Lifestyle

Rzeczy, które wyzwalają w tobie niepokój. Na podstawie znaku zodiaku

Redakcja
Redakcja
30 marca 2018
11 z 12

Wodnik (20 stycznia - 18 lutego)

Fot. iStock / Ratikon

Obawiasz się nieznanego i niechętnie opuszczasz strefę swojego komfortu. Próbujesz zrobić za dużo naraz, przez co w rzeczywistości tracisz, a nie zyskujesz czas. Musisz zwolnić i zrelaksować się. Czasami sprawy nie idą po twojej myśli, ale nie oznacza to, że idą w złym kierunku.

PoprzedniNastępny
Lifestyle

Prosty dotyk jest najpiękniejszy. Można pokazać seks bez odarcia go z intymności. Przepiękne zdjęcia

Ewa Raczyńska
Ewa Raczyńska
30 marca 2018
Fot. Facebook /Roxane Herve
 

Do Roxy Hervé – fotografki, zgłosiła się para z nietypową prośbą. Chcieli, by Roxy sfotografowała ich w łóżku. Zgodziłą się, a to doświadczenie było dla niej tak ważne i inspirujące, że postanowiła uczynić z niego serię zdjęć zatytułowaną „Lovers”, która przedstawia pary w niezwykle intymnych sytuacjach.

„Projekt dotyczy głównie intymności” – powiedziała HuffPost fotografka. „Przechwytuję te intymne, lekko seksualne momenty, których nikt nie widzi, a które zawsze tam są. Wiele zaufania między mną a kochankami pojawia się przed samą sesją” – tłumaczyła. „Spędzam sporo czasu, tłumacząc małżonkom, o co chodzi w tym projekcie. Muszą zrozumieć, że nie ma w tym nic pornograficznego. ”   „Zazwyczaj pozwalam im się przytulać w łóżku i gdy tylko podoba mi się pozycja, w której się znajdują, proszę, żeby zamarli na chwilę, abym mogła zrobić zdjęcie” – wyjaśnia Roxy dodając:  „Mam nadzieję, że ten projekt pokazuje, że wszyscy jesteśmy podobni w naszych intymnych chwilach, niezależnie od tego, czy masz 20 czy 85 lat, jesteś z jednym kochankiem lub kilkoma”. „Uwielbiam robić takie zdjęcia, gdzie pojawiają się stopy”.

„Kiedy zapytałem o moment, w którym kobieta zakochała się w swoim partnerze, powiedziała:” Jego oczy wpatrywały się we mnie. Zapadła długa cisza, która sprawiła, że ​​zaczerwieniłam się, a moje serce zaczęło mocniej być. Miałam wrażenie, jakbym lewitowała””.

„Ta kobieta wiedziała, że ​​zakochała się w swoim partnerze, gdy patrzyła, jak się kąpie. „Był pod prysznicem, przestraszony, zacząłem go myć. Tak, jakby był dzieckiem, musiałam się nim zaopiekować”.

„To zdjęcie łapie przytulającą się parę, ich ciała splatają się razem, aż do momentu, w którym staną się jednością”.

„Jedna z kobiet tak opisała moment, w którym zakochała się w swoim partnerce: „Odwróciłam się i ona tam była. Miała drinka w dłoni; piła ze słomki. Nasze oczy były przymknięte, patrzyła na mnie, nasz wzrok spotkał się na bardzo, bardzo długo. Czułam, jak moja krew szaleje”.

„To chyba najprostsze zdjęcie tutaj, ale właśnie to czyni je pięknym: ten prosty dotyk”.


Lifestyle

Masz problemy z zaśnięciem? Ta metoda pomoże ci uporać się z bezsennością

Ewa Raczyńska
Ewa Raczyńska
30 marca 2018
Fot. iStock/OcusFocus

Znacie to? Kładziecie się spać z nadzieją, że za chwilę zamkniecie oczy i odpłyniecie do krainy snu. Nic z tego. Gapicie się w sufit, przewracacie się z boku, wiercicie. Nie pomaga wypite wcześniej ciepłe mleko, nawet barany, które liczycie nie chcą was uśpić. I nawet, kiedy w końcu udaje się wam zasnąć, to budzicie się zmęczeni. 

Doktor Andrew Weil z Uniwersytetu w Arizonie opracował metodę, którą możemy wypróbować nim sięgniemy po tabletkę nasenną.

Ćwiczenie oddechowe 4-7-8 jest całkowicie proste, nie zabiera czasu, nie wymaga sprzętu i można je wykonać w dowolnym miejscu. Wystarczy, że wykonasz kolejne kroki.

Krok #1

Wydmuchaj przez usta całe powietrze, które masz w płucach

Krok #2

Zamknij usta i wdychaj powietrze przez nos licząc w myślach do czterech.

Krok #3

Wstrzymaj oddech i policz na spokojnie w myślach do siedmiu.

Krok #4

Przez usta zrób długi wydech licząc tym razem do ośmiu.

Te cztery kroki to jeden oddech. Powtórz to ćwiczenie cztery razy. Pamiętaj, żeby powietrze wdychać cicho, natomiast głośniej je wypuszczać przez usta, przy czym wydychanie trwa dwa razy dłużej nić wdychanie. Czas poświęcony dla każdej fazy jest niezwykle ważny, tak nauczysz się oddychać głęboko.

To ćwiczenie oddechowe jest naturalnym środkiem uspokajającym dla twojego układu nerwowego. W przeciwieństwie do leków uspokajających, które są często skuteczne, tylko gdy bierzesz je pierwszy raz. Ćwicz dwa razy dziennie, z czasem powtarzaj ćwiczenie osiem razy. Na początku możesz czuć się oszołomiona, ale nie przejmuj się, to minie. To ćwiczenie nie tylko pomaga uspokoić nasz organizm przed snem, ale może stać się także bardzo dobrym sposobem na osiągnięcie spokoju w sytuacji napięcia i stresu. Dlaczego nie spróbować?


źródło: drweil.com

 

 


Zobacz także

Co ciążą zmienia w życiu kobiety? Ten film powie wam wszystko. Boskie i prawdziwe

Sięgając po marzenia, człowiek siłą rzeczy udaje się w podróż. Czasem wędruje latami, czasem wędrować nie przestaje

Zatrzymaj się na chwilę