Uroda Zdrowie

„Strzała” na wzmocnienie kręgosłupa

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
9 kwietnia 2016
Fot. Screen z Youtube / fitappy2
 

Wydłużenie ciała na wzór strzały, to dobry pomysł na ćwiczenie wzmacniające kręgosłup. 

  1. Połóż się na brzuchu. Proste ręce wyciągnięte za głowę, nogi mogą być na szerokość bioder lub złączone razem. Pośladki i nogi napięte. Mocno ciągnij stopami w tył.
  2. Wykonaj wdech i unieś jednocześnie ręce, klatkę piersiową i nogi nad matę.
  3. Wytrzymaj kilka sekund i opuść kończyny. Powtórz ćwiczenie


Uroda Zdrowie

Brzuszki z nogami w górze

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
11 kwietnia 2016
Fot. Screen z Youtube / Ruszsię
 

Jeśli marzysz o płaskim brzuchu, z widocznym zarysem mięśni, pamiętaj że utrzymanie diety nie załatwi sprawy. Konieczne są regularne ćwiczenia, które jak brzuszki w różnych odmianach pomogą uzyskać wymarzony cel.

Brzuszki z nogami w górze:

  1. Połóż się na plecach, wyprostuj nogi i unieś je pionowo do góry.(Jeśli jesteś początkująca, przysuń się do ściany tak, aby dotykać jej pośladkami, a wyprostowane nogi oprzyj o ścianę) dłonie delikatnie połóż na głowie.
  2. Napnij mięśnie brzucha i robiąc wdech, unieś tułów w kierunku wyprostowanych nóg. Wraz z wydechem wróć do pozycji wyjściowej. Mięśnie brzucha powinny być przez cały czas napięte.


Uroda Zdrowie

Pulsowanie w wykroku – sposób na jędrne pośladki

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
9 kwietnia 2016
Fot. Screen z Youtube / CentrumSportowca.pl

Oto propozycja prostego ćwiczenia, które w skuteczny sposób wzmocni mięśnie pośladków, tym samym poprawiając ich jędrność i wygląd.

  1. Ustaw stopy w jednej linii z biodrami. Lekko wciągnij pępek w stronę kręgosłupa, a kość ogonową delikatnie skieruj w stronę podłogi.
  2. Wykonaj wykrok jedną nogą do przodu, kolano nad kostką, lekko ugięte stawy kolanowe w nodze wykrocznej i zakrocznej. Skieruj biodra do dołu, wyprostuj plecy
  3. Wykonaj pulsowanie ok 20 cm ruchami, w górę i w dół
  4. Wróć do pozycji wyjściowej. Ruch powtarzaj 12-15 razy na jedną nogę.