Kobieta to przedmiot. Jej ciało to instrument za pomocą którego ciągle jeszcze można sprzedać więcej, lepiej, drożej. Obejrzyjcie film zrealizowany po to, by zwrócić uwagę na skandaliczny proceder uprzedmiotowiania kobiet przez twórców kampanii reklamowych – często w dość absurdalny sposób. W końcu każda z nas „Uwielbia obciągać kanapki” i sprzedaje się za drinka…
Zapoznajcie się z projektem #WomenNotObjects i wyraźcie swój sprzeciw.
Uwielbiam obciągać kanapki

Fot. Screen z YouTube/ WomenNotObjects
Kocham sprzedawać moją godność za drinka

Fot. Screen z YouTube/ WomenNotObjects
Kocham sypiać z facetami, którzy nie znają mojego imienia

Fot. Screen z YouTube/ WomenNotObjects
Szczęście, takie jakiego chcieli nasi przodkowie

Fot. Screen z YouTube/ WomenNotObjects
Chciałabym, żeby moja córka miała takie przyjaciółki

Fot. Screen z YouTube/ WomenNotObjects
Kluczem do mojego serca, jest facet pachnący jak wagina

Fot. Screen z YouTube/ WomenNotObjects
Zobacz film
Źródło: YouTube