Go to content

#OpenYourWorld. Nowa reklama Heinekena pokazuje, że pomimo różnych poglądów, jesteśmy podobni

Fot. Screen z YouTube/ Heineken

Nowa reklama marki Heineken zmusza do refleksji. Ukazuje, jak z pozoru różne osoby, posiadające odmienne poglądy i spojrzenie na świat, są tak naprawdę do siebie podobne. Uświadamia także, jak w dzisiejszych czasach trudna jest rozmowa z drugim człowiekiem. Człowiekiem, który siedzi obok nas, a nie skrywa się w wirtualnym świecie.

Do projektu zostały zaproszone obce osoby, które miały wykonać określone zadania. Zostały połączone w pary, dobrane na zasadzie odmiennych poglądów w kwestiach społecznych i politycznych. Jak sobie z tym poradziły?

Okazało się, że rozmowa, która z pozoru jest czymś prostym, przynosi wiele trudności. W świecie mediów społecznościowych, kiedy możemy zignorować osoby o odmiennym zdaniu, dyskusja na żywo staje się dla nas czymś trudnym. Musimy zmierzyć się z argumentami, odeprzeć je i przedyskutować. Wymaga to od nas wielu zabiegów, cierpliwości i wysłuchania drugiej osoby.

Oraz poświęcenia jej czasu.

Warto obejrzeć ją do końca i zastanowić się, czy warto skreślać osoby o innym podejściu niż nasze. Bo tak naprawdę, wszyscy jesteśmy podobni.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=265&v=8wYXw4K0A3g

Źródło: cosmopolitan.com/uk