Lifestyle Uroda Zdrowie

Rozciągające ćwiczenie dla kręgosłupa

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
26 marca 2016
Fot. Screen z Youtube / fitappy2
 

Oto kolejna propozycja ćwiczenia rozciągającego i przynoszącego ulgę dla kręgosłupa.

  1. Połóż się przodem twarzą do maty, ręce wyprostowuj przed głową
  2. Unieś 5 cm nad ziemię wyprostowane ręce i nogi przez kilka sekund
  3. Wróć do pozycji wyjściowej

Wykonaj 1-3 serii po 10 powtórzeń


Lifestyle Uroda Zdrowie

Lifty do boku i tyłu. Intensywne ćwiczenie dla nóg

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
27 marca 2016
Fot. Screen z Youtube / AkopSylwiaSzostak
 

Oto propozycja na wzmocnienie mięśni nóg oraz pośladków:

  1. Wykonaj na macie klęk podparty, dłonie ułóż na szerokość barków, kolana na szerokość bioder, głowa na przedłużeniu kręgosłupa, łopatki ustabilizowane.
  2. Z wydechem wyprostuj prawą nogę do tyłu i unieś ją tak, aby prawa pięta znalazła się w osi z linią prawego biodra
  3. Przenieś wyprostowaną nogę w bok, ciągnąc do góry na wewnątrz, wróć do pozycji wyjściowej. Powtarzaj wymachy przez 30 sekund na jedną stronę, po upływie czasu ćwiczenie rozpocznij drugą stroną ciała.

 


Lifestyle Uroda Zdrowie

Zakochaj się w “łyżwiarzu”

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
25 marca 2016
Fot. Screen z Youtube / CentrumSportowca.pl

Zaangażuj się tym razem do prostego ćwiczenia opierającego się na przeskakiwaniu z nogi na nogę. To proste, ale intensywne ćwiczenie rozwijają głównie mięśnie ud i pośladków.

Ruch przypomina jazdę na łyżwach.

Na lekko zgiętych kolanach przeskakuj z boku na bok, utrzymując się przez chwilę na jednej nodze. Prostuj plecy i spinaj mięśnie pośladków. Daj czadu energicznie ćwicząc przez 30 sekund.