Lifestyle

Być jak gwiazda. Celeste Barber podbija Internet parodiując najsłynniejsze gwiazdy

Redakcja
Redakcja
30 lipca 2016
Fot./ Facebook
 

Żeby nie było, że tylko mężczyźni potrafią parodiować kobiety. Internet zwariował w ostatnim czasie na punkcie Celeste Barber. Ona z zawodu jest aktorką komediową, a swoje niewątpliwe poczucie humoru postanowiła przenieść do sieci parodiując zdjęcia celebrytów, a dokładnie odtwarzając konkretne zdjęcia w swojej codziennej rzeczywistości. Zestawienia robią piorunujące wrażenie. Naprawdę trudno się nie roześmiać. A że uśmiechu nigdy za wiele – kto nie widział (a pewnie ci co znają chętnie zobaczą jeszcze raz) – zapraszamy do oglądania. Naprawdę warto. 🙂 I obejrzeć i uczyć się dystansu do siebie od najlepszych.

 

 

Gooood morning Saturday!!! #celestechallengeaccepted #victoriasecret #funny #stretch

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Celestebarber (@celestebarber)

Getting match fit for the #ausopen2016 finals. #celestechallengeaccepted #funny #serenawilliams Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Celestebarber (@celestebarber)

I woke up like this. #celestechallengeaccepted #funny #kimkardashian

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Celestebarber (@celestebarber)

HAPPY NEW YEAR! From Me and Cindy ? @cindycrawford #celestechallengeaccepted #funny #bffs #cindycrawford #celesteonellen Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Celestebarber (@celestebarber)

@coco 1 week post baby. Celeste 20months post baby. Both HOT both VERY CONFIDENT! #celestechallengeaccepted #funny #coco Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Celestebarber (@celestebarber)

Just a couple of cows. ?? #celestechallengeaccepted #parishilton #thesimplelife #funny #bali.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Celestebarber (@celestebarber)

Bey and I vacay the same way. Loving #bali @baliretreats #beyonce Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Celestebarber (@celestebarber)

Post workout narcissistic selfie. #celestechallengeaccepted #nailedit #kourtneykardashian #funny #selfie #joycebonelli Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Celestebarber (@celestebarber)

Coming for you @sunriseon7 #sun7 #celestechallengeaccepted #workingmum #morningtv #nailedit #funny #TUNEIN

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Celestebarber (@celestebarber)

#tbt. Summers coming. #celestechallengeaccepted #gisele #nailedit #funnywomen #beach #bikinibody Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Celestebarber (@celestebarber)

@yolanda.hadid and I are being true to our authentic selves. #celestechallengeaccepted #celestebarber #funny #yolandahadid #celesteonellen

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Celestebarber (@celestebarber)

źródło:Instgram


Lifestyle

Zabawki do zadań specjalnych i UWAGA konkurs

Redakcja
Redakcja
30 lipca 2016
Fot. iStock/anatols
 

Nie ma bardziej ekstremalnych testerów niż nasze dzieci. Ich zabawki muszą przejść wiele prób. Będą testowane siłowo, organoleptycznie, w wodzie i na lądzie. W deszczu i na słońcu. Tylko najsolidniejsze i wykonane z dbałością o każdy szczegół wyjdą z tej próby cało.

Pierwsze zabawki pojawiają się w życiu maluchów już w niemowlęctwie. Goście przynoszą w darach wielkie maskotki, maty edukacyjne, karuzelę nad łóżeczko, grzechotki i gryzaki.
Wybierając zabawki dla najmłodszych dzieci trzeba postawić nie tylko na estetykę ale i na bezpieczeństwo.

Dlatego warto zwrócić uwagę na elementy – czy np. włosków od misia nie można łatwo urwać i wsadzić do małego noska? Czy materiał z którego została wykonana zabawka nie jest szkodliwy jeśli malec weźmie go do buzi?

Małe dzieci odkrywają świat i zabawki wszystkimi zmysłami. Klocki, służą nie tylko do budowania, można też nimi rzucać albo je gryźć. Kupując produkt warto zwrócić uwagę, że nie zawsze będzie wykorzystany zgodnie z przeznaczeniem producenta. Czy wtedy też nie zrobi dziecku krzywdy?

Na polskim rynku pojawiły się klocki Millaminis. Są produkowane w Czechach i spełniają bardzo rygorystyczne normy – dlatego mogą się nimi bawić maluchy od 1 roku życia. Nie zawierają  formaldehydów, formamidów i ftalanów (szkodliwych substancji obecnych w większości piankowych zabawek na rynku co najmniej w śladowych ilościach). Są wykonane z grubej, solidnej pianki, która nie odkształca się pod naciskiem małych rączek… i dziąseł. Tak, tak, producenci przewidzieli, że takie klocki mogą służyć nie tylko do budowania.
Są dostępne w różnych zestawach, które można ze sobą dowolnie łączyć.

Mat. prasowe

Mat. prasowe

Zabawki mogą stanowić też element przestrzeni. Zarówno w pokoju dziecka, jak i w pomieszczeniach do wspólnego użytkowania np. w łazience albo kuchni.
Naklejki ścienne z wieszakami to pomysł na udekorowanie pokoju, ale jednocześnie też możliwość łatwego montażu haczyków na ubrania albo zabawki. Podobnie jak lampa, która z uzupełniającą ją naklejką zamienia zwykłe elementy wystroju wnętrza, w bajkową zabawę. Łatwiej też będzie przekonać przedszkolaka by np. odkładał kredki na miejsce, jeśli będą ich strzegły ulubione stwory.

Mat. prasowe

Mat. prasowe

Niektóre zabawy, nie wymagają zabawek. Wtedy można dać zaszaleć wyobraźni. Zestawy kreatywne to tylko zaproszenie – to dziecko decyduje jaką ostatecznie rzecz stworzy. Można sugerować się wskazówkami producenta, ale gdy w ruch wejdzie własna wyobraźnia – frajda jest jeszcze lepsza. Dzięki gotowym elementom do łączenia rodzice zyskują spokój, że nie będą musieli przekopać piwnicy w poszukiwaniu taśmy klejącej, śrubek i nakrętek. A wszystko jest dostosowane do małych rączek dziecka.

Mat. prasowe

Mat. prasowe

KONKURS

Zabawki, do zadań specjalnych są dostępne do niedzieli na limango Polska – możesz obejrzeć je też TUTAJ (klik).

Jeśli chcecie zestaw piankowych układanek Millaminis w którego skład wchodzą zwierzątka gospodarcze i  mała farma albo jeden z dwóch bonów na zakupy w Limango o wartości 100 zł –zajrzyjcie na stronę i wybierzcie jeden z zestawów Millaminis. Napiszcie dlaczego Waszym zdaniem to właśnie ten zestaw najbardziej spodobałby się Waszemu dziecku. Na odpowiedzi czekamy do niedzieli 1 sierpnia do północy. Powodzenia!


Lifestyle

Co przyspiesza starzenie się skóry i jak skutecznie możemy temu zapobiec?

Joanna Fizia
Joanna Fizia
30 lipca 2016
Fot. iStock/alexandr_1958

Proces starzenia rozpoczyna się około 25 roku życia. Na jego przebieg wpływ ma wiele czynników – wewnętrzne, czyli predyspozycje genetyczne oraz zewnętrzne, na które składają się: tryb życia, dieta, ruch, sposób pielęgnacji, a także promieniowanie słoneczne, używki, stres i brak dostatecznej ilości snu.

Na uwarunkowania dziedziczne niestety wpływu nie mamy, ale na sposób pielęgnacji i styl życia owszem. Jeśli więc chcesz dłużej cieszyć się zdrowiem i młodo wyglądającą cerą wprowadź w życia kilka prostych zasad.

I. Właściwa pielęgnacja

składa się z trzech etapów: oczyszczania, złuszczania i odżywiania.

Oczyszczanie powinno być rutynową czynnością, wykonywaną codziennie, wieczorem – niedopuszczalne jest chodzenie spać w makijażu! Do mycia używaj mleczka i toniku lub płynu micelarnego. Produkty te dokładnie usuną resztki wydzielin gruczołów łojowych i potowych, zrogowaciałe części naskórka, cząsteczki brudu i kurzu, mikroorganizmy oraz makijaż. Tonik z kolei odświeży cerę i przywróci jej naturalne pH.

Złuszczanie pozwala na częściowe usunięcie rogowej warstwy naskórka, otwiera mieszki włosowe i pory, dzięki czemu zostają one oczyszczone z nadmiaru łoju oraz innych wydzielin. Skóra poddana peelingowi staje się gładka, miękka i promienna. Pozbawiona wierzchniej warstwy jest doskonale przygotowana do przyjęcia składników odżywczych zawartych w maskach czy kremach. Peeling można wykonywać nie częściej niż raz w tygodniu, by nie naruszyć naturalnej bariery ochronnej naskórka.

Odżywianie poprzez stosowanie kosmetyków, zawierających składniki aktywne, m. in.: kwas hialuronowy, kolagen, ceramidy, aminokwasy, witaminy, minerały, algi, oleje roślinne czy zioła. Ich głównym zadaniem jest nawilżanie, pobudzanie syntezy kolagenu i elastyny, przyspieszanie regeneracji komórek, wzmacnianie funkcji obronnych, pochłanianie promieni UV i opóźnianie procesów starzenia.

II. Odpowiednio zbilansowana dieta

to bez wątpienia połowa sukcesu w zachowaniu zdrowia, urody i przedłużania młodego wyglądu. W związku z czym, w codziennym jadłospisie nie powinno zabraknąć takich składników jak:

Białko – stanowi materiał budulcowy, niezbędny do budowy i odbudowy każdej komórki. Pełnowartościowe białko znajduje się w mleku, jajkach, serach, rybach i mięsie.

Tłuszcze – to źródło energii. Znajdziesz je w: oliwie, olejach roślinnych, żółtkach jaj, serach, mięsie i maśle.

Cukry (glukoza i galaktoza) – stanowią 2% składników NMF, wiążą się z keratyną i uplastyczniają ją. Przyczyniają się do utrudnienia parowania wody z naskórka. Głównym ich źródłem są warzywa i owoce.

Sole mineralne – niezbędne do życia, pełnią funkcje budulcowe, biorą udział w przemianie materii, odpowiadają za właściwą pracę narządów i tkanek. Podzielić je można na dwie grupy:

– makroelementy – węgiel, azot, tlen, wapń, chlor, magnez, fosfor, potas, sód,

– mikroelementy – żelazo, mangan, molibden, jod, miedź, cynk, fluor, chrom, selen.

Witaminy – biorą udział we wszystkich podstawowych czynnościach organizmu, zapewniają właściwy rozwój i funkcjonowanie. Dla skóry najważniejsze są tzw. przeciwutleniacze, które wymiatają wolne rodniki, chronią przed promieniowaniem UV, przyczyniają się do odnowy naskórka – aktywują zachodzące w nim procesy, wspomagają syntezę kolagenu, zwiększają nawilżenie skóry, wygładzają, poprawiają sprężystość i elastyczność, spłycają zmarszczki.

Do przeciwutleniaczy zaliczamy:

Witaminę A (betakaroten)– źródło: tran, wątroba, zielone, żółte i pomarańczowe warzywa, żółtka jaj, sery, owoce, masło i mleko.

Witaminę C – źródło: owoce dzikiej róży, czarna porzeczka, cytrusy, papryka, brukselka, natka pietruszki, kalafior, brokuły, pomidory, ziemniaki i kapusta.

Witaminę E – źródło: kiełki zbóż, sałata, warzywa liściaste, orzechy laskowe, owoce dzikiej róży, olej z kiełków pszenicy, olej słonecznikowy i kukurydziany.

Koenzym Q10 –do 25 roku życia, organizm sam go wytwarza w ilości wystarczającej do prawidłowego funkcjonowania.

Flawonoidy (witamina P) – źródło: aronia, borówki, czarna porzeczka, żurawina, owoce dzikiej róży, cytrusy, papryka, brokuły, pomidory, kakao, zielona herbata, gorzka czekolada, czerwone wino i zioła.

III. Ruch

wpływa korzystnie nie tylko na stan zdrowia, ale również na kondycję skóry i włosów. Regularna aktywność fizyczna usprawnia przepływ krwi w organizmie, dzięki czemu komórki i tkanki są lepiej dotlenione oraz odżywione. Warto więc zaprzyjaźnić się ze sportem – na dobry początek, wystarczą codzienne spacery.

IV. Ochrona przeciwsłoneczna

promieniowanie UV uszkadza DNA komórek, zaburza ich funkcję, powoduje powstawanie komórek nowotworowych oraz wolnych rodników. Dlatego w profilaktyce przeciwstarzeniowej tak istotne jest by chronić skórę, stosując kremy z filtrami UV.

V. Sen

to bardzo ważny czas na regenerację i odpoczynek, dla całego organizmu. Niedostateczna ilość snu w znacznym stopniu odbija się na jego funkcjonowaniu oraz wyglądzie skóry, która staje się blada, a pod oczami pojawiają się brzydkie sińce lub tzw. worki.

VI. Walkę z procesami starzenia

można również wspomóc stosując różnego rodzaju zabiegi kosmetyczne, takie jak: mikrodermabrazja, peeling kawitacyjny, mezoterapia (bezigłowa i mikroigłowa), wstrzykiwanie kolagenu, kwasu hialuronowego, kwasu polimlekowego lub toksyny botulinowej, terapia osoczem bogatopłytkowym, fale radiowe, lasery, a także masaże – zarówno ręczne, jak i mechaniczne (endermologia).

Jak widać pole do popisu mamy ogromne, a klucz do sukcesu stanowi regularna pielęgnacja oraz zdrowy tryb życia. Pomijając aspekt genetyczny, w dużej mierze od nas samych zależy w jakim tempie będziemy się starzeć.


Zobacz także

10 rad Dalajlamy – jeśli weźmiesz je sobie do serca, znów poczujesz przypływ życiowej energii

9 potencjalnych przyczyn niedoczynności tarczycy

Do czego kobiecie potrzebny jest romans? Czasami tylko tak może uratować swoje małżeństwo