Lifestyle

‚Chłopaki z Instagrama’. Za każdym pięknym zdjęciem kobiety, stoi zakochany i gotowy na wszystko (choć przymuszony) mężczyzna

Anna Frydrychewicz
Anna Frydrychewicz
31 sierpnia 2017
Fot. Screen z Instagram / Boyfriends of Instagram
 

„Proszę, zrób mi zdjęcie… Tylko, żebym ładnie na nim wyszła, najlepiej stań tam, na górze…”.  Idealnie ustawiony profil, doskonale oświetlone ciało w bikini, kreatywność na piątkę z plusem … Oglądasz zdjęcia znajomych na Facebooku i zastanawiasz się, czy robił je profesjonalista? W pewnym sensie – tak 🙂 .  Odpowiedzią na tę zagadkę jest… miłość.

Na Instagramowy profil „’Boyfriends Of Instagram’ oraz na funpage na Facebooku, internauci przesyłają zdjęcia mężów i chłopaków, zmuszonych przez swoje ukochane do zrobienia im „perefekcyjnego ujęcia” (na przykład stojąc na krawędzi wanny z hydromasażem…).

Koniecznie zobaczcie te zdjęcia i przekonajcie się, że są mężczyzni, gotowi na dosłownie „wszystko”, byle ONA była szczęśliwa 😉

‚Chłopaki z Instagrama’


Lifestyle

4 wskazówki dla tych, którzy chcą skończyć z obijaniem się

Agnieszka Dyniakowska
Agnieszka Dyniakowska
31 sierpnia 2017
Fot. iStock/Onzeg
 

Ach, żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce… Znacie ten stan? Czasami nasza motywacja wybiera się na wakacje, energia ulatnia się, a my wpadamy stan słodkiego lenistwa i nicnierobienia. Jest miło, przyjemnie, błogo, ale z czasem nasze obijanie się zaczyna nas męczyć i drażnić. Chcesz z tym skończyć? Oto cztery wskazówki, które pomogą we wprowadzeniu zmian, który został stworzony przez znany portal Medical Daily i jego ekspertów.

Zrób listę rzeczy do zrobienia

Niech twoja lista nie będzie zbyt długa – sto zadań do wykonania przeraża już samą liczbą! Powinny się na niej znaleźć rzeczy realne do wykonania, trudne lub nielubiane obowiązki najlepiej jest przeplatać z czymś, co sprawia nam przyjemność – będą czymś na kształt nagrody.

Zaproś przyjaciół

Nie ma się co oszukiwać, perspektywa wizyty znajomych często bywa najlepszą (a nawet jedyną) motywacją do poskładania ubrań leżących od dawna na fotelu, odgruzowania salonu i zapełnienia lodówki czymś więcej niż światłem i chłodem. Posprzątasz, przygotujesz dobrą kolację, a przy okazji spędzisz przyjemnie czas w gronie przyjaciół – same zalety!

Dokonuj regularnej samooceny

Postaraj się regularnie analizować swoją działalność zawodową. Czy realizujesz zamierzone cele? Czy twoja produktywność nie spada? Czy wciąż praca jest dla ciebie wyzwaniem i daje satysfakcję? Jeśli kombinujesz, ociągasz się z wykonywaniem zadań, pałasz do swojej pracy niechęcią, może już czas pomyśleć o zmianach i poszukaniu innej drogi.

Złap oddech

Jeśli brak ci energii i motywacji pomyśl o dawce ruchu lub zacznij medytować – poczujesz się o wiele lepiej po rundzie ćwiczeń i rozciągania, a wpisanie sportu na stałe w kalendarz zapewni ci regularną „dostawę” endorfin. Z kolei medytacja pomoże ci uspokoić myśli, oswoić stres i skupić się na tym, co naprawdę istotne.


 

Na podstawie: www.charaktery.eu


Lifestyle

9 sposobów, dzięki którym możesz spróbować przesunąć okres o kilka dni

Gościnnie w Oh!me
Gościnnie w Oh!me
31 sierpnia 2017
Fot. iStock/ljubaphoto

Miesiączka jest mało przyjemnym elementem kobiecości. Okres pojawia się zazwyczaj regularnie, trwa kilka dni i nie licząc czasu ciąży i kilku miesięcy po niej, uparcie nam towarzyszy do czasu przekwitania. Zazwyczaj jest nam obojętne, kiedy wypada jej termin, bo przecież wyjścia nie ma, trzeba przecierpieć i tyle. 

Okres to nie tylko konieczność zmiany środków higienicznych, ale także gorsze samopoczucie, spadek formy i na domiar złego gorszy wygląd, bo przecież w czasie „tych dni” pojawiają się często kłopoty z cerą, przetłuszczającymi się włosami i wahania wagi. Ból i dyskomfort również często towarzyszy miesiączce, nie można się więc dziwić, że w sytuacjach, w których data jej wystąpienia pokrywa się z ważnym wydarzeniem, wiele dałybyśmy, by choć o jeden dzień przesunąć okres.

Sposoby na przesunięcie terminu miesiączki

Okazuje się, że na wszystko są sposoby, choć skuteczność większości z nich jest dyskusyjna i zależy raczej od indywidualnych predyspozycji i przekonań każdej z nas.

1. Antykoncepcja hormonalna

Tabletki antykoncepcyjne zazwyczaj wymagają siedmiodniowej przerwy w ich zastosowaniu, aby wystąpiło krwawienie. Wiele kobiet nie robi tej przerwy, rozpoczynając kolejne opakowanie tabletek, i tym sposobem przesuwają wystąpienie miesiączki. Jeszcze łatwiej mają kobiety decydujące się na antykoncepcję zmniejszająca liczbę miesiączek do 4. w roku. Oczywiście stosowanie środków hormonalnych i zasadność zmian, powinny być konsultowane z lekarzem ginekologiem.

2. Witaminy i wapno

Innym pomysłem na manipulację przy dacie wystąpienia miesiączki, jest przyjmowanie większych  dawek witaminy C zarówno w suplementach, jak i naturalnej formie oraz picie wapna. Okazuje się, że witamina C może mieć faktycznie minimalny wpływ na obfitość krwawienia, ale nie ma dowodów na to, że może opóźnić datę pojawienia się miesiączki. To samo dotyczy wapna oraz witaminy B12, które raczej tu nie pomogą. Poza tym istnieje możliwość przedawkowania tych substancji, co może mieć konsekwencje dla organizmu.

3. Zioła

Herbatki i napary z różnych ziół są popularne i wiele kobiet twierdzi, że u nich zdają egzamin. Wg lekarzy napary np. z kasztanowca czy z natki pietruszki lub imbiru, nie tyle są dobrym sposobem na opóźnienie miesiączki, ile mogą mieć wpływ na zmniejszenie ilości traconej krwi. Kasztanowiec usprawnia przepływ krwi i wzmacnia naczynia krwionośne, a natka pietruszki jest bogata w kwas foliowy, który ma działanie krwiotwórcze.

4. Stres

Sytuacje stresowe faktycznie mogą wpłynąć na zachwianie gospodarki hormonalnej i spowodować opóźnienie wystąpienia miesiączki. Nie ma co się łudzić — stresu mamy na co dzień pod dostatkiem i chyba nikomu nie jest potrzebna jeszcze większa dawka, żeby w ten sposób wpływać na termin pojawienia się krwawienia.

5. Żelatyna

Zadziwiającym, ale rzeczywiście stosowanym sposobem na opóźnienie miesiączki jest wypijanie 3 razy w ciągu dnia szklanki roztworu ciepłej wody i żelatyny.

6. Jedzenie ziarenek pieprzu

W dawnych czasach panny w przeddzień ślubu, aby nie zaskoczyła ich miesiączka, rozgryzały i zjadały pięć ziarenek pieprzu. Okazuje się, że ta osobliwa metoda nadal ma grono zwolenniczek.

7. Jedzenie soczewicy i soi

Te rośliny zawierają w sobie fitoestrogeny (izoflawony), które zachowują się jak naturalne hormony w naszym ciele i wpływają na układ endokrynologiczny. W większych ilościach mogą (często szkodliwie) wpływać na gospodarkę hormonalną u kobiet i zapewne z tego powodu stosowane są przy próbie opóźnienia wystąpienia okresu.

8. Dieta eliminacyjna

Aby uniknąć wystąpienia okresu w terminie, zaleca się usunąć z diety na jakiś czas przed planowanym terminem miesiączki takie składniki jak: czosnek, imbir, papaję i paprykę. Powszechnie uważa się, że te warzywa mogą mieć wpływ na przyspieszenie wystąpienia okresu. Dlaczego? Któż to wie 😉 .

9. Intensywne ćwiczenia

Bardzo intensywne lub wyczerpujące ćwiczenia fizyczne traktowane są jako jeden ze sposobów na opóźnienie miesiączki. Taka zależność może wynikać z faktu, że obciążenie fizyczne powoduje obniżenie poziomu estrogenu przy jednoczesnym zwiększeniu ilości testosteronu. Zauważono to w przypadku sportsmenek, które rygorystycznie przestrzegały treningów.

Oto kilka z ciekawszych sposobów na opóźnienie wystąpienia miesiączki. Ich w skuteczność, nie licząc tabletek antykoncepcyjnych, nie jest potwierdzona, jednak w każdym przypadku znajdzie się grono kobiet, które uważają, że u nich to działa. Jak jest faktycznie? Bardzo różnie. Z pewnością warto się kilka razy zastanowić, zanim zaryzykujemy i wypróbujemy jakiś dyskusyjny czy szkodliwy trik.


 

źródło: kobieco.plwww.edziecko.plkobieta.interia.pl


Zobacz także

Mam dość serduszek, misiów i wyznań miłości na zawołanie. Oficjalnie bojkotuję Walentynki!

„Spadałam ciemnym korytarzem na jakiś straszny beton i rozłupałam się na milion kawałków”. Co czuje matka, która walczy o życie swojego dziecka

Samoobrona w 9 podstawowych krokach. Kobieto, to musisz wiedzieć!