Go to content

TVP stworzyło właśnie nowy kanał dla kobiet. Ale spot reklamujący ten projekt do oglądania cię raczej nie przekona

Fot. YouTube

Przy dźwiękach przeboju Pretty Woman i w landrynkowych wnętrzach, TVP zaprezentowało spot promujący nowy kanał dedykowany kobietom.  Miało być nowocześnie i dynamicznie, wyszło marnie i stereotypowo. Czyli właściwie tak, jak telewizja publiczna postrzega i traktuje swoje widzki.

TVP Kobieta wystartuje 8 marca. A co zobaczycie w minutowym filmiku, który ma nas przekonać do oglądania propozycji stacji? Różowe do zawrotu głowy wnętrza przypominające sen pijanego wariata, w których uśmiechnięte prezenterki wyciągają z piekarnika bardzo zielone brokuły i wiosłują  w wannie. Ida Nowakowska, Marzena Rogalska, Małgorzata Tomaszewska gotują, szykują kąpiel z bąbelkami, opiekują się dziećmi i pozują do zdjęć na wybiegu.

Na pierwszym planie gigantyczne kaktusy, niebieskie filiżanki, różowy food truck i kolorowa scenografia pełna absurdalnych rozwiązań.

I chyba tylko Marta Manowska pracuje, bo się nie uśmiecha. Jako jedyna ma też na sobie czarną marynarkę, a nie pastelowy garnitur.

TVP reklamuje swój kanał hasłem: Taka jak Ty. Ja się nie utożsamiam.

A poza tym, Tomasz Kammel też jest kobietą. Podobało się Wam?