Go to content

Epicka opowieść z 1933 roku o podróży i miłości od pierwszego wejrzenia. Piękna reklama Lacoste

Fot. Print Screen z YouTube/Lacoste

Ta reklama to prawdziwy majstersztyk. Historia niby banalna: on, ona, przypadkowe spotkanie, miłość od pierwszego wejrzenia i poszukiwanie. Jednak wszystko odbywa się na klimatycznym peronie w 1933 roku, w pociągu i rozgrywa przez dziesięciolecia. W tym czasie styl ewoluuje, ale ponadczasowa elegancja pozostaje.

Wybór roku nie jest przypadkowy – wtedy dwóch tenisistów René Lacoste i André Gillier założyło kultową markę. Dlatego podróż głównych bohaterów, trwająca 90 sekund, to ukazanie historii Lacoste, która ciągle się zmienia. Ale zmiany zachodzą głównie w stroju kobiety, bo mężczyzna ciągle pojawia się w kultowej koszulce polo z krokodylem. Ale ponadczasowa elegancja pozostaje zawsze, niezależnie od aktualnej mody.

https://www.youtube.com/watch?v=IZC02EQqcXc

Hasło przewodnie kampanii brzmi „życie to piękny sport” i jest nawiązaniem do założeń marki, która chce promować ponadczasową elegancję, przy jednoczesnym zachowaniu sportowego DNA. Przy jej powstaniu pracowali prawdziwi specjaliści. Reżyserem spotu jest Seb Edwards. Za produkcję filmu odpowiada Wanda/Academy, postprodukcją zajęła się firma Whitehouse Post. Muzykę stworzył Max Richter, który jest znany z serialu „Black Mirror”, kostiumami zajęła się Madeline Fontaine, która pracowała przy realizacji „Jackie”.

To kolejny spot od luksusowej marki, który opiera się na storytellingu. I odniósł wielki sukces – media na całym świecie zachwycają się pięknymi zdjęciami i ogólnym pomysłem. Ponadto na YouTubie został odtworzony ponad 13 mln razy i zbiera tysiące pozytywnych komentarzy.

I chyba nic dziwnego, prawda?


 

Źródło: Lacoste