Marka Volkswagen kilka dni temu już po raz trzeci zainaugurowała swoją letnią kampanię skierowaną do najmłodszych – „Mali Ratownicy”. Na konferencji prasowej obecni byli wszyscy tegoroczni ambasadorzy projektu: Małgorzata Ohme, Paulina Krupińska, Kuba Wesołowski, Dorota Gardias, Iwona Cichosz oraz znani blogerzy – Marlena Wróblewska (blog Makóweczki) i Marta Lech-Maciejewska, autorka bloga Super Styler.
W 8 nadmorskich miejscowościach, w strefach przygotowanych przez markę Volkswagen, ratownicy medyczni będą uczyć najmłodszych podstawowych zasad pierwszej pomocy. W tym roku każde przeszkolone dziecko to dodatkowo 3 zł przekazane na rehabilitację podopiecznych Fundacji ECHO, która wspiera w rozwoju dzieci z wadami słuchu. Pierwsza Strefa pojawi się 5 lipca w Świnoujściu. Pełną listę tegorocznych miejsc wraz z datami eventów znajdziecie tutaj.
W każdej ze stref będzie można świetnie spędzić czas grając w GIGA GRĘ MALI RATOWNICY. Nie zabraknie też stanowiska, przy którym będzie można zrobić wodny tatuaż, czy zdjęcie przy specjalnej ściance. Na najmłodszych będą czekać kolorowanki. Każdy kto przybędzie do Strefy i pomyślnie przejdzie szkolenie z pierwszej pomocy zdobędzie certyfikat Małego Ratownika i Super Moc Pomagania, ale też wyjątkowe wakacyjne gadżety – bidony, mini gry planszowe, mini apteczki czy latawce. Super moce dzieci będą zdobywać przy wsparciu znanych osób. Strefa Małych Ratowników czynna będzie od piątku do niedzieli w godzinach 9:00 -17:00.
„Największą zaletą projektu jest to, że poprzez zabawę dzieci uczą się umiejętności ratowania życia. I to nie w sposób pośredni, przekazany przez rodziców, a doświadczając jej samodzielnie, a to z kolei sprawia, że taką wiedzę mają szansę uwewnętrznić i zachować na bardzo długo”. – twierdzi Małgosia Ohme, ambasadorka projektu. – „To wspaniała kluczowa sprawa, bo daje dzieciom poczucie sprawczości, wpływu na własne życie i życie bliskich”.
Hubert Niedzielski, Kierownik PR marki Volkswagen dodaje: „Potrzeba nie lada odwagi, żeby w sytuacji trudnej podbiec i zacząć ratować czyjeś życie. Nasze tegoroczne plany są wyjątkowe. Zdecydowaliśmy się na wsparcie Fundacji ECHO, która pomaga w rozwoju dzieciom z wadami słuchu. Chcemy poszerzyć zakres naszych działań i wierzymy, że wspólnie z Małymi Ratownikami będziemy mogli realnie pomóc podopiecznym Fundacji”.
Od 2017 roku program „Mali Ratownicy” przeszkolił już 19. tysięcy dzieci. Szukajcie stref marki Volkswagen na plażach i zadbajcie o to, co najważniejsze dla waszych dzieci – o ich bezpieczeństwo. 🙂
Artykuł powstał we współpracy z marką Volkswagen