Go to content

Jak budować markę osobistą? Wiedzą uczestniczki Orion Woman

Jak budować markę osobistą? Wiedzą uczestniczki Orion Woman

Brand Yourself to hasło, pod którym przebiegła ostatnia edycja Orion Woman. Było to już trzecie spotkanie w ramach inicjatywy, które tym razem poświęcono w pełni budowaniu marki osobistej. Na uczestniczki czekało wiele atrakcji i interesujące wystąpienia specjalistek.

Orion Woman – wyjątkowa inicjatywa dla kobiet

Pierwsza edycja Orion Woman miała miejsce we wrześniu 2023, a 14 czerwca 2024 roku odbyła się najnowsza odsłona eventu – Brand Yourself Edition. Pomysłodawczynią inicjatywy jest Magdalena Żmuda, czyli COO Orion Media Group. Projekt powstał z myślą o wszystkich pragnących rozwoju kobietach z branży digital marketingu. Ma na celu wymianę doświadczeń, wzajemne wsparcie i poszukiwanie inspiracji do działania. Społeczność wokół Orion Woman staje się coraz większa.

Trzecia edycja Orion Woman – relacja

Trzecie spotkanie w ramach inicjatywy odbyło się w warszawskiej Galerii Domu Artysty Plastyka w samym centrum stolicy. Event rozpoczął się od rejestracji i oficjalnego powitania przez organizatorkę – Magdalenę Żmudę. Następnie uczestniczki wysłuchały panelu dyskusyjnego ze specjalistkami:

  • Eweliną Podrez-Siamą – założycielką agencji Fox Strategy;
  • Magdą Dubrawską – współwłaścicielką agencji SOLD OUT;
  • Aliną Gwoździewicz – ekspertką z zakresu marek osobistych i marketingu.

Rozmowę moderowała Magdalena Żmuda, która pytała kobiety m.in. o ich doświadczenia związane z personal brandingiem. Po tym przyszedł czas na pierwszą część networkingową spotkania, która jest kluczowym elementem budowania zżytej społeczności, na której zależy organizatorkom z Orion Media Group. Panie wzięły udział w degustacji wina z polskiej winnicy DiWine, która była jednym z partnerów wydarzenia.

Pozostałymi partnerami ostatniej edycji Orion Woman zostali: Ania Kruk, sundose, Pro’Nature Clinic, Crispy Natural, Coffee & Sons, madelle, Glam Style, e-Wenus.pl, Sprawny Marketing, Wysokie Obcasy, iWoman, Wystarczająco Dobre, Ohme, Anywhere For Her i PolecanyBiznes.pl. Zaprzyjaźnione konferencje to natomiast semKRK i semWAW. Patronat honorowy objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Po części networkingowej swoją prelekcję wygłosiła specjalistka z zakresu kreacji wizerunku marek – Aneta Chrzanowska. Podczas wystąpienia podzieliła się swoją ogromną wiedzą, którą zdobywała przez ponad 10 lat w pracy przy komunikacji
brandów z sektora beauty & fashion. Jej wystąpienie przekształciło się w dyskusję i pozwoliło na wymianę doświadczeń i spostrzeżeń między uczestniczkami.

W czasie eventu kobiety brały udział w konkursie, w którym nagrodą było darmowe nagranie odcinka podcastu w profesjonalnym studiu – OMG Prime Studio w Warszawie. Panie miały także okazję skorzystać z obecności fotografki i wykonać profesjonalne zdjęcia w ramach minisesji.

Orion Woman po raz kolejny spotkało się z pozytywnym odbiorem uczestniczek. W social mediach niemal natychmiast pojawiły się opinie, które z pewnością sprawią, że bilety na kolejną odsłonę rozejdą się jeszcze szybciej. Zdecydowanie warto
czekać na informacje na temat dalszych planów organizatorek!