Uroda

Zadbaj o swoje dłonie zimą, kosmetykami z masłem shea i naturalnymi olejkami

Żaklina Kańczucka
Żaklina Kańczucka
20 października 2016
Paznokcie efekt chromu -Metal Manix Pink Gold
 

Zima jest czasem niesprzyjającym kondycji dłoni. Niskie temperatury, ogrzewane pomieszczenia, zimny wiatr oraz konieczność noszenia rękawiczek, nie pomagają skórze w utrzymaniu optymalnego nawilżenia. W przeciwieństwie do ciepłych miesięcy, nie wystarczy posmarować rąk lekkim, nawilżającym kremem. Dłonie są naszą wizytówką, więc potrzebna jest kompleksowa pielęgnacja, by po zimowym sezonie, bez skrępowania można było pokazać ręce światu. 

O tym trzeba pamiętać

Skóra dłoni jest specyficzna i o wiele bardziej delikatna niż skóra na innych obszarach ciała. Jest bardzo cienka, z niewielką ilością gruczołów łojowych oraz tłuszczu. Niejednokrotnie prześwitują przez nią naczynia krwionośne. Niska temperatura powietrza zmniejsza jeszcze bardziej aktywność gruczołów łojowych, uszkadzając ochronny płaszcz lipidowy na powierzchni skóry. Zimowa pielęgnacja powinna być oparta na kosmetykach o treściwym składzie i długim działaniu. W przeciwnym razie skóra stanie się szybko szara, napięta, przesuszona. W poważniejszych przypadkach może zemścić się na braku troski i zaprezentować zaczerwienienia oraz łuszczenie naskórka.

Pielęgnacja inna niż zwykle

Inna, czyli bardziej intensywna i skuteczna. Pamiętajmy, że nawet krem natłuszczający nie spełni swoich zadań, jeśli nie zostanie dopasowany do potrzeb skóry. Krem, czy inne specyfiki jak maseczki, czy serum, muszą wykazywać skuteczniejsze, bardziej regenerujące działanie, aby działały dogłębnie i nie tylko przez chwilę. Niestety, na nasze dłonie wpływ mają nie tylko czynniki atmosferyczne, ale także wiek, choroby czy rodzaj wykonywanej pracy, więc to wszystko musimy wziąć pod uwagę, sięgając po kosmetyki dla dłoni i paznokci.

Skóra rąk, podobnie jak paznokcie, jest podatna na podrażnienia i wpływy czynników zewnętrznych. Nie można więc zapominać o tym aspekcie, zwracając uwagę np. na zmywanie naczyń czy wykonywanie prac ręcznych w ochronnych rękawiczkach. Detergenty potrafią mocno podrażnić i wysuszyć naskórek, co spotęguje jeszcze aura na zewnątrz. Samo mycie dłoni, które wydaje się rzeczą mało ważną, mocno wpływa na stan skóry. Najlepiej myć dłonie w letniej wodzie, delikatnym mydłem o naturalnym pH. Twarda woda oraz agresywne, pachnące mydła, czy żele do mycia mogą wysuszać dłonie. Niech delikatne mycie dłoni i obowiązek ich natłuszczania po każdym kontakcie z wodą, stanie się dla każdej z nas dobrą podstawą do troski o ich urodę. A po co jeszcze sięgnąć, by zadbać o dłonie w jak najlepszy sposób?

Ratunek dla skóry dłoni i paznokci

Zamiast na oślep wrzucać do koszyka w drogerii kosmetyki pielęgnacyjne, zastanówmy się, co tak naprawdę jest potrzebne, by zapewnić idealną pielęgnację dla skóry dłoni i paznokci.

Masło Shea – wybór idealny, nie tylko dla dłoni

Perfumowane Masło Shea Indigo pochodzi z północnej Ghany, zawiera moc składników aktywnych. Ma wybitne zdolności regenerujące. Ze względu na swój naturalny skład – kombinacje kwasów występujących w warstwie rogowej naskórka – działa jak leczniczy balsam. Jest intensywnym kompresem dla skóry, a jednocześnie pozwala jej oddychać, ponieważ nie zatyka porów. Stymuluje aktywność komórek, zwiększa ukrwienie skóry – jeśli jest używane regularnie, skutecznie przeciwdziała tworzeniu się
zmarszczek. Działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie, przyspiesza gojenie się ran. Posiada naturalny filtr UV, chroni przed wiatrem, zimnem, ostrym słońcem.

Fot. Materiały prasowe

źródło: www.indigo-nails.com

Masło shea posiada wiele cennych składników pozytywnie wpływających na skórę człowieka. Są to przede wszystkim kwasy tłuszczowe oraz znaczna ilość fitosteroli. Shea jest bogate w witaminy A i E, które sprawiają, że skóra po jego zastosowaniu jest gładka, dobrze nawilżona i pokryta zabezpieczającym lipidowym filmem.

Propozycja manicure przy pomocy „INDIGO SHEA SPA”

Jest to manicure wzmacniający naturalne paznokcie. Dzięki właściwościom naturalnego Masła Shea, działa silnie regenerująco
na paznokcie, zwiększa ich wytrzymałość na urazy, zabezpiecza przed pękaniem i rozdwajaniem.

Profesjonalny manicure krok po kroku:

1. Dezynfekcja oraz ocena stanu dłoni i paznokci
2. Oczyszczenie płytki, odsuniecie skórek jednorazowym patyczkiem drewnianym lub kopytkiem
3. Usuniecie skórek Cuticle Remover lub/i cążkami
4. Skrócenie, wyrównanie płytki pilnikiem o gradacji min. 180
5. Wygładzenie nierówności płytki polerkami o gradacji min. 240
6. Aplikacja Masła Shea Indigo Spa na płytkę paznokciową
7. Wpolerowanie w płytkę Masła Shea Indigo Spa przy pomocy polerki Diamond Shine
8. Ponowna aplikacja i wpolerowanie Masła Shea Indigo Spa (tym razem bez matowienia płytki)
9. Wmasowanie Masła Shea Indigo Spa w dłonie i wykonanie masażu

Serum do paznokci i skórek

Serum z mirrą i serum z jojobą to luksusowe preparaty, które pozwalają pielęgnować paznokcie oraz skórki w sposób kompleksowy i profesjonalny. Połączenie receptury znanej od wieków oraz innowacyjnej formuły sprawia, że odżywiają i regenerują wysuszoną skórę, pozwalając odzyskać wyjątkową gładkość, elastyczność i miękkość. Ich eleganckie złote opakowanie przypominające długopis – sprawdzi się w każdej damskiej torebce.

źródło: www.indigo-nails.com

źródło: www.indigo-nails.com

Kremy do rąk z masłem shea

Poznaj ulubione kremy pielęgnacyjne Natalii Siwiec, które zawierają drogocenne masło shea. To właśnie dzięki niemu, kremy do rąk Indigo pozostawiają dłonie silnie nawilżone, zregenerowane i wygładzone, a do tego zabezpieczone przed czynnikami zewnętrznymi i upływającym czasem. Na niepowtarzalną formułę perfumowanych kremów składa się osiem dodatkowych substancji aktywnych, w tym kompleks witamin AEF, który odbudowuje barierę lipidową naskórka. Kremy o pojemności 100 i 300 ml dostępne w 6 nutach zapachowych: Matrioshka, Love Story, Raspberry Love, Seventh Heaven, Bella Vita, Orient.

Fot. Materiały prasowe

źródło: www.indigo-nails.com

Oliwki do suchych skórek

Styliści oraz klientki na całym świecie pokochały ten produkt, za możliwość wykończenia zabiegu manicure oliwką o zapachu ulubionych perfum. Oliwki Indigo zamknięte w eleganckich opakowaniach, posiadają bogatą konsystencję odżywiającą paznokcie, a wygodna pipeta ułatwia aplikację.

źródło: www.indigo-nails.com

Odżywka do paznokci Nail Therapy 

Kuracja dla słabych, zniszczonych paznokci. Nail Therapy to odżywka zawierająca medycznie przetestowane składniki aktywne, znane z leczniczych właściwości: kasztanowiec, kompleks witamin ACE, aminokwasy oraz wyciąg z pokrzywy. Stosowana regularnie widocznie poprawia kondycję płytki już po 4 tygodniach.

Fot. Materiały prasowe

źródło: www.indigo-nails.com

Dzięki zastosowaniu profesjonalnych kosmetyków z masłem shea nasze dłonie bez uszczerbku przetrwają każdą porę roku.


Wpis powstał przy współpracy z firmą INDIGO NAILS LAB

 


Uroda

Wieczór Biznesowy MAKE YOUR BUSINESS BETTER. Emocje w Sprzedaży. Co zrobić, aby Klient zapamiętał właśnie Ciebie?

Redakcja
Redakcja
20 października 2016
 

Emocje w Sprzedaży. Co zrobić, aby Klient zapamiętał właśnie Ciebie?

27.10.2016, godz. 18:30 – 21:30

Sopot, Hotel Haffner, ul. J.Haffnera

„Ludzie zapomną o tym, co powiedziałeś, ludzie zapomną o tym, czego dokonałeś, ale ludzie nigdy nie zapomną tego, jak dzięki tobie się czuli”.
Maya Angelou

Wielu marketingowców i ekspertów ds. sprzedaży podkreśla, że najważniejsze w biznesie jest jakość i emocje – szczególnie te, które dostarczysz swoim klientom. Reklamując produkt, należy pokazać go w taki sposób, by potencjalny klient poczuł chęć bycia kimś innym i możliwość odczuwania tego, co mu oferujesz. Współpracując z nim wybieraj taką drogę, która zostanie przez niego najbardziej zapamiętana, uszczęśliwi go lub zaskoczy.

W przypadku bezpośrednich kontaktów międzyludzkich, podobnie jak w przypadku procesu uczenia się, efektywność przekazów w około 80 proc. opiera się na materiałach oraz wrażeniach wizualnych.

Jeśli w spocie reklamowym mówi się o korzyściach wynikających ze stosowania danego produktu, twarz aktora powinna wyrażać związane z tym emocje. Przed ukończeniem nagrania pod okiem specjalisty ćwiczy się różne możliwości pełnego wyrażenia emocji, które mają być przesłaniem do odbiorcy. Także reklamy prasowe oraz billboardy są pełne emocji związanych z przekazywanymi treściami. Mówi się, że właściwie wyrażone w reklamach emocje mogą zwiększać sprzedaż oraz rozpoznawalność marki o 5 procent.

Kolejne z cyklu spotkań Wieczór Biznesowy zostało zaplanowane właśnie po to, żeby pokazać współczesnym właścicielkom małych i średnich firm jak rozwijać swoje biznesy używając do tego najnowszych technik sprzedaży i marketingu bazując na emocjach. Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium swojej firmy.

Spotkanie z pewnością zgromadzi wiele przedsiębiorczych kobiet, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.

Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach:

NATALIA SUSKA – badacz i psycholog. Od ponad ośmiu lat zajmuje się badaniem emocji. Obecnie w NEUROHM Polska jestem odpowiedzialna za całościową realizację projektów badawczych. Wdraża innowacyjne metody oparte na elektroencefalografii, reakcji skórno-galwanicznej, eyetrackingu oraz pomiarze czasów reakcji do badań konsumenckich. Współpracuje z największymi markami w Polsce, m.in. z branży bankowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej i spożywczej. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak emocje klientów przekładają się na sprzedaż

EWA CZERTAK – Ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor, mówca motywacyjny. Twórczyni Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., Master Business Trener, level superior, od 2004 Certyfikowany coach ICC, praktyk storytellingu, prelegentka konferencji, autorka artykułów o marce. Twórca autorskiego programu kursu budowania marki osobistej dla przedsiębiorców „Bądź widzialna marką” oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.

Od 2008 roku pracuje z Top menadżerami BZ WBK, przygotowuje do inspirujących wystąpień publicznych oraz wdraża skuteczne metody prezentowania osobistej marki w środowisku biznesowym.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak wykorzystać budowanie marki osobistej, aby Twój odbiorca zapamiętał i wybrał właśnie Ciebie?

 

Wstęp:

60 zł płatny gotówką w dniu spotkania lub 50 zł przy płatności przelewem.

UWAGA: przychodząc z koleżanką – zamiast 60 zł za osobę zapłacisz tylko 45 zł za osobę.

Członkinie Lady Business Club: wstęp: 40 zł. UWAGA: przychodząc z koleżanką, która jeszcze nie brała udziału w naszych spotkaniach, masz bezpłatny wstęp.

Do udziału zachęcamy:

– przedsiębiorcze panie, które poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych

– właścicielki firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy

– osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.

– członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące

– osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą

Wymagana wcześniejsza rejestracja: [email protected] lub [email protected]

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.

Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.

WIECZOR BIZNESOWY_27.10.2016

 

Organizator spotkania: Business Unlimited – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.

Koncept Business Unlimited powstał w 2011, w ramach tworzonych marek, przeprowadza właścicieli firm przez zmianę. Pokazuje, że ta zmiana nie jest łatwa, ma swoją cenę, ale to od przedsiębiorcy zależy, jak się do tego przygotuje i odnajdzie w nowych warunkach, gdzie rządzi Internet, technologia, marketing, PR, aktywna sprzedaż, kanały społecznościowe i gromadzona wokół marki społeczność. W skład konceptu wchodzą marki: Lady Business Club, Akademia Marki z Klasą, Marka z Klasą, portal biznesowy ladybusiness.pl, tytuł Ambasadorka Klasy oraz Agencja Marketingu Osobistego.

Od 5 lat gromadzi wokół siebie społeczność kilku tysięcy aktywnych przedsiębiorców. Uczestniczy w zmianie i rebrandingu ponad 300 marek przedsiębiorczych właścicielek firm. Zorganizowała kilkaset spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji oraz wprowadziła na rynek szkoleniowy kilkadziesiąt praktycznych warsztatów dedykowanych przedsiębiorcom z zakresu budowania marki osobistej, storytellingu, e-wizerunku, sprzedaży i wystąpień publicznych.

Twórczynie konceptu Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak tworzą i konsolidują marki, których zadaniem jest przygotowanie właścicieli firm do podjęcia działań, zapewniających im dobrą i przewidywalną przyszłość.

Partner Główny Spotkania: Mennica Wrocławska – największy dealer złota i srebra lokacyjnego w Polsce. Oddziały zlokalizowane są w 13 polskich miastach: we Wrocławiu, w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Lublinie, Białymstoku, Opolu, Katowicach, Łodzi, Bydgoszczy, Rzeszowie i Kielcach. Dodatkowo ofertę firmy znaleźć można również w blisko 450 placówkach partnerskich. To jedyny podmiot, który skutecznie sprzedaje złoto inwestycyjne w sieciach bankowych, takich jak Alior Bank, Deutsche Bank czy sieć Banków Spółdzielczych.

Partner spotkania: PROFIT Accounting Office Joanna Głowacka specjalizującego się w obsłudze polskich i zagranicznych spółek prawa handlowego.

Więcej szczegółów na stronie: ladybusiness.pl/sopot-emocje-w-sprzedazy-co-zrobic-aby-klient-zapamietal-wlasnie-ciebie/


Uroda

Camaϊeu przygotowało specjalną mini kolekcję na zimę

Redakcja
Redakcja
20 października 2016
Fot. Materiały prasowe

Po raz pierwszy marka wypuściła wyjątkową serię dla starszych i młodszych –  wełniane, kolorowe swetry z baśniowymi nadrukami  m.in. wizerunkiem renifera czy ze srebrzystym sercem. Jest to idealna propozycja na prezent pod choinkę dla mamy i córki. Cena swetra to odpowiednio 129,99 zł (model damski) oraz 89,99 zł (model dziecięcy).

Camaieu_sweter z sercem_129.99 PLN (small) Camaieu_sweter z sercem MINI_84.99 PLN (small)
Camaieu_sweter z reniferem MINI_84.99PLN Camaieu_sweter z reniferem_129.99 PLN (small)

Swetry dostępne są w pełnej rozmiarówce i będzie je można dostać w sklepach stacjonarnych Camaieu oraz w sklepie internetowym: http://www.camaieu.pl

Camaieu_sweter z kolekcji Holidays_144.99 PLN

Fot. Materiały prasowe

 


Zobacz także

Kwas hialuronowy i toksyna botulinowa – wszystko, co powinnaś wiedzieć o tych zabiegach

8 najlepszych olejków dla różnych typów włosów. Który pokochają twoje włosy?

Błędy makijażowe, które najczęściej popełniają kobiety. Zobacz, czego powinnaś unikać