Lifestyle

Rozwiązanie konkursu “Metamorfozy według Ewy Chodakowskiej”

Redakcja
Redakcja
25 kwietnia 2016
“Metamorfozy według Ewy Chodakowskiej”
Fot. Materiały prasowe
 

Dziękujemy wam za wspólną zabawę! Za wasze zgłoszenia i podzielenie się tym, co was najbardziej motywuje! Trzymamy mocno kciuki za każdy krok i każdą przemianę.

Serdecznie gratulujemy laureatom i nie trzymamy was już dłużej w niepewności! Fantastyczne Balneokosmetyki wędrują do…

Laureaci:

Paula Braciszewicz

Marta Gawrońska

Ka An Patrzy

Laureatów prosimy kontakt mailowy w celu odbioru nagród w ciągu 7 dni od daty ogłoszenia wyników, tj do dn.: 01.05.2016 roku. Prosimy o przesłanie danych do wysyłki nagrody (imię i nazwisko, adres i nr telefonu) na adres e-mail: [email protected]. Otrzymanie danych potwierdzamy w odpowiedzi zwrotnej.

Prosimy o dołączenie w treści wiadomości poniższego oświadczenia:
Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych uzyskanych w związku z organizacją Konkursu, wyłącznie na potrzeby organizowanego Konkursu, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Jak przeżyć swoją metamorfozę?

Jesteś gotowa podjąć wyzwanie i zmienić swoje życie na lepsze? Interesują Cię profesjonalne treningi w pięknych sceneriach, zaprojektowane tak, byś schudła, nabrała lepszej kondycji i oderwała się od codzienności? Tylko połączenie ćwiczeń ze specjalnie dobraną dietą przyniesie spektakularne efekty. Spróbuj, przeżyj przygodę, zmień złe nawyki i poczuj się piękna.

Ciało na lato robi się w zimie!

Jak to zrobić?

Teraz jest idealny czas na zmiany, osiągnięcie upragnionej figury i odzyskanie pewności siebie dzięki metamorfozie przygotowanej w oparciu o program ćwiczeń i specjalnie skomponowanej diecie autorstwa samej Ewy Chodakowskiej.

Programy Metamorfoz według Ewy Chodakowskiej to :
– indywidualny program dietetyczny – 5 specjalnie dobranych posiłków w ciągu dnia
– konsultacja z instruktorem fitness przeszkolonym przez Ewę Chodakowską – optymalnie dobierająca program ćwiczeń
– komplet autorskich zajęć fitness Ewy Chodakowskiej z instruktorem
– bogaty pakiet aktywności oraz pakiet spa poprawiający jędrność skóry.

Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.


Lifestyle

Cukier nie krzepi, cukier szkodzi… na co najmniej 10 sposobów

Żaklina Kańczucka
Żaklina Kańczucka
25 kwietnia 2016
Fot. Pixabay / GLady / CC0 Public Domain
 

Rafinowany cukier do kawy, herbaty, czekoladowe słodkości, kuszące ciasteczka… Jeśli przepadasz za słodkimi produktami, na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że przy okazji pochłaniasz nie małą ilość cukru. Wiesz również, że cukier nie jest obojętny dla organizmu, bo można utyć czy psują się zęby. Jeśli to cała wiedza na jego temat, przeczytaj i przekonaj się, na co jeszcze zły wpływ ma nadmiar cukru w twojej diecie

Cukier nie krzepi, cukier szkodzi:

1. Uzależnia. Powoduje niepokój, depresję, kłopoty z pamięcią i uczeniem się, spożywany w nadmiarze nadmiarze nasila ADHD. Jego nagłe wahania spadku  i wzrostu stężenia glukozy we krwi wpływają niekorzystnie na układ nerwowy.

 Fot. Pixabay / Foundry / CC0 Public Domain


Fot. Pixabay / Foundry / CC0 Public Domain

2. Powoduje niedobory witamin. A dokładnie należących do grupy B, wit. E, a także mikroelementów (chrom, miedź), oraz wapnia i magnezu, którego potrzebuje, by organizm go strawił.

3. Obniża poziom testosteronu i podnosi estrogenów. Choć to akurat problem panów, ale szczególnie ważny, gdy kobieta marzy o dziecku.

4. Karmi wolne rodniki. Powoduje utratę gęstości tkanki łącznej, degradację elastyny i kolagenu. Przyspiesza procesy starzenia.

 Fot. Pixabay / jill111 / CC0 Public Domain


Fot. Pixabay / jill111 / CC0 Public Domain

5. Zaburza pracę organów wewnętrznych. Skutek? Zaparcia, hemoroidy, otyłość, zatrzymywanie wody w organizmie, zaburzanie gospodarki hormonalnej, choroby serca, krążenia i autoimmunologiczne, problemom ze skórą, tarczycą i stawami, cukrzyca!

6. Niszczy twój uśmiech. To doskonała pożywka dla bakterii, które w wybitny sposób przyczyniają się do powstawania próchnicy.

7. Dokłada kilogramów. Cukier tuczy i w dodatku uzależnia od jego stałych dostaw w organizmie.

 Fot. Pixabay / condesign / CC0 Public Domain


Fot. Pixabay / condesign / CC0 Public Domain

8. Wpływa na rozwój nowotworów. Niemiecki biochemik Otto Heinrich Warburg odkrył, że metabolizm nowotworów jest w dużej mierze uzależniony od spożycia glukozy. Za swoje odkrycie otrzymał w 1931 r. nagrodę Nobla.

9. Źle wpływa na kondycję układu pokarmowego. Podrażnia śluzówkę żołądka, niszczy błonę śluzową jelit, zaburzając równowagę fizjologicznej flory bakteryjnej.

10. Karmi pasożyty wewnętrzne. Jest skuteczną pożywką dla owsików i innych robaków.


Lifestyle

Malkontentom powiedz: stop! Narzekanie jest dla słabych

Anna Frydrychewicz
Anna Frydrychewicz
25 kwietnia 2016
Malkontentom powiedz: stop! Narzekanie jest dla słabych
Fot. Unsplash / CC0 Public Domain

Ojej, znowu poniedziałek.” „O matko, jak ja wyglądam”. „Kurczę, ale mi się nie chce…”. Z narzekania nic dobrego nie wyniknie. To tylko negatywna postawa, którą bardzo łatwo zarazić innych i wyhamować ich optymizm. Narzekanie skupia naszą uwagę jedynie na niesprzyjających okolicznościach. No i chyba wszyscy znacie zasadę samospełniających się przepowiedni…

Nie narzekaj, bo:

– to nic nie zmieni
– to dyskwalifikuje wartość uczucia dyskomfortu w naszym życiu (tak, to uczucie JEST potrzebne)
– narzekanie jest nieatrakcyjne
– stawia cię w roli „ofiary”

8 zasad na odwyku od narzekania:

1. Zmiany są ważne.

Wielu z nas narzeka tylko dlatego, że nie potrafi dostrzec możliwości wynikających z – na pierwszy rzut oka – negatywnych zmian. Lubimy to, co bezpieczne bo znane. Zamiast traktować „nowe” jako kolejną przeszkodę, którą stawia na twojej drodze los/inni ludzie zacznij widzieć w niej szansę na rozwój, doświadczenie, naukę.

2. Świat nie jest idealny

Ludzie też nie. Przestań starać się dostosowywać swoich najbliższych i twoje otoczenie do swoich wygórowanych oczekiwań. Zaakceptuj ten brak perfekcji. Z radości i wdzięczności za to co masz można czerpać dobrą energię garściami. A, pamiętaj – to, że życie jest słodko-gorzkie jest zupełnie normalne. Spotka cię w nim i to, co dobre i to, co boli. Właśnie tak jest dobrze.

3. Konstruktywna krytyka a zwykłe „jojczenie” to dwie różne sprawy

Są chwile, kiedy warto zwrócić komuś uwagę na to, że popełnił błąd. Ale nie chodzi o to, by go przy tym zdołować i pokazać całą beznadziejność sytuacji, tylko, żeby zmotywować do odnalezienia właściwej drogi. Weź to sobie do serca.

4. Skupienie na rozmówcy, a nie na sobie bardzo pomaga podczas rozmowy 🙂

Próbujesz właśnie rozwiązać jakiś problem? Zmień ton, z tego wiecznie zmęczonego belferskiego i pełnego negatywnych treści i wysłuchaj drugiej strony.
Nie wszystko jest czarno-białe. Nie zawsze twoje katastroficzne wizje muszą się ziścić.

5. Rozpoczynanie rozmowy od narzekania jest demotywujące

Oj, tak, robimy to bardzo często i nieświadomie. Gdyby nasze komunikaty na początku rozmowy były optymistyczne, pełne akceptacji, rozwiązywanie trudnych kwestii zajęłoby nam o wiele więcej czasu. Po prostu obu stronom „chciałoby się”. A tak, to się nie chce. I już.

6. „Nienarzekanie” podnosi samoocenę bardziej niż narzekanie

Bo czasem lubimy sobie ponarzekać, żeby podnieść swoją wartość (także w oczach innych). „Ale jestem zajęta” – to świetny przykład. „Zajęta”, czyli bardzo ważna. Niestety, na dłuższą metę ta taktyka jest raczej odstraszająca.

7. Obserwacja swoich emocji pomaga w walce z narzekaniem

Zastanów się w jakich okolicznościach narzekasz najczęściej? A może w obecności jakiejś szczególnej osoby? O konkretnej porze dnia? Za zwykłym „narzekaniem: może kryć się całkiem poważny problem.

8. Metoda „małych kroków” jest zbawienna

Gwałtowne „odstawienie” narzekania nie przyniesie efektów. Znasz przecież „efekt jo-jo”. Nie zakładaj, że „od jutra nie narzekasz i jesteś szczęśliwa”. Zacznij na przykład od wyznaczenia sobie jednego „pozytywnego dnia” i obserwuj jak ci będzie szło. Taki krótki czas pozwoli ci się lepiej skoncentrować na celu, jakim jest konsekwentne eliminowanie negatywnej postawy wobec życia i twojego otoczenia.

Ciągłe, uporczywe narzekanie nie służy nam dobrze w życiu. Sprzyja za to uczuciu niezadowolenia z tego, jakie to życie jest i frustracji, bo skupia naszą uwagę na wszelkich deficytach i porażkach. Żyjmy szczęśliwie, pozytywnie. Żyjmy z uśmiechem


Zobacz także

„Nie ma czasu na pretensje… Zdaje się, że życie jest za krótkie, a my tak często nadużywamy sporów i kłótni”. Akcja #ListdoNiego

7 kobiecych błędów, które zniszczą każdą miłość. Ale uwaga, mężczyźni też je popełniają

O tym jak pasja staje się pracą i sposobem na życie. To naprawdę jest możliwe