Lifestyle Uroda

„Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje”. Jak wybrać klinikę urody – radzi ekspert

Redakcja
Redakcja
16 maja 2016
Fot. Materiały prasowe
 

Mówi się, że piękno jest pojęciem względnym, kwestią indywidualnego gustu. Jednak zmieniająca się moda i kanony urody stale wskazują kierunek, w jakim powinnyśmy podążać. Ważne, aby nie robić tego na ślepo, czerpanie inspiracji ze światowych trendów na pewno pomoże w realizacji indywidualnych wyzwań. W końcu zdecydowana większość pań lubi dbać o swoją twarz, ciało, włosy czy paznokcie, aby dobrze wyglądać i czuć się wspaniale patrząc w lustro. Nawet po przysłowiowe bułki do sklepu ubierają się inaczej, niż na czas zajęć domowych.

Wielka projektantka mody, nietuzinkowa Coco Chanel mawiała „Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje” i dodawała, że nie ma kobiet brzydkich, są tylko kobiety zaniedbane. Miała absolutną rację. Trzeba tylko przypomnieć sobie, że każda z nas zasługuje na najlepsze!

W dzisiejszych czasach, możliwości jakie kobiety otrzymują, by wydobyć swoją urodę są naprawdę wielkie. A wytłumaczenie, że nie ma się czasu dla siebie, lub narzędzi by temu sprostać, odchodzi do lamusa. Nie musimy robić wszystkiego same, lepiej poszukać miejsca, w którym zajmą się nami profesjonaliści.

O poradę poprosiliśmy Panią Ewę Brzozowską, właścicielkę warszawskiej Kliniki Beauty Duty.

Czas

Szukając dla siebie odpowiedniego miejsca, powinnyśmy zwrócić uwagę na zakres oferowanych usług. Warto wybrać gabinet, który jest w stanie zapewnić nam możliwie kompleksową opiekę – w końcu przy każdej zmianie miejsca tracimy czas na poszukiwania i ryzykujemy pogorszeniem jakości usług.

Ofertę Beauty Duty skomponowaliśmy w taki sposób, aby nasze klientki mogły pozbyć się większości typowych dolegliwości i otrzymać kompleksową pomoc w jednym miejscu. Dzięki najnowocześniejszym urządzeniom na rynku, jakimi dysponuje Klinika pomagamy przeciwdziałać objawom starzenia, modelować sylwetkę, usuwać niedoskonałości skóry, trwale pozbywać się owłosienia i wiele… wiele innych. Osobom preferującym bardziej tradycyjną pielęgnację z użyciem kosmetyków zapewniamy rytuały w oparciu o ekskluzywne kosmeceutyki amerykańskiej marki SkinCeuticals. Wychodząc naprzeciw aktualnym trendom i rosnącym oczekiwaniom klientów wykonujemy również szeroką gamę zabiegów z zakresu medycyny estetycznej.

Pewność

Kolejną niezwykle istotną kwestią są kwalifikacje personelu. Osoba wykonująca zabieg musi posiadać szeroką wiedzę i doświadczenie, niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa i osiągnięcia pożądanych rezultatów. W końcu chodzi o coś bardzo ważnego – naszą urodę! W Beauty Duty pracują jedynie dyplomowani kosmetolodzy z kilkuletnim doświadczeniem w wykonywaniu zabiegów na twarz i ciało. Dodatkowo każdy z pracowników regularnie odbywa szkolenia z zakresu obsługi urządzeń i stosowania preparatów, aby zmaksymalizować efekty i zapewnić całkowite bezpieczeństwo naszym klientom. W tej kwestii nie uznajemy żadnych odstępstw i kompromisów!

Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

Przyjemność

Chciałabym także poruszyć kwestię, o której często zapominamy… przyjemność! Tak, drogie Panie – wielu z was wizyta w klinikach i gabinetach kosmetycznych może kojarzyć się z obowiązkiem i stratą czasu. Tymczasem wybierając odpowiednie miejsce możemy czerpać podwójną przyjemność z pielęgnacji swojej urody. W naszej Klinice staramy się, aby każda wizyta była dla naszych klientów wyjątkowym doświadczeniem. Wnętrza kliniki zostały zaprojektowane w taki sposób, by z jednej strony zapewnić naszym klientom wyjątkową, przytulną atmosferę, a z drugiej maksymalną funkcjonalność podczas pracy naszych kosmetologów. W komfortowej strefie klienta na naszych gości zawsze czeka świeża prasa, aromatyczna kawa i słodkości. W samych gabinetach najwyższą wagę przywiązujemy do kwestii czystości i komfortu klienta. Do każdego zabiegu wykorzystujemy jednorazowe prześcieradła, a komfort termiczny zapewnia klimatyzacja i koce. Całej wizycie w klinice towarzyszy dodatkowo nastrojowa muzyka, której głośność możemy w gabinecie dopasować do indywidualnych preferencji klienta. Wszystkie te elementy składają się na wyjątkowe doznanie, jakim dla naszych gości jest każda wizyta w Klinice Beauty Duty.

Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

Ceny

Na koniec zachęcam do zorientowania się w cenach usług w kilku gabinetach oferujących interesujące nas zabiegi. Oceniając poszczególne oferty należy jednak zwrócić szczególną uwagę na producenta i generację urządzeń, na jakich bazuje oferta. W ostatnim czasie na rynku pojawiło się wielu producentów urządzeń, które próbują imitować technologie rozwijane przez wiele lat przez renomowanych producentów z USA, Izraela i Europy Zachodniej. Niestety w przypadku większości „imitacji”, poza wydanymi pieniędzmi i straconym czasem, nie należy spodziewać się specjalnych efektów…

Tak więc drogie czytelniczki, pamiętajcie aby do wyboru gabinetu kosmetycznego podejść rzetelnie i  rozważyć wszystkie za i przeciw. Wykonana w ten sposób jednorazowo praca pozwoli wam cieszyć się pięknym wyglądem i czasem spędzonym u swojego kosmetologa przez wiele lat.

Więcej informacji znajdziecie na www.beautyduty.pl

 

ewa brzozowska awatarEwa Brzozowska – właścicielka warszawskiej Kliniki Beauty Duty

Jej osobistą aspiracją jest stworzenie salonu o wyjątkowej atmosferze, w którym klienci osiągną nie tylko piękno fizyczne, ale również odbudują wiarę i pewność siebie, będące podstawą zadowolenia w życiu prywatnym i zawodowym. Miłośniczka piękna, podróży i dobrej kuchni.


Za pomoc przy redakcji artykułu serdecznie dziękujemy Klinice Estetyki Ciała Beauty Duty.


Lifestyle Uroda

Dekalog człowieka radosnego. 10 rzeczy, których naprawdę nie musisz

Katarzyna Troszczyńska
Katarzyna Troszczyńska
16 maja 2016
Fot. iStock / Dekalog człowieka radosnego
 

Jedna z moich koleżanek kilka lat temu poważnie zachorowała.  Z przepracowania, stresu, napięcia, niepokoju. Dziś jest innym człowiekiem. Kiedyś była kobietą tornado, huraganem, dziś żyje, mówi, działa wolniej. Wczoraj powiedziała mi: „człowiekowi wydaje się, że tyle musi, a potem gdy dzieje się coś poważnego, choruje, rozumie, że to była tylko iluzja. Napięcie, które sam sobie zrobił”.

I tak z całą pewnością są rzeczy, których nie musisz:

1. Osiągnąć sukcesu

To jest największy żart współczesnych czasów. Że wszystkim nam się wmawia, że sukces to jest największa wartość, że wszyscy możemy to mieć. Mega pracę, pieniądze, prestiż. A tymczasem niektórzy a.) nie mają cech charakteru, które sprawiają, że łatwo im osiągać wysokie cele, b.) w głębi duszy tego nie chcą.

Boimy się być przeciętni jakby przeciętność to było najgorsze zło.  A może lepiej być przeciętnym szczęśliwym, a nie nie gnanym przez ambicje nieszczęśnikiem?

2. Nigdy nikogo nie zawieść

Zresztą jakbyśmy się nie starali, zawsze kogoś zawiedziemy, rozczarujemy. Więc może lepiej przestać nieustannie dbać o „bycie w porządku”.

3. Być zawsze świetna w pracy

Na tym polega ból perfekcjonisty– że po prostu musi być najlepszy. Albo chociaż bardzo dobry.  Każda uwaga to cios w serce, każdy brak awansu, minimalna krytyka. No sorry nie. Najlepsi popełniają błędy, najlepsi tracą pracę i najlepsi nie zawsze są doskonali.

Szkoda zdrowia na to, bo tę batalię i tak przegramy.

4.  Być miła dla tych, którzy cię zawiedli

To już naprawdę jest czasem czysty masochizm. Czasem może lepiej być „bez klasy”, ale prawdziwym. Do rozważenia:)

5.  Zawsze dobrze wyglądać

To już jest kuriozum, że nie można wyjść bez makijażu, żeby znajoma sąsiadka nie spytała: „jest pani chora?”. Każda zmiana w naszym wyglądzie (na niekorzyść) traktowana jest jako dowód, że zawalił nam się świat, mamy depresję, dopadły nas wszystkie życiowe kataklizmy.

Nie, to nie jest życiowy kataklizm. Nie chciało mi się. Wolałam zrobić coś innego. Mam taki czas.

Nie mówię, żeby chodzić w workach i ważyć 100 kg. Ale naprawdę obsesja pięknego wyglądu jest nieznośna. I bardzo bardzo dla wielu z nas męcząca.

6. Nieustannie działać

Rozumiem, że niektórzy to lubią, tak odpoczywają– wtedy ok. Ale są tacy, którzy odpoczywają z książką na kanapie, albo leżąc na polanie i gapiąc się w jezioro.

7. Za wszystko przepraszać

Przepraszam, że zbiłam szklankę, że kubek, nie uśmiechnęłam się ładnie, zupa jest za słona, ciasto nieudane, wylałam wodę w gościach, że jestem złą partnerką, nieodpowiednią matką, że się spóźniłam, źle łóżko pościeliłam, do mamy nie zadzwoniłam o 15.00 tylko pięć po, zajechałam panu drogę, zatrąbiłam niepotrzebnie, nie oddzwoniłam, nie zapamiętałam.

Witaj grzeczna dziewczynko. A teraz poproszę już idź sobie.

8. Zawsze rozumieć swoje błędy i wstydzić się za nie

Samoświadomość jest piękna, ale bardzo męcząca. Można do niej dążyć, ale czasem staje się naszym najgorszym wrogiem, zabiera sen, wpędza w poczucie winy.

Wszyscy robimy czasem coś złego, nieodpowiedzialnego i nieodpowiedniego. Zamiast nieustannie powtarzać: „To moja wina, tak mi wstyd”, lepiej powiedzieć sobie; „Pomimo tej sytuacji nadal jestem ok”, „Wciąż lubię siebie”, „Pomyślę, co mogę realnie zrobić, żeby naprawić tę sytuację”.

9. Mieć nieustannie dobry humor

To jest kolejny żart współczesnego świata. Musisz się uśmiechać, emanować dobrą energią, czary mary szczęście już. Nieważne, że straciłaś pracę, pies ci choruje, problemy w związku. Emanuj dobrą energią, bo jesteś energetycznym wampirem.

Uff..A gdzie smutek? A gdzie złość? Lęk? Trzy najważniejsze emocje dzięki którym, za jakiś czas, możesz poczuć się szczęśliwa?

10. Nie bać się

Nie bój się, do odważnych świat należy”, „Rób to, czego się boisz” mawiają niektórzy. A pytanie można by odwrócić: „Po kiego mam robić to, czego się boję?”. Albo: „A dlaczego nie należy do ludzi zachowawczych?”.  Czy to jakaś kolejna definicja osiągania celów i zdobywania sukcesu?

Bójmy się CZASEM, strach nas ostrzega przed niewłaściwymi dla nas ludźmi, niefajną pracą, działaniem, które nie przyniesie  korzyści. Nie zawsze, ale często. Poza tym jedni są odważni, drudzy mniej. I co z tego? Nic z tego.


Lifestyle Uroda

5 najczęściej popełnianych błędów, podczas tworzenia Biznes Planu

Gościnnie w Oh!me
Gościnnie w Oh!me
16 maja 2016
5 najczęściej popełnianych błędów, podczas tworzenia Biznes Planu
Fot. Pexels / kaboompics / CC0 Public Domain

Specjaliści od finansowania pomysłów twierdzą, że nie brak pieniędzy, a brak pomysłów wartych uwagi jest problemem. Jeśli ktoś opracował interesujący projekt, to możliwości jego finansowania są nieograniczone. Przed podjęciem jakichkolwiek kroków w celu zdobycia pieniędzy konieczne jest przygotowanie porządnego Biznes Planu, który będzie odzwierciedleniem działania zakładanej firmy  – od uruchomienia do czasu osiągania pierwszych zysków.

5 najczęściej popełnianych błędów, przez które twój Biznes Plan nie zyskuje akceptacji oceniających.

1. Niepełne informacje związane z rynkiem, na jakim ma działać firma

To co determinuje powodzenie firmy to miejsce jej prowadzenia. Należy dokładnie rozpoznać cechy jakimi charakteryzuje się najbliższe otoczenie. Do najważniejszych będzie należeć jego charakter – rozwijający czy stały. Stagnacja na rynku może świadczyć o małej zdolności do akceptacji nowych pomysłów, które mogą odbiegać znacznie od charakteru planowanej firmy. Należy zbadać ilość potencjalnych klientów zainteresowanych ofertą, tak by móc wiarygodnie ocenić jego potencjał. Polecam przeprowadzenie ankiet, rozmów z potencjalnymi klientami. Pozwoli to w wiarygodny sposób zebrać rzeczywiste informacje na temat planowanej wielkości sprzedaży produktów czy usług.

2. Niewystarczająca analiza konkurencji

Konkurencja to nie tylko taki sam podmiot, ale może to być dowolna forma działalności, która będzie zaspakajała taki sam rodzaj potrzeb, jak planowana działalność. Na przykład planując uruchomić usługi fotograficzne konkurencją dla nas będzie każda osoba, która amatorsko robi zdjęcia podczas uroczystości rodzinnych, odbierając zainteresowanie zlecaniem takiej usługi na zewnątrz. Analizując konkurencję należy zwrócić szczególną uwagę na te cechy, które wyróżnią naszą firmę na tle, nawet nieformalnej, konkurencji.
W przywołanym przykładzie takimi cechami będą profesjonalizm, wysoka jakość lub ewentualnie usługi dodatkowe takie jak pamiątkowe albumy.

3. Przedstawione koszty znacznie odbiegają od realiów

Koszty założenia i prowadzenia firmy powinny zostać dokładnie zweryfikowane pod kątem nie tylko ich wielkości, ale też uzasadnienia do ponoszenia. Nie zawsze uzasadniony jest zakup nowych środków trwałych, często rynek wtórny pozwoli na zabezpieczenie funkcjonowania firmy, a zaoszczędzone w ten sposób środki można przeznaczyć na dodatkowe działania promocyjne. Oczywiście, są dziedziny, w których zakup nowych urządzeń jest bardziej ekonomiczny, choćby ze względu na gwarancje działania czy sposób użytkowania, dlatego tak ważne jest racjonalne ich uzasadnienie.

4. Przedstawienie Biznes Planu jako dokumentu promocyjnego planowanej firmy

Planując założenie własnej firmy często mamy do czynienia z nierealistycznymi wizjami oraz zbyt optymistycznymi prognozami dotyczącymi planowanych zysków. Taki swoisty huraoptymizm niestety bywa często powodem zbyt wczesnego zamykania firm.  Biznes Plan ma przestawić realne możliwości osiągania zysków. To nie ich planowana wielkość decyduje o pozytywnej decyzji oceniających, lecz ich wiarygodność. Trudno uwierzyć oceniającym w możliwość osiągania kilkunastotysięcznych zysków miesięcznie przy prowadzeniu jednoosobowej działalności opartej na pracy jednej osoby, już od pierwszego miesiąca. Przedstawienie dodatkowych informacji na temat zawartych już przedwstępnych umów lub listów intencyjnych w sposób zasadniczy mogą wpłynąć na ocenę przedstawianych wielkości dochodu.

5. Niespójność Biznes Planu

Biznes Plan jako spójny opis planowanego przedsięwzięcia powinien być logiczny
i konsekwentny. Należy pamiętać, że wnioski lub założenia z każdej części powinny konsekwentnie być przenoszone do kolejnej. Poważnym błędem jest odrębne traktowanie części marketingowej i finansowej. Brak spójności, konsekwencji i komplementarności pomiędzy poszczególnymi częściami Biznes Planu to najczęstszy powód odrzucenia pomysłu.

Uniknięcie wskazanych błędów niestety nie zapewni 100 % pewności uzyskania akceptacji oceniających, ale z całą pewnością pozwoli na realne zwiększenie szansy. Powodzenia!

linia 2px

kobietyrakiety-350pxProwadzisz własną firmę? Opowiedz nam o niej! Ruszamy z akcją #Kobiety biznesu Rakiety

Chcesz pokazać innym, że chcieć to móc, a ty sama jesteś kobietą, która ze swoim biznesem wystartowała jak rakieta?

Napisz do nas koniecznie na adres kontakty@ohme.pl. Na naszym serwisie i namamopracuj.pl opublikujemy najciekawsze historie. Akcja #Kobiety biznesu Rakiety trwać będzie od 10. maja do 8. czerwca.

Prosimy, by przesyłając swoją historię załączyć oświadczenie:

Oświadczam, że jestem autorem nadesłanej pracy oraz wyrażam zgodę na jej publikację przez portal Oh!me. Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie przez Organizatora akcji swoich danych osobowych uzyskanych w związku z organizacją Konkursu, wyłącznie na potrzeby organizowanego Konkursu, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

MP_logo_RGB_horizontal_color

linia 2px

monika_ogorek_cisnet-awatarO Autorce:
Monika Ogórek – Doradca Biznesowy, od kilku lat pracuje z młodymi przedsiębiorcami, specjalista ds. pozyskiwania funduszy unijnych. Jest Dyrektorem oddziału krakowskiego firmy doradczej Cisnet.pl Kancelaria Doradcza Sp. z o.o.. Prywatnie mama zbuntowanej nastolatki 😉


Zobacz także

12 myśli, uczuć i emocji, których chcielibyśmy uniknąć, a które pokazują, że jesteś na właściwej drodze do zmian

Słyszysz: „to rak” i… w głowie masz pusto

Od wirusowego zapalenia wątroby po dżumę – choroby, których dzięki szczepieniom nie musimy już się obawiać. Zobaczcie szokujący film