Go to content

Ekspansja na rynku fashion – Answear przejmuje PRM i Sneakerstudio

Ekspansja na rynku fashion – Answear przejmuje PRM i Sneakerstudio

Answear systematycznie poszerza swą działalność. Ostatnio miał miejsce kolejny ważny krok w rozwoju tego jednego z najszybciej rozwijających się e-commerce modowo-lifestylowych. 1 czerwca firma przejęła Sneakerstudio i PRM. Co to oznacza? Klienci tych sklepów będą mogli wybierać spośród jeszcze szerszej gamy unikalnych produktów. Właśnie powstaje topowe miejsce dla fanek i fanów zakupów high-end sneakers & clothing – pod szyldem PRM.com znajdą oni projekty najbardziej cenionych marek!

Zmiany, które dają nowe możliwości  poznaj PRM.com!

Początek czerwca 2023 roku to ważny moment dla miłośników i miłośniczek streetwearu. W tym czasie Sneakerstudio i PRM zmieniły się w PRM.com. Koncepcja sklepu internetowego PRM.com jest  odpowiedzią na potrzeby wielkomiejskiej społeczności, która jest zainteresowana zarówno produktami z asortymentu najpopularniejszych marek sportowych i streetwearowych, takich jak adidas, Converse czy New Balance, jak i marek niszowych, np. popularnych w Azji, choć mało jeszcze znanych w Europie Środkowej. PRM oferuje także projekty powstające pod szyldem marek, które zawojowały światowy rynek w ciągu ostatnich lat, czego przykładem są ubrania i akcesoria polskiej marki premium MISBHV. Jesteś koneserem luksusowego streetwearu i interesują Cię takie marki jak 1017 ALYX 9SM i A Bathing Ape? Świetnie się składa, bo PRM to miejsce dla Ciebie!

Answear umacnia swoją pozycję i rozszerza działalność

Powstanie platformy PRM.com pozwala poszerzyć obszar działalności firmy Answear, a także wzmacnia jej pozycję na tle konkurencji. Nowy koncept, który powstał dzięki połączeniu Sneakerstudio i PRM, ma ogromny potencjał, ponieważ prognozy przewidują wzrost zainteresowania markami z segmentu premium, a PRM.com stawia na głównie taki asortyment. Warto tu wspomnieć, że Sneakerstudio działało w obszarze sneakers & streetwear. Firma prowadziła sklepy internetowe w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, ale też sprzedawała swoje produkty na rynkach zachodnioeuropejskich. PRM to z kolei marki luxury streetwear & fashion. Sprzedaż w tym przypadku odbywała się przez globalną witrynę internetową oraz butik w Warszawie.  

Łączymy siły obu zespołów w misji stworzenia wyjątkowego miejsca dla entuzjastów współczesnego streetwear’u z bardzo mocną ofertą high-end street fashion. Oczywiście, kluczowym elementem nadal pozostają sneakersy, a na nowym PRM.com na pewno nie zabraknie topowych i pożądanych modeli. Mogę zagwarantować, że to dopiero początek i już rozpoczęliśmy pracę nad dalszym rozwojem platformy zakupowej.

– wyjaśnia nowy Dyrektor Marki PRM, Kamil Bajołek

Cel – topowe miejsce zakupów

Pomysł na stworzenie PRM.com powstał dwa lata temu, a jego wcielenie w życie jest wynikiem intensywnej pracy nad sfinalizowaniem transakcji oraz stworzeniem strategii rozwoju oferty, która już na ten moment jest niezwykle interesująca i obejmuje bardzo pożądane produkty. Łukasz Lepczyński, założyciel Snaekerstudio i PRM, który w połączonych strukturach będzie pełnił funkcję Doradcy, zapowiada, że marka PRM szykuje kolejne niespodzianki, które będzie można znaleźć na stronie internetowej PRM.com oraz w warszawskim butiku przy ulicy Świętokrzyskiej. Warto też mieć na względzie to, że pod szyldem PRM.com oferowane są wszystkie marki dostępne dotychczas w Sneakerstudio i dawnym PRM. Szukasz stylowych sneakersów męskich? Wejdź na stronę https://prm.com/pl/k/on/obuwie/sneakersy i przekonaj się, że teraz masz w czym wybierać!