Patronaty

Tylko raz w roku przez jeden dzień odbywa się na Torwarze Babski Dzień. W tym roku już 12 marca od 10:00

Redakcja
Redakcja
3 marca 2016
 

Jest to wydarzenie kierowane do wszystkich kobiet, które chcą coś w swoim życiu zmienić, zapoznać się z nowościami wysłuchać ciekawych wykładów i miło z przyjaciółmi spędzić czas.

Cała płyta Torwaru została podzielona na kilka stref, w  których zostały zaplanowane interesujące działania.

CZĘŚĆ MEDYCZNA:

–  wykonywane będzie przez cały dzień USG piersi

badania profilaktyczne dla kobiet, które chcą rozpocząć aktywność fizyczną lub już rozpoczęły (m.in. EKG)

 kobiety mające problemy z kręgosłupem będą mogły zasięgnąć porad fizjoterapeutów oraz zapoznać się z ćwiczeniami, które powinny wykonywać

w tej części kobiety będą mogły skorzystać z konsultacji dotyczących medycyny estetycznej

również w tej części jak dobierać soczewki i na co zwracać uwagę

LOGO BABSKIEGO DNIASTREFA URODY:

W tej części kobiety będą mogły skorzystać m.in.:

– analiza kształtu twarzy i dobór odpowiedniej fryzury

– analiza kolorystyczna i dobór koloru włosów również w analizie do sylwetki

– będzie można sprawdzić kondycję swoich włosów

– styliści fryzur

– makijażystki (makijaż na co dzień, makijaż biznesowy, triki w makijażu)

W tej części zostaną również przedstawione Firmy kosmetyczne,  gabinety anty – aging,  a także kosmetyki i makijaże na bazie kosmetyków mineralnych.

STREFA EKO ORAZ STREFA HIPOALERGICZNA

Tutaj będzie można zapoznać się z produktami eko,  a także z podejściem holistycznym do swojego ciała.

STREFA HIPOALERGICZNA:  czym jest alergia? sposoby na zdrowie? jak budować odporność organizmu? Wysokiej klasy specjaliści będą czekać na pytania od odwiedzających Babski Dzień.

STREFA MODOWA  – w części pokażą się firmy, które są dla kobiet ceniących nie tylko wygląd produktu, ale również jego jakość i pochodzenie.

Panie zainteresuje również pokaz mody Vippi Design i zachęci do zakupów wiosennej kolekcji.

STREFA BIELIZNY:  to liczna oferta Wystawców, którzy pokażą nie tylko trendy w branży ale i doradzą Paniom jak dobrać najlepszy biustonosz również sportowy. Li Parie pokaże również dwie prześliczne kolekcje bielizny!

STREFA JATOMI: będzie można zrobić analizę składu ciała, porozmawiać z trenerami osobistymi. Dobrać zajęcia do swoich potrzeb. Konsultacje przez cały dzień.

STREFA BE AKTIVE: tutaj też będzie można zrobić pierwsze kroki w jodze oraz zapoznać się z nowościami pomagającymi w aktywności. Akademia Motywacji i Zdrowia z pewnością zainteresuje panie chcące zdrowo zrzucić parę kilogramów.

STREFA SENS SOLIDARNOŚĆ KOBIET MA SENS wyjątkowa okazja na spotkanie z Magazynem SENS oraz wysokiej klasy specjalistami jak znana i lubiana psycholog Katarzyna Miller oraz Ambasadorkami SOLIDARNOŚĆ KOBIET MA SENS.

STREFA POKAZÓW GOTOWANIA: w tej części przez cały dzień warsztaty gotowania, pokazy. Będzie można też od razu wypróbować smaków potraw i przenieść to na grunt pieleszy domowych J

STREFA HERBATY AHMAD TEA LONDON: to tutaj dowiemy się jak ją parzyć, wybierać i czy jest zdrowa? Przyjdź i napij się herbaty!

SAVOIR VIVRE, WARSZTATY MAKIJAŻU i wiele innych.

WYJĄTKOWI GOŚCIE m.in: Katarzyna Miller (znana psycholog), Marzena Chełminiak (dziennikarka radia ZET, coach), Beata Tadla (dziennikarka),Marieta Żukowska (aktorka), Zuzanna Ziomecka (coach, dziennikarka),  Anną Kerth (aktorka), Lidia Kopania (piosenkarka),Sylwia Prawdzik (coach, ekspert zdrowego żywienia), Katarzyna Jankowska (autorka książki „Mama alergika gotuje”), Vesna Lorenc (coach tożsamości i trener międzykulturowy, założycielka Just BE), Aktorzy Teatru Gudejko !

BABSKI DZIEŃ 12 marca 2016 na TORWARZE to również ogromna dawka wyjątkowych warsztatów i wykładów. TYLKO RAZ W ROKU!

Zaplanowane są trzy sale wykładowe. PATRZ PROGRAM WYKŁADÓW.

TO TYLKO CZĘŚĆ NASZEGO PROGRAMU.

ZAPROSZENIE

NA ZAKOŃCZENIE ZACZARUJE WSZYSTKICH LIDIA KOPANIA – Gwiazda Eurowizji.

Na scenie cały czas konkursy m.in. o: samochód na weekend z pełnym bakiem, samochód na weekend, wyjazd do SPA, lot balonem, kolację we dwoje, oraz kosmetyki, bieliznę itp.

UWAGA! ZERKAJCIE NA NASZEGO FB TAM BĘDZIEMY WSTAWIAĆ WIĘCEJ INFORMACJI!

NIE MA ZAPISÓW NA WARSZTATY I WYKŁADY TRZEBA PRZYJŚĆ I JUŻ!

Bilet wstępu 20 zł dostępny przed samym wejściem. ZAPRASZAMY !

www.babskidzien.pl


Patronaty

Każdy zasługuje na szczęście. 10 kroków, by być szczęśliwym

Ewa Raczyńska
Ewa Raczyńska
3 marca 2016
Każdy zasługuje na szczęście. 10 kroków, by być szczęśliwym
Fot. iStock / Petar Chernaev
 

Szczęście nie jest czymś niedoścignionym, przeznaczonym tylko dla wybranych. Jest dla każdego. Dla ciebie, dla mniej, dla niej, czy dla niego. Wystarczy po nie sięgnąć i być szczęśliwym. To wcale nie jest takie trudne.  

Wystarczy zrobić 10 rzeczy, by żyć z radością i uśmiechem na twarzy.

Porzuć wymówki

Przestań mówić: „To za trudne”, „Na pewno nie dam rady”, „Zacznę od poniedziałku” (bo nigdy nie wiadomo którego). Jeśli chcesz coś zrobić – zacznij tu i teraz. Jeśli na czymś ci zależy – rób to. A gdy szukasz wymówek – może ci po prostu na tym nie zależy. Wtedy odłóż to na bok i skup się na tym, co naprawdę chcesz osiągnąć.

Nie oglądaj się na innych

Przestań liczyć na to, że ktoś zrobi coś za ciebie. Przestań niemo oczekiwać, że mąż sprzątnie kuchnię, syn wyrzuci śmieci, a przyjaciółka zadzwoni z propozycją wspólnej kawy. Gdy przystaniesz oczekiwać,  unikniesz frustracji. Jeśli coś jest dla ciebie ważne – zrób to sama, gdy zależy ci na innych – powiedz, czego od nich oczekujesz. Wyślij jasny komunikat. Wszyscy będą szczęśliwsi.

Myśl dobrze o sobie

Przestań mówić o sobie: „Ale jest głupia”, „Do niczego się nie nadaję”. Zmień swoje nawyki – myśl o sobie pozytywnie, powtarzaj sobie twoje mocne strony, pielęgnuj je. Mów do siebie każdego poranka: „Lubię się”, pomyśl w czym jesteś dobra, uśmiechaj się do siebie i nie katuj siebie, stawiaj małe cele i do nich dąż i ciesz się z każdego najdrobniejszego własnego sukcesu.

Nie trać energii na gadanie

Przestań powtarzać: „Zrobiłabym to, a może jednak tamto”, „Pojechałabym na wakacje”, „Zaczęłabym ćwiczyć”. Zrób to. Po prostu. Po co tracić energię na gadanie. To do niczego nie prowadzi. Tak się zmęczysz gadaniem, że już nie będziesz mieć siły na zrobienie tego, o czym marzysz,

Miej marzenia i realizuj

Zawsze miej marzenia. Od tych najmniejszych, po większe. Zrób sobie taką listę marzeń i pomyśl, które chcesz, by się spełniły. I dąż do ich realizacji. Małymi kroczkami. Marzenia w końcu są po to, by je spełniać.

Nazwij to, czego potrzebujesz

Przestań gonić za czymś, na czym ci tak naprawdę nie zależy. Usiądź na tyłku przez chwilę i pomyśl, co jest dla ciebie ważne. Co daje ci szczęście i czego do jego osiągnięcia potrzebujesz. A potem zastanów się, na co tracisz czas. Może okazać się, że biegniesz w zupełnie odwrotnym kierunku do swoich potrzeb.

Naucz się mówić nie

Trudna lekcja, bo to nauka egoizmu, którego (nie wiedzieć czemu) boimy się jak ognia. A czasami wystarczy odmówić, powiedzieć nie, gdy na coś nie mamy ochoty, gdy z czymś się nie godzimy, gdy coś jest sprzeczne z naszymi poglądami. Zadbaj o siebie i odmów. Ten, kto cię zna – zrozumie. Ten, kto się obruszy – nie wart jest twojej uwagi.

Bierz rzeczy takimi, jakie są 

Przestań analizować, co by było gdyby. Gdybym inaczej się zachowała, powiedziała coś innego. Pewne rzeczy po prostu się dzieją, a gdy się wydarzą my już nie mamy na nie wpływu. Trzeba je wziąć takim, jakie są, wyciągnąć wnioski i z tym doświadczeniem iść dalej.

Proś o pomoc

Przestań być Zosią-Samosią i brać na siebie cały ciężar świata, być męczennicą, która wszystkim pomoże, każdemu doradzi i wszystko zrobi sama. Po co się tak męczyć? Dla czyjej satysfakcji? Żeby inni mówili: „Ona jest taka wspaniała?”. Co ci po ich słowach, kiedy sama czujesz, że nie dźwigniesz więcej. Proś o pomoc, zacznij mówić: „Nie dam rady” i odpuść sobie bycie supermenką w oczach innych. Bądź nią dla siebie.

Otaczaj się dobrymi ludźmi

Przestań skupiać się na relacjach, które czynią cię nieszczęśliwą. Usiądź i zrób bilans zysków i strat relacji, w których to ty dużo dajesz, niewiele (bądź nic) dostając w zamian. Miej obok siebie ludzi, którzy cię kochają i których ty kochasz, którzy rozumieją i wspierają, na których możesz liczyć czasami w najbardziej błahych sprawach. Dobrzy ludzie dają siłę i moc. Dbaj o nich, a nie o tych, którzy tę siłę ci odbierają.

Zrób to i powiedz sobie: „Tak, jestem szczęśliwa”. Każdy z nas na to zasługuje.


Patronaty

Sezon grypowy i przeziębieniowy trwa w najlepsze. Opadają ci ręce? Zastosuj kilka sprawdzonych porad

Żaklina Kańczucka
Żaklina Kańczucka
2 marca 2016
przeziębienie
Fot. Flickr / AnnaGutermuch / CC BY

Zimowe miesiące nadal trwają, a naszemu zdrowiu zagrażają wirusy i bakterie, co skutkuje długimi kolejkami w przychodniach. Chcąc uchronić bliskich przed chorobą, podejmij kroki by wspomóc odporność w walce z drobnoustrojami.

Sięgnij po sprawdzone pomysły

Niegdyś nasze babcie z powodzeniem czerpały pomysły z wiedzy poprzednich pokoleń i dobrodziejstw natury. Pewne z domowych metod wcale nie straciły na aktualności, warto więc jest je odkryć na nowo.

MiódTo naturalny antybiotyk wykazujący działanie przeciwbakteryjne, przeciwgrzybicze, przeciwkaszlowe, skutecznie wzmacnia układ odpornościowy. Należy pamiętać o tym, żeby rozpuszczać go w ciepłej ale nie gorącej wodzie, by nie stracił zdrowotnych walorów. Jeśli chcesz podać miód dziecku, pamiętaj że może on silnie uczulać, dlatego nie powinno się go podawać dzieciom poniżej 1 roku  życia.

CzosnekPosiada właściwości antybakteryjne, przeciwwirusowe i przeciwzapalne. Kryją się one w olejkach eterycznych bogatych w siarczki i allicynę, o charakterystycznym “czosnkowym” zapachu. Najlepiej jeść czosnek surowy, jednak ze względu na jego smak można poddać go obróbce cieplnej, nie dłuższej niż 5 minut.  Inaczej gotowanie czy smażenie pozbawi go cennych właściwości.

Sok malinowySłodki i pachnący, będzie świetnym pomysłem na rozgrzewający napój podczas zimnych wieczorów. Swoje działanie sok malinowy zawdzięcza zawartości kwasu salicylowego, działając rozgrzewająco, napotnie, ułatwiając obniżenie gorączki. Pomaga w walce z bakteriami i wirusami, łagodzi kaszel, a zawarte w nim bogactwo witamin wzmacnia układ odpornościowy.

KiszonkiCzyli nasze swojskie ogórki, kapusta czy buraczki, poddane procesowi fermentacji. Podczas kiszenia powstają bakterie kwasu mlekowego, które zasiedlając jelita sprawiają że lepiej wyłapują one szkodliwe czynniki z organizmu. Dostarczają dużej zawartości witaminy C, która dobrze wpływa na odporność organizmu.

Zbilansowana dieta. Zimowe miesiące nie ułatwiają utrzymania codziennego, bogatego w owoce i warzywa jadłospisu. Poza owocami i warzywami, jedzcie kaszę jęczmienną lub płatki owsiane czy jęczmienne. Zboża te mają bowiem bardzo dużo betaglukanu, o silnych właściwościach antybakteryjnych.

Sięgnij po sprawdzone specyfiki z aptecznej półki

Nawet jeśli jesteś zapaloną entuzjastką naturalnych rozwiązań, pamiętaj że w aptece znajdziesz sprawdzone rozwiązania, które pomogą zatroszczyć się o zdrowie twoich bliskich. W szczególnej sytuacji są małe dzieci, dla których potrzeba rozwiązań mądrych, bezpiecznych, delikatnych i skutecznych zarazem.

Pierwszy krok – naturalna “polisa na zdrowie”

Jeśli szukasz idealnej i naturalnej metody na poprawę odporności całej rodziny, jest na to sposób. Do codziennej diety warto wprowadzić Lactorrin, dietetyczny środek spożywczy specjalnego przeznaczenia medycznego. Ta “naturalna polisa na zdrowie” to preparat, który bez obaw można podać dziecku od pierwszego dnia życia. Stosuje się go w stanach obniżonej odporności, infekcji rożnego pochodzenia, niedoboru żelaza dla niemowląt, dzieci oraz osób dorosłych.

Czym jest laktoferyna?

Jest inteligentnym białkiem, naturalnie występującym w płynach ustrojowych ssaków, szczególnie w dużych ilościach w siarze i mleku matki. Laktoferyna należy do białek odporności wrodzonej, ale jej funkcje obejmują też wspieranie odporności nabytej, stanowi bowiem pierwszą linię obrony przed patogenami i bierze udział w nieswoistej odpowiedzi immunologicznej (jest uwalniana z granulocytów w czasie infekcji).  Wykazano, iż laktoferyna wywiera korzystny wpływ na organizm w stanach infekcji różnego pochodzenia. Ponadto laktoferyna transportuje żelazo we krwi i może być wykorzystywana w stanach zaburzenia gospodarki żelazem i niedokrwistości z niedoboru żelaza.

Lactorrin jako naturceutyk, czyli dietetyczny środek spożywczy specjalnego przeznaczenia medycznego, łączy w sobie wartości żywieniowe i cechy środków farmaceutycznych. 

Lactorrin – wspierający odporność preparat z laktoferyną.

Fot. Materiały prasowe

Wyjątkowe działanie polega na stymulowaniu naturalnej produkcji laktoferyny w organizmie, wspieraniu naturalnych sił obronnych organizmu w walce z infekcjami bakteryjnymi, grzybiczymi i pasożytniczymi. Laktoferyna jest białkiem nie powodującym żadnych działań ubocznych, co udowodniły badanie przeprowadzone przez EFSA. 

Można śmiało przyrównać jego działanie do  „naturalnej odporności pochodzącej z mleka matki”, co szczególnie istotne jest w przypadku wcześniaków o niskiej masie urodzeniowej, niemowląt i dzieci często zapadających na infekcje, dzieci po hospitalizacji, kobiet karmiących piersią w celu podniesienia jakości pokarmu i zmniejszenia zachorowalności, kobiet w ciąży. Szczególną uwagę zwracają na to mamy, których dzieci karmione są sztuczną mieszanką. Ważne jest również to, że Lactorrin nie wpływa na smak podawanych dziecku płynów. W trosce by mleko modyfikowane jak najbardziej przypominało składem i działaniem dobroczynne mleko matki, warto dołączyć Lactorrin do codziennego karmienia malca.

Przygotowanie Lactorrinu jest łatwe, wystarczy raz dziennie saszetkę (lub dwie w przypadku osób dorosłych) rozpuścić w szklance z mlekiem, wodą lub innym płynem. Należy jedynie pamiętać, by temperatura płynu nie była wysoka.

Sięgając do naturalnych metod, warto wypróbować wiedzę i doświadczenie oraz wielozadaniowość sprawdzonych suplementów, aby zawsze służyć zdrowiu.


Artykuł powstał przy współpracy z  firmą Nordfarm


Zobacz także

Słoneczniki 2016, czyli wybieramy najlepsze inicjatywy dla dzieci

Dorota Goldpoint i jej niezwykły pokaz na Targach  Ślubnych WEDDING!

Festiwal Conrada bez dzieci? Nigdy!