Lifestyle

Dbaj o siebie z rowerem elektrycznym. Nie tylko w Dzień Kobiet

Redakcja
Redakcja
4 marca 2022
 

„Jestem kobietą. Wodą, ogniem, burzą, perłą na dnie. Wolna jak rzeka. Nigdy, nigdy, nigdy nie poddam się!” – śpiewała w latach 90. Edyta Górniak, swoim pięknym głosem i charyzmą dając wyraz kobiecej sile i niezależności. Dzień Kobiet to idealna okazja, aby tę siłę i niezależność celebrować. A co, gdyby robić to jadąc rowerem elektrycznym?


8 marca miło jest otrzymywać prezenty i życzenia. Kwiaty na Dzień Kobiet są również mile widziane. Takie małe gesty pokazują nam, kobietom, że jesteśmy ważne, szanowane, lubiane (a nawet kochane!) i chyba każda z nas zgodzi się, że chciałybyśmy czuć się tak nie tylko w Dzień Kobiet, lecz przez cały rok. Większość z nas nie może dostawać upominków codziennie, jest jednak coś, co możemy zrobić, aby swoją kobiecą siłę i niezależność pielęgnować każdego dnia i – co więcej – możemy zrobić to same. Wystarczy, że każdego dnia znajdziemy czas dla siebie. Czas, w którym zadbamy o nasze samopoczucie i zdrowie oraz nabierzemy sił.

Dlatego JOBOBIKE chce uczcić święto kobiet nie tylko życzeniami. Przygotowaliśmy wyjątkową promocję, która trwa od 1 do 8 marca 2022. W tych dniach składany rower elektryczny EDDY kupicie ze zniżką aż 400 zł, a dodatkowo jedno wybrane akcesorium otrzymacie za 1 zł!

Rowery 2020 Eddi

EDDY to e-bike o unisexowej budowie, który robi wrażenie na każdym. Myślisz, że to męski rower elektryczny? Kto powiedział, że kobiety mogą jeździć tylko na rowerach o ramie z niskim przekrokiem? Wsiądź na EDDY’ego i wyzwól swoją wewnętrzna siłę! Miewasz chwile słabości? Nie musisz się wstydzić, miewa je każda z nas. EDDY wesprze Cię w nich dzięki swojemu bezszczotkowemu silnikowi Bafang. 4-calowe opony pomogą Ci przejechać każdy teren. Wjedź do lasu i ciesz się otaczającą Cię przyrodą. Przejeżdzaj przez błoto, kałuże i wertepy. Pozwól sobie na chwilę szaleństwa. Bądź wolna, silna i niezależna. Nie tylko 8 marca. O każdej porze roku. Przez całe życie.

Jeśli jednak nie wyobrażasz sobie rozstania ze swoimi ulubionymi spódnicami i sukienkami nawet na czas rowerowej przejadżki, zwróć uwagę na damski rower elektryczny, o ramie z niskim przekrokiem, wyposażony w osłonę łańcucha – JOBOBIKE Linda.

Ten stylowy e-bike stanie się Twoim ulubionym środkiem transportu. Możesz dojeżdżać nim do biura, a w weekend wybrać się na przejażdżkę po leśnych duktach. Wygodę i bezpieczeństwo zapewnią Ci opony z warstwą antyprzebiciową oraz amortyzowany widelec.

Jeżeli nie czujesz się już wystarczająco silna, by codziennie radzić sobie z dużym rowerem lub potrzebujesz e-bike’a, którego z łatwością złożysz, przewieziesz windą lub ulokujesz w bagażniku swojego auta, JOBOBIKE Sam ma to czego potrzebujesz.

Ten składany i lekki e-bike nie tylko prezentuje się pięknie, ale jest też wyjątkowo funkcjonalny i może dać Ci tyle mocy, ile w danej chwili będziesz potrzebować.

Promocja JOBOBIKE To świetna okazja, aby poczynić pierwszy krok prowadzący w nowe życie, w którym zadbamy o własne zdrowie, siłę (fizyczną i psychiczną), niezależność, a także o nasz dom – Planetę Ziemię.

Zastanawiasz się może: „Ale jak rower elektryczny może mi w tym wszystkim pomóc?”. Odpowiedź jest prosta! Zakup e-bike’a da Ci motywację do rezygnacji z dojazdów samochodem lub zatłoczoną komunikacją miejską. Będziesz mogła każdy nowy dzień rozpoczynać od zdrowej rowerowej przejażdżki, oddychając świeżym powietrzem, a przy tym dbając, by w przyszłości było ono mniej zanieczyszczone! Ponadto staniesz się jeszcze bardziej niezależna! Jedź dokąd chcesz. Bez korków, bez opóźnień, a także bez czerwonej od zmęczenia twarzy i przepoconych ubrań.

„Jestem po to, by kochać mnie.” – tak Edyta Górniak śpiewała w innym swoim utworze. Pamiętaj o tym, że najważniejsza jest właśnie miłość. Kochaj siebie, pielęgnuj swoją niezależność, dbaj o swoją siłę i daj sobie to co najlepsze… Z JOBOBIKE.


Lifestyle

Jak zadbać o ciało po sportowym wysiłku – kilka trików

Redakcja
Redakcja
4 marca 2022

Odpowiedni odpoczynek i regeneracja po treningu to bardzo istotny czynnik. Nie należy go pomijać, dlatego warto się dowiedzieć, jak zadbać o ciało po sportowym wysiłku i jakie elementy po treningowej regeneracji należy mieć na względzie? Jakie wskazówki warto poznać?

Odpowiedni odpoczynek podstawą regeneracji

Odpoczynek stanowi ważny filar całego etapu regeneracji mięśni po sportowym wysiłku. Aby był on udany, należy zadbać o odpowiednie podłoże, czyli dobrze dobrany materac. Powinien on być specjalnie dedykowany sportowcom, ponieważ tego rodzaju materace pomagają w regeneracji kręgosłupa po treningu oraz pomagają regenerować się mięśniom. Więcej na temat materaców renomowanej marki Hilding Anders tutaj: https://materacepoznan.eu/blog/jakie-materace-dla-sportowca-sa-najlepsze/. Oczywiście ilość snu po wysiłku sportowym to także ważny element regeneracji. Powinna być dobrana do indywidualnych potrzeb. Przyjmuje się, że optymalną długość 8 godzin, chociaż niektórzy potrzebują znacznie mniej, by czuć się dobrze i tryskać energią cały dzień.

Dbanie o siebie po wysiłku fizycznym

Po ćwiczeniach sportowych należy szczególnie zadbać o swój organizm. Dobrze zbilansowana dieta, odpowiednia ilość białka po treningu, a także zestaw ćwiczeń rozciągających po każdej treningowej sesji to podstawy przemyślanej regeneracji. Wśród wskazówek sprzyjających sprawnej odbudowie organizmu są takie, jak: redukcja stresu, zimne prysznice stosowane po treningach, a także regularne uzupełnianie elektrolitów i stosowanie masaży albo rollerów. Po każdym treningu należy wykonać rozciąganie, które pomoże mięśniom rozluźnić się po wysiłku fizycznym. Dobrym rozwiązaniem jest także wizyta w saunie. Pomoże to rozluźnić mięśnie. Regularne odwiedzanie sauny po treningach może zmniejszać ryzyko występowania kontuzji i urazów w przyszłości. Warto rozważyć skorzystanie z tych wskazówek, które pomogą efektywnie zregenerować się po każdym wysiłku sportowym. To ważny element każdej aktywności fizycznej, bowiem jej stosowanie może ograniczać występowanie kontuzji czy też nadwyrężeń spowodowanych niewłaściwą rozgrzewką, czy naderwaniem.

Przydatne wskazówki po treningu

Zdrowy tryb życia i stosowanie aktywności fizycznej powinny iść w parze także z eliminowaniem używek, w tym alkoholu i niezdrowych przekąsek. Ich wpływ na zdrowie jest bardzo negatywny i nie pomaga w regeneracji po treningu. Kaloryczne przekąski to niepotrzebne kalorie, które szybko nadrobią te spalone podczas treningu. Zabezpieczenie się przed kontuzjami jest możliwe. Należy zadbać o siebie. Wybrać dobry sprzęt do ćwiczeń i zadbać o odpowiednie podłoże do snu. W tym celu najlepiej zajrzeć na: https://hilding.pl/produkt/materace-termoelastyczne/hilding-salsa i wybrać najlepszy materac, który pomoże w regeneracji mięśni i kręgosłupa podczas snu, a regeneracja stanie się maksymalnie skuteczna.

Jak widać, istnieje mnóstwo skutecznych sposobów na to, by zadbać o ciało po wysiłku fizycznym. Podstawą powinien być dobrze dobrany materac, który pomoże w regeneracji kręgosłupa i mięśni podczas snu. Oprócz tego zbilansowana dieta i zdrowy styl życia. Unikanie używek i spożywanie odpowiedniej ilości wody z elektrolitami. Organizm będzie się szybko regenerował, a efekty po treningu będą coraz lepsze.


Zobacz także

Co zrobić, żeby twoja kawa była zdrowsza? Wystarczy, że dodasz jeden z tych pięciu składników

Jak się robi modę. Wywiad z projektantką Katarzyną Gałaj i Michałem Kubiakiem

Dla miłości była w stanie zrobić wszystko. Dziś zostały długi i terapia, długa walka o siebie