Emocje w Sprzedaży. Co zrobić, aby Klient zapamiętał właśnie Ciebie?
27.10.2016, godz. 18:30 – 21:30
Sopot, Hotel Haffner, ul. J.Haffnera
„Ludzie zapomną o tym, co powiedziałeś, ludzie zapomną o tym, czego dokonałeś, ale ludzie nigdy nie zapomną tego, jak dzięki tobie się czuli”.
Maya Angelou
Wielu marketingowców i ekspertów ds. sprzedaży podkreśla, że najważniejsze w biznesie jest jakość i emocje – szczególnie te, które dostarczysz swoim klientom. Reklamując produkt, należy pokazać go w taki sposób, by potencjalny klient poczuł chęć bycia kimś innym i możliwość odczuwania tego, co mu oferujesz. Współpracując z nim wybieraj taką drogę, która zostanie przez niego najbardziej zapamiętana, uszczęśliwi go lub zaskoczy.
W przypadku bezpośrednich kontaktów międzyludzkich, podobnie jak w przypadku procesu uczenia się, efektywność przekazów w około 80 proc. opiera się na materiałach oraz wrażeniach wizualnych.
Jeśli w spocie reklamowym mówi się o korzyściach wynikających ze stosowania danego produktu, twarz aktora powinna wyrażać związane z tym emocje. Przed ukończeniem nagrania pod okiem specjalisty ćwiczy się różne możliwości pełnego wyrażenia emocji, które mają być przesłaniem do odbiorcy. Także reklamy prasowe oraz billboardy są pełne emocji związanych z przekazywanymi treściami. Mówi się, że właściwie wyrażone w reklamach emocje mogą zwiększać sprzedaż oraz rozpoznawalność marki o 5 procent.
Kolejne z cyklu spotkań Wieczór Biznesowy zostało zaplanowane właśnie po to, żeby pokazać współczesnym właścicielkom małych i średnich firm jak rozwijać swoje biznesy używając do tego najnowszych technik sprzedaży i marketingu bazując na emocjach. Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium swojej firmy.
Spotkanie z pewnością zgromadzi wiele przedsiębiorczych kobiet, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.
Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach:
NATALIA SUSKA – badacz i psycholog. Od ponad ośmiu lat zajmuje się badaniem emocji. Obecnie w NEUROHM Polska jestem odpowiedzialna za całościową realizację projektów badawczych. Wdraża innowacyjne metody oparte na elektroencefalografii, reakcji skórno-galwanicznej, eyetrackingu oraz pomiarze czasów reakcji do badań konsumenckich. Współpracuje z największymi markami w Polsce, m.in. z branży bankowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej i spożywczej. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak emocje klientów przekładają się na sprzedaż
EWA CZERTAK – Ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor, mówca motywacyjny. Twórczyni Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., Master Business Trener, level superior, od 2004 Certyfikowany coach ICC, praktyk storytellingu, prelegentka konferencji, autorka artykułów o marce. Twórca autorskiego programu kursu budowania marki osobistej dla przedsiębiorców „Bądź widzialna marką” oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.
Od 2008 roku pracuje z Top menadżerami BZ WBK, przygotowuje do inspirujących wystąpień publicznych oraz wdraża skuteczne metody prezentowania osobistej marki w środowisku biznesowym.
TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak wykorzystać budowanie marki osobistej, aby Twój odbiorca zapamiętał i wybrał właśnie Ciebie?
Wstęp:
60 zł płatny gotówką w dniu spotkania lub 50 zł przy płatności przelewem.
UWAGA: przychodząc z koleżanką – zamiast 60 zł za osobę zapłacisz tylko 45 zł za osobę.
Członkinie Lady Business Club: wstęp: 40 zł. UWAGA: przychodząc z koleżanką, która jeszcze nie brała udziału w naszych spotkaniach, masz bezpłatny wstęp.
Do udziału zachęcamy:
– przedsiębiorcze panie, które poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych
– właścicielki firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy
– osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.
– członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące
– osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą
Wymagana wcześniejsza rejestracja: milena.szczesna@businessunlimited.pl lub marta.plowiec@ladybusinessclub.com
Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.
Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.
Organizator spotkania: Business Unlimited – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.
Koncept Business Unlimited powstał w 2011, w ramach tworzonych marek, przeprowadza właścicieli firm przez zmianę. Pokazuje, że ta zmiana nie jest łatwa, ma swoją cenę, ale to od przedsiębiorcy zależy, jak się do tego przygotuje i odnajdzie w nowych warunkach, gdzie rządzi Internet, technologia, marketing, PR, aktywna sprzedaż, kanały społecznościowe i gromadzona wokół marki społeczność. W skład konceptu wchodzą marki: Lady Business Club, Akademia Marki z Klasą, Marka z Klasą, portal biznesowy ladybusiness.pl, tytuł Ambasadorka Klasy oraz Agencja Marketingu Osobistego.
Od 5 lat gromadzi wokół siebie społeczność kilku tysięcy aktywnych przedsiębiorców. Uczestniczy w zmianie i rebrandingu ponad 300 marek przedsiębiorczych właścicielek firm. Zorganizowała kilkaset spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji oraz wprowadziła na rynek szkoleniowy kilkadziesiąt praktycznych warsztatów dedykowanych przedsiębiorcom z zakresu budowania marki osobistej, storytellingu, e-wizerunku, sprzedaży i wystąpień publicznych.
Twórczynie konceptu Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak tworzą i konsolidują marki, których zadaniem jest przygotowanie właścicieli firm do podjęcia działań, zapewniających im dobrą i przewidywalną przyszłość.
Partner Główny Spotkania: Mennica Wrocławska – największy dealer złota i srebra lokacyjnego w Polsce. Oddziały zlokalizowane są w 13 polskich miastach: we Wrocławiu, w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Lublinie, Białymstoku, Opolu, Katowicach, Łodzi, Bydgoszczy, Rzeszowie i Kielcach. Dodatkowo ofertę firmy znaleźć można również w blisko 450 placówkach partnerskich. To jedyny podmiot, który skutecznie sprzedaje złoto inwestycyjne w sieciach bankowych, takich jak Alior Bank, Deutsche Bank czy sieć Banków Spółdzielczych.
Partner spotkania: PROFIT Accounting Office Joanna Głowacka specjalizującego się w obsłudze polskich i zagranicznych spółek prawa handlowego.
Więcej szczegółów na stronie: ladybusiness.pl/sopot-emocje-w-sprzedazy-co-zrobic-aby-klient-zapamietal-wlasnie-ciebie/