Go to content

Remington na sportowo!

Fot.. R. Wilczyński

Konferencja marki Remington za nami. Prezentowano nowości produktowe na sezon wiosna-lato 2019, rozwinięcie strategii działań marketingowych oraz globalne partnerstwo z jednym z najlepszych klubów piłkarskich w Europie. Spotkanie prowadziła Karolina Szostak, prezenterka i dziennikarka telewizyjna, która o sporcie wie chyba wszystko.

Na evencie pojawili się również inni znani i lubiani: Katarzyna Zielińska, Ilona Wrońska, Joanna Derengowska, Natalia Jakuła, Angelika Kurowska z partnerem aktorem Bartłomiejem Firletem, Magdalena Antosiewicz, Dorota Michałowska, Łukasz Kędzior Lukebook, Mistrzyni Europy w biegu na 1500m Angelika Cichocka i Eliza Gwiazda. Gościem specjalnym była Katarzyna Hajduga, trenerka mentalna prowadząca sygnowane marką bezpłatne warsztaty dla kobiet z asertywności i budowania poczucia własnej wartości, organizowane w ramach kampanii CSR „Bądź sobą po swojemu”.

Fot. Materiały prasowe

Wszystkie zgromadzone osoby doskonale znają i cenią akcesoria Remington, który właśnie został pierwszym Oficjalnym Partnerem klubu piłkarskiego Manchester United w kategorii urządzeń do stylizacji. Partnerstwo obejmujące zarówno drużyny mężczyzn jak i kobiet, będzie dotyczyło współpracy Remingtona oraz klubu przy prowadzeniu szeroko zasięgowych kampanii marketingowych, skierowanych zarówno do fanów Manchesteru, jak i klientów marki Remington. W ramach wielokanałowej aktywacji, nawiązana zostanie współpraca przy kampanii celebrującej indywidualność i moc pewności siebie, która pochodzi z wnętrza każdego z nas.

Fot. Materiały prasowe

Partnerstwo to wesprze i wzmocni kampanię marki Remington pod nazwą „Twoja Historia Po Twojemu”, która popularyzuje misję marki, mającą na celu pomoc konsumentom w rozwijaniu pewności siebie i budowaniu własnego stylu – biorąc pod uwagę to, że takie czynniki jak osobiste przeżycia, doświadczenia, wartości i aspiracje składają się na to, jakimi ludźmi się stajemy. Partnerstwo będzie starało się inspirować i zachęcać więcej osób do „Bycia sobą po swojemu”, inspirując do działania, aby świat o nich usłyszał.

Fot. Materiały prasowe

Agencją odpowiadającą za działania wizerunkowe marki jest magnifiCo marketing&PR Consultants.

Fot.  R. Wilczyński


Artykuł powstał we współpracy z Remington.