Seks

Seks w skarpetkach? Jeśli jeszcze tego nie robiłaś, wypróbuj z jednego powodu …

Redakcja
Redakcja
5 kwietnia 2017
Fot. iStock /ElenaNichizhenova
 

Seks, czyli słowo klucz na gorący wieczór (lub jakąkolwiek inną porę dnia i nocy), pojawia się między kochankami bardzo często. Im związek młodszy lub większa satysfakcja ze wspólnych harców, tym więcej czasu pary poświęcają na seks. A gra jest warta świeczki, choćby dla dzikiej przyjemności i orgazmu godnego porównania do trzęsienia ziemi.

Jeśli uważasz, że niedopuszczalne jest zjawianie się w skarpetkach w łóżku, choć raz zrezygnuj ze swoich przyzwyczajeń. Większość uważa, że skarpetki w łóżku można zrozumieć jedynie zimą, a seks w niezupełnej nagości nie ma racji bytu, ale naukowcy twierdzą coś innego.

Seks w skarpetkach ma zaskakujące oblicze

Może partner nie wygląda zbyt pociągająco, ale jeśli lubi spać w (czystych) skarpetkach, nie tylko nie kręć nosem, ale przyłącz się i załóż tę część garderoby, aby wasza noc była jeszcze bardziej, dosłownie i w przenośni, gorąca.

Naukowcy z Uniwersytetu w Groningen przeprowadzili eksperyment, który pokazał, że aż 80% par uprawiających seks w skarpetach, miało orgazm. Natomiast wśród par, które miały nagie stopy, do orgazmu przyznało się jedynie 50%. Wynik ten być może wynika z tego, że skarpetki na stopach rozszerzają naczynia krwionośne i rozgrzewają, co powoduje lepsze krążenie krwi. A ponieważ krew płynie szybciej, łatwiej dochodzi do orgazmu.

Poza tym, skarpetki w łóżku mają jeszcze inne, nieseksualne zastosowanie. Spanie w skarpetkach, poprzez wspomniane szybsze krążenie krwi i utrzymaniu odpowiedniej ciepłoty ciała, gwarantuje lepszy sen. Po seksie jak znalazł!

źródło: www.cosmopolitan.com


Seks

20 pytań, które pozwolą ci pogłębić relację z ukochaną osobą

Anna Frydrychewicz
Anna Frydrychewicz
5 kwietnia 2017
Fot. iStock / ballero
 

Powierzchowność i źle pojęta rutyna nie służą miłości – pewnie zdążyliście się już o tym przekonać. Życie „obok” siebie, ale nie „ze sobą” szybko rozczarowuje i sprawia, że zaczynacie wątpić w związek, w uczucie, które przecież was kiedyś połączyło. A może problemem jest to, że wasza relacja nigdy nie była głęboka…? Te 20 pytań, zadanych sobie wzajemnie pozwoli wam uczynić kilka kroków, ku pogłębieniu waszego związku. Nawet jeśli uważacie, że znacie odpowiedzi waszego partnera, warto zagrać w tę grę i dowiedzieć się o sobie jeszcze więcej.

1. Czego nie chciałbyś powtórzyć w swoim życiu?

2. Jaka jest jedna rzecz, którą zawsze odwlekasz na pózniej?

3. Co byś zrobił ze swoim życiem, gdyby na twoje konto wpłynęła nagle niewyobrażalnie duża kwota?

4. Co jest podstawą dobrego, zdrowego związku?

5. Czy wierzysz, wszystko, co nam się przydarza dzieje się z jakiegoś powodu?

6. Czy jest coś, co uważasz za absolutnie niewybaczalne?

7. Jeżeli obudziłbyś się jutro bez lęków i poczucia ograniczenia, co zrobiłbyś w pierwszej kolejności?

8. Co w  twoim życiu, było największym szczęściem w nieszczęściu?

9. Gdybyś mógł wybrać jeden rok swojego życia i powtórzyć go, jaki byłby to rok i dlaczego?

10. Jakiego zachowania, nigdy nie będziesz mógł tolerować?

11. Co daje ci czas, spędzony z bliskimi osobami?

12. Jeśli mógłbyś napisać list do „młodszego siebie”, co byś mu powiedział, w trzech słowach?

13. Jaka jest jedna rzecz, która sprawia, że ​​czujesz, że żyjesz?

14. Jak wyglądałby twój idealny dzień?

15. Czy uważasz, że kontakt przez portale społecznościowe nas do siebie zbliża, czy nas od siebie oddala?

16. Czy zwykle słuchasz głowy, czy serca przy podejmowaniu decyzji?

17. Kiedy ostatni raz płakałeś?

18. Jaka jest twoja ulubiona książka?

19. O czym powiesz, że to jest coś, co nigdy nie kończy się dobrze?

20. Jaki jest najlepszy sposób na zakończenie długiego dnia?


Na podstawie: thoughtcatalog.com

 


Seks

Wsłuchaj się w swój zegar biologiczny i postępuj zgodnie z jego wskazówkami

Redakcja
Redakcja
5 kwietnia 2017
Fot. iStock

W codziennym życiu, często wykonujesz czynności, które nie przynoszą pożądanych i obiecywanych skutków? I negatywnie wpływają zarówno na zdrowie fizyczne, jak i psychiczne? Próbowałaś zrozumieć, dlaczego tak się dzieje, ale nie możesz znaleźć przyczyny? Przypuszczałaś kiedyś, że powodem może być wykonywanie czynności niezgodnie ze swoim rytmem? Każdy z nas ma swój indywidualny zegar biologiczny, który reguluje pracę naszego organizmu. Nie powinniśmy z nim walczyć i jeśli będziemy żyć według jego rytmu, to wszystko będzie łatwiejsze i bardziej efektywne. Dlatego ważne jest, aby zrozumieć, jak działa i jak ważne jest życie w zgodzie z nim.

Na czym to polega?

Nasz rytm dobowy trwa 24 godziny, a zegar biologiczny jest stale napędzany przez cykliczne zmiany światła oraz ciemności. Gdy na zewnątrz jest jasno, to neurony siatkówki oka przesyłają bodźce do znajdującego się w mózgu tzw. jądra skrzyżowania, który przesyła je do rejonów mózgu, które odpowiadają za pracę poszczególnych narządów. Kiedy zaczyna panować mrok, rozpoczyna się produkcja kojącej melatoniny, która daje sygnał do snu, dlatego dopada cię momentalnie niedająca się pokonać senność.

24-godzinny rytm dobowy składa się z faz: czuwania, która trwa ok. 16 godzin oraz snu, która trwa 8 godzin. Pierwsza zaczyna się wcześnie rano ok. 5-7 godziny, senność zaczynamy odczuwać ok. 21-23. Jednak istnieją odstępstwa od tej normy, które są nazywane typami aktywności porannej i wieczornej, czyli tak zwane „sowy” i „skowronki” oraz osoby pracujące w systemie zmianowym i takie, które prowadzą styl życia, w którym zegar biologiczny pracuje niezgodnie z geograficznym.

Jak podzielony jest nasz zegar biologiczny?

6-8

♥ Adrenalina, czyli hormon stresu budzi nas ze snu i zaczyna pobudzać do działania. Dlatego warto zrezygnować w tym czasie z porannego papierosa na czczo, ponieważ w połączeniu z wydzielanymi hormonami i zwężeniem naczyń krwionośnych może doprowadzić do zawału.

♥ Jest to także czas, kiedy podnosi się poziom testosteronu, który budzi w nas ochotę na poranny seks. 

8-14

♥ Przedpopołudnie to czas, kiedy łatwiej się uczymy i lepiej zapamiętujemy, ponieważ serce pompuje więcej krwi.

♥ Warto o tej porze zjeść pożywne śniadanie – nie utyjemy, gdyż organizm potrzebuje teraz znacznie więcej energii i szybciej spala spożyte węglowodany.

♥ Mamy także odpowiedź, dlaczego nie powinno się pić alkoholu przed 12-tą – szybciej się wchłania.

14-16

♥ To moment, kiedy nasza aktywność znacznie spada i jest nam się trudniej skupić. Ratunkiem dla nas jest filiżanka kawy bądź spacer na świeżym powietrzu.

16-19

♥ Kryzys zaczyna mijać i wracają nasze obroty, na których możemy dalej pracować. Jesteśmy bardziej wydajni i kreatywni.

♥ To dobra pora na intensywny trening, gdyż serce i układ krążenia działają najbardziej wydajnie.

19-20

♥ Zaczynamy być senni i bardziej wrażliwi, wzruszamy się czytając i oglądając filmy. Produkcja adrenaliny jest wtedy najniższa, spada ciśnienie krwi, zwalnia metabolizm.

Ok. godz. 22 najlepiej położyć się spać, bo władzę nad ciałem przejmuje hormon snu. Pełna regeneracja naszego ciała i organizmu będzie trwała do godziny 4 rano.

Fot. iStock

Fot. iStock

Najważniejsze to nauczyć się odczytywać sygnały, które przekazuje nam nasz indywidualny zegar biologiczny. Dzięki poznaniu ogólnych badań, możemy pomóc sobie w codziennym funkcjonowaniu i dbaniu o nasze zdrowie.


Źródło: portal.abczdrowie.pl, zwierciadlo.pl, poradnikzdrowie.pl, alternatywnamedycyna.pl

 


Zobacz także

„To nie jest książka o seksie” – powinien ją przeczytać każdy rodzic, a później podsunąć swojemu nastoletniemu dziecku

Sploshing – tego jeszcze nie grali, czyli nowa moda na seks-zabawy z… tortami (i nie tylko). Tego nie „odzobaczysz”!

Czego kobieta szuka w łóżku. Naprawdę to wiesz? Hmm... [18+]

Czego kobieta szuka w łóżku. Naprawdę to wiesz? Hmm… [18+]