Go to content

Small biznes nie jest dla każdego. 5 zasad biznes-babki

wybranafirma.pl
Fot. iStock / Pinkypills

Marzy ci się własna firma, praca dla siebie i wszystko to, co obiecują uśmiechnięte bizneswoman w kolorowych magazynach. Co rusz natykasz się nagłówki o spektakularnych „Start-upach” – sukces goni sukces, czasem w postaci najbardziej absurdalnych formach. A  jednak.

Niestety, gdyby to tak działo, wszyscy by tak żyli. Moda na start-upy kwitnie, a specjaliści uśmiechają się pod nosem, bo prędzej niż później – w  większości przypadków – wszystkie te firmy-krzaki padną szybko i niezauważalnie. Chcesz iść na swoje – doskonale! Ale przygotuj się na to, że to „swoje” to kawał ciężkiej roboty i cierpliwości.

Przede wszystkim nie zapominaj o kilku ważnych kwestiach, dla każdego, kto marzy własnym biznesie!

1. Pieniądze da się zastąpić – ale tylko jeszcze cięższą pracą

Nie łudź się, że otworzysz działalność bez kapitału i od razu będziesz z leżaka na San Escobar oglądać rosnące słupki z pieniędzmi 😉

Na swoim zawsze pracuje się ciężej – co  nie znaczy, że jest „gorzej”. Twoje – oznacza jestem zaangażowany, zależy mi. I nawet bez tego kapitału, z małą uskładaną sumą na start w kieszeni możesz zacząć, jeśli tylko jesteś na to szczerze gotowa.

2. Szczęście w interesach, to nie mit. Mitem jest jak to rozumiemy

Owszem liczy się i pomysł i szczęście, ale na to szczęście jak z bajki – czekać nie można. Trzeba je sobie znaleźć, wziąć lub stworzyć od nowa. A przede wszystkim nie dawać mu szansę na ucieczkę. Przemyśl dokładnie swój pomysł na biznes – i pomyśl jakie może przynieść konsekwencje twój sukces i porażka. Wtedy o wiele łatwiej jest tego szczęścia szukać!

3. Bądź prawdziwa w tym, co robisz

Bubla, w którego sama nie wierzysz nigdy nie uda ci się „sprzedać”. Owszem w każdej działalności zdarzają się kryzysy, upadki – i dobrze, to one najwięcej nas uczą – ale pamiętaj, że każda wydmuszka jeżeli w ogóle może zadziałać, to tylko  na chwilę.

Obojętnie w jakiej branży będziesz działać, nie sztuką jest sprzedać produkt lub usługę raz – sztuką jest sprawić, żeby twój klient już zawsze przychodził do ciebie…

4. Szukaj sprzymierzeńców

Możesz krzyczeć naprawdę głośno, ale co z tego, jeśli nikt cię nie usłyszy? Na start poszukaj sprzymierzeńców, partnerów, z którymi łatwiej będzie ci zaistnieć na rynku. Z pewnością masz im więcej do zaoferowania niż pieniądze. Pomyśl, jak ich zachęcić do współpracy.

5. Daj się znaleźć

Czerp z internetu, ile się da!

Pamiętaj, że swoją działalność w mediach społecznościowych możesz zacząć na długo przed „startem” firmy! Buduj społeczność, opowiadaj, bądź blisko ludzi! Rejestruj się w programach partnerskich, na stronach indeksujących przedsiębiorstwa, mapach.

Pokochaj Facebooka, Instagrama, Twittera i Youtube, nie zapomnij o Linkedin. Poznaj „prawa” tam rządzące, obserwuj starych wyjadaczy, ucz się.

Biznes-babki w rozwoju wspiera

Logo-WYBRANA FIRMA

Wybranafirma.pl to portal, w którym każdy Klient mający dostęp do Internetu:

  • znajdzie firmy z całego kraju oferujące swoje usługi w takich obszarach jak: salon fryzjerski, salon kosmetyczny, spa, nocleg, warsztat samochodowy, itp.
  • w szybki sposób dowie się o najnowszych promocjach, które w danym okresie czasu oferują nasi Partnerzy.

Do współpracy z naszym portalem internetowym przede wszystkim poprzez rekomendacje wyszukujemy Partnerów zainteresowanych promowaniem swoich usług w Internecie. Dodatkowo poprzez formularz kontaktowy zainteresowani Przedsiębiorcy mogą się do nas zgłaszać – po odbyciu spotkania biznesowego podejmujemy decyzję czy będziemy nawiązywać stałą współpracę. Celem projektu jest aby z każdego miasta w Polsce oraz z danej branży wybrać ok. 10% firm, które zaprosimy do aktywnej i ścisłej współpracy.

Każda firma, która podejmuje z nami współpracę oferuje swoje usługi Klientom, a dodatkowo na poszczególne tygodnie lub miesiące proponuje usługi promocyjne – w zależności od zapotrzebowania i harmonogramu. Klienci po wyszukaniu danej firmy na portalu internetowym mają możliwość zapoznania się z promocjami i rabatami jakie obowiązują w danym okresie w wybranym mieście / salonie / itp. na obszarze całej Polski.

Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

Portal internetowy zajmujący się promowaniem przedsiębiorców ściśle współpracuje z firmą Souvre Internationale Sp. z o.o. Sp. k. Każdy Przedsiębiorca będzie mógł dysponować i legitymować się Certyfikatami Jakości wydanymi przez Polską Izbę Handlu Zagranicznego w tym:

  • PN – EN ISO 9001:2008 – Wysoka jakość kolagenu naturalnego.
  • PN – EN ISO 22716:2007 – Wysoka jakość kosmetyków kolagenowych.
  • PN – EN ISO 22000:2005 – Bezpieczeństwo zdrowotne suplementów diety.

Zaangażowany Zespół Osób tworzących portal internetowy www.wybranafirma.pl dołoży wszelkich starań aby każdy współpracujący z nami Przedsiębiorca oraz każdy Klient był zadowolony z otrzymanych usług.

Kontakt
tel: +48 502 – 699 – 786
email: biuro@wybranafirma.pl


Artykuł powstał we współpracy z wybranafirma.pl