Wystartowała muzyczna loteria Orbit® Refreshers! Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią, zachęca konsumentów, by „poczuli moc smaku”. Do zdobycia są muzyczne nagrody m.in. bilety na koncert Young Leosi. Zabawa potrwa do 13 lipca.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy dokonać zakupu przynajmniej jednego produktu Orbit® Refreshers: Tropical, Bubblemint lub Strawberry Lemon i zarejestrować paragon na stronie www.wygrajzorbit.pl/loteria. Zgłoszenie do loterii możliwe jest od 1 czerwca do końca 13 lipca 2024 roku. Każdy uczestnik może dokonać maksymalnie dziesięciu zgłoszeń w całym okresie przyjmowania zgłoszeń do loterii. Jeden uczestnik ma szansę wygrać jedną nagrodę w loterii.
Rozlosowanych zostanie:
- 6 nagród I stopnia – każda w postaci zestawu zawierającego Apple iPad Air, voucher na zakup rocznej subskrypcji aplikacji Djay Pro oraz wejściówkę na koncert Young Leosi
- 30 nagród II stopnia – głośniki przenośne JBL Pulse 5 oraz bluzy zaprojektowane przy współpracy z artystką
- 300 nagród III stopnia – pakiety gum do żucia Orbit® oraz zestawy naklejek zaprojektowanych przy współpracy z Young Leosią
Muzyczna loteria to jedna z aktywności zaplanowanych w ramach współpracy z topową artystką młodego pokolenia – Young Leosią. Już teraz możemy zobaczyć kreacje z raperką w digital, social mediach (You Tube, Meta, TikTok) oraz w przestrzeni miejskiej na nośnikach DOOH i OOH w 18 największych polskich miastach. To nie koniec muzycznych atrakcji tego lata. Artystka w najbliższych miesiącach szykuje coś specjalnego – utwór muzyczny, inspirowany nowymi smakami gum Orbit® Refreshers.
Więcej informacji, harmonogram losowań oraz regulamin loterii znajduje się na stronie www.wygrajzorbit.pl/loteria.