Marka Axe zrywa z seksistowskimi reklamami, w których facet był typem silnego maczo i w nowym projekcie postanowiła pokazać chłopcom, że mają prawo do słabości. Zaangażowana społecznie kampania „Find your magic” podjęła walkę ze stereotypami dotyczącymi chłopców w wieku nastoletnim. Chcą im uświadomić, że mają prawo do lęku, do lubienia kotów i stresowania się przed ważnymi wydarzeniami. Przekaz jest jasny – chcą pokazać chłopcom, że ich uczucia są całkowicie normalne i nie są ich słabością, do której – jak im się wmawia – ze względu na płeć nie mają prawa.
Reklama została zainspirowana hasłami wpisywanymi w wyszukiwarkę przez nastoletnich chłopców, które zaczynają się od słów: „Czy to ok, że chłopak…”… lubi koty, …ma depresję lub …ubiera się na różowo. Na koniec pada pytanie, „czy to ok, że facet jest po prostu sobą?”. Pokazuje to, że chłopcy w dzisiejszym świecie są zagubieni i boją się pokazywać swojej prawdziwej twarzy, bo wmawia się im, że muszą być silni, męscy i być wsparciem dla kobiety, dlatego nie mogą okazywać słabości.
Kampania jest głosem, który chce uświadomić chłopców, że jest to jak najbardziej w porządku i mają prawo do takich samych uczuć, słabości i lęków jak dziewczyny. I nie ma w tym nic złego, że mają gorsze dni, w których nie chcą ruszać się z łóżka bądź płaczą, kiedy jest im źle.
Reklama została bardzo dobrze przyjęta. Internauci gratulują firmie, że wreszcie zaczęła tworzyć wartościowe treści. Z komentarzy wynika, że młodzież potrzebuje takich akcji, które pomagają im w rozpoczęciu życia w zgodzie ze sobą.