Kto z nas nie zna smaku croissant? Nie widział filmu „Amelia”? Nie zna takich marek jak Louis Vuitton, Coco Channel czy Jean Paul Gaultier? Francja to fascynujący kraj, olbrzymie dziedzictwo kulturowe, z którego dorobku czerpią również Polacy.
Ruszyła czwarta edycja kampanii French Touch, która zachęca Polaków do odkrywania Francji na nowo.
Do października celebrować będziemy Święto Francji w Polsce, odkrywając francuską kuchnię, muzykę, modę oraz francuskie kino. Jaka jest idea kampanii? – W tym roku postawiliśmy na zmysły tj. wzrok, słuch, smak, węch i dotyk – mówi Sylwia Sasal, rzecznik prasowy kampanii French Touch. – Nasze główne hasło kampanii brzmi „Odkryj Francję na nowo”, ale przy każdej egzekucji będziemy pobudzać różne zmysły i pokazywać różnorodność kulturową Francji – dodaje rzecznik.
Organizatorem kampanii French Touch jest Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone. W tegorocznej kampanii bierze udział ponad 60 firm, głównymi partnerami kampanii są Carrefour, Président oraz Radio Zet i ChiliZet. Partnerzy i organizatorzy kampanii przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową. Od 14 września do 1 października będzie można kupić francuskie produkty w atrakcyjnych cenach. Aby skorzystać z wyjątkowych okazji i kuponów promocyjnych wystarczy zdobyć bezpłatny magazyn La Belle Vie, który będzie dostępny w sieciach Relay i InMedio w największych miastach w Polsce lub pobrać go ze strony http://frenchtouchlabellevie.pl/
W jesienny kalendarz eventów w stolicy na stałe wpisała się już uroczysta gala French Touch. W tym roku, show odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie. Do tej pory zobaczyliśmy na deskach Teatru wielu znanych francuskich artystów m.in. Imany, ZAZ, Alma. Show uświetniły pokazy mody takich projektantów jak Jean Paul Gaultier, Jean-Charles de Castelbajac czy elektryzujący pokaz zmysłowej bielizny Chantal Thomass. Kto wystąpi podczas tegorocznej gali? Szczegóły już wkrótce.