondycją. Te ćwiczenie wykonuje się z hantlami, jednak jeśli nie posiadasz ich w domu, posłuż się butelkami wody mineralnej.

  1. Usiądź na krześle i wyprostuj plecy.
  2. Chwyć hantle lub butelki wody i przenosząc ramiona na boki, otwieraj klatkę piersiową.
  3. Przyciągnij ręce do siebie, tak, by delikatnie zetknęły się przed klatką piersiową. Napnij mięśnie klatki piersiowej i odwracając kierunek – wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.


Lifestyle Uroda Zdrowie

Scyzoryki na mocny brzuch

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
21 marca 2016
Fot. Screen z Youtube / MonikaKołakowska
 

Oto proste i skuteczne ćwiczenie, które zaangażuje i wzmocni przede wszystkim mięśnie brzucha. Do jego wykonania wystarczy jedynie mata i chęci do wysiłku.

  1. Połóż się na plecach, wyprostuj nogi oraz ramiona nad głową.
  2. Weź wdech, jednocześnie unieś nogi do kąta 45 stopni i przenieś proste ramiona górą w stronę stóp. Pośladki powinny cały czas przylegać do maty.
  3. Opuść ciało napinając mięśnie brzucha. Powtarzaj czynność 20 razy

 


Lifestyle Uroda Zdrowie

Ćwiczenia na piłce – mięśnie pośladków, grzbietu i tylnej części ud

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
18 marca 2016
Fot. Screen z Youtube / Fitappy

Skusiłaś się kiedyś na zakup piłki do ćwiczeń? Nawet jeśli twój zapał osłabł, a jedyną osobą która korzysta z piłki jest twoje dziecko, możesz – i powinnaś – wykorzystać ją dla dobra sylwetki. Dzięki prostemu ćwiczeniu wzmocnisz mięśnie pośladków, grzbietu i tylnej części ud.

Jak to zrobić?

  1. Połóż się na plecach, stopy oprzyj na piłce.
  2. Unieś pośladki i zatrzymaj na kilka sekund.
  3. Następnie przeturlaj piłkę stopami, aż do chwili gdy wyprostujesz stopy. Zatrzymaj się na chwilę i wróć do pozycji wyjściowej.

Powtórz ćwiczenie około 20 razy i wykonaj 4 serie.