Lifestyle

Dlaczego on nie mówi, co czuje? Wcale nie chodzi o to, że nikt nie powiedział mu, jak to zrobić

Anna Frydrychewicz
Anna Frydrychewicz
1 marca 2018
Fot. iStock / creacart
Następny
Lifestyle

Horoskop celtycki. Którym z 13-tu znaków zodiaku jesteś?

Redakcja
Redakcja
1 marca 2018
2 z 13

Jarzębina 21 stycznia - 17 lutego

Fot. iStock/u3apr

Astrologia drzewa celtyckiego uznaje, że Jarzębina to filozoficzny umysł. Jeśli urodziłaś się w znaku Jarzębiny prawdopodobnie jesteś zapalonym wizjonerem , o wielkich ideałach. Twoje myśli są tak bardzo oryginalne i twórcze,  że inni często cię nie rozumieją.

To  właśnie sprawia, że się trzymasz dystans w relacjach z innymi. Jednak masz naturalną zdolność do wpływania na sytuację i ludzi, którzy są wokół ciebie przez sama swoją obecność.

PoprzedniNastępny
Lifestyle

Skąd wiesz, że za mało śpisz. Jesteś ostatnio zbyt drażliwa?

Anna Frydrychewicz
Anna Frydrychewicz
28 lutego 2018
Fot. istock/GizemBDR

Cienie pod oczami, ciągłe zmęczenie, poddenerwowanie… Przyznaj się, nie śpisz tyle, ile powinnaś? Brak snu odbija się na nasyzm zdrowiu psychicznym i fizcyznym niemal natychmiast i naprawdę niewiele możemy zrobić, by owym konsekwencjom zaradzić. Skąd wiedzieć, że śpisz zbyt krótko?

7 sygnałów, że śpisz za mało, czyli co się dzieje z niewyspanym organizmem

1. Ciągle chce ci się jeść, mimo, że jesz właściwie cały dzień

To kwestia braku energii spowodowanej deficytem snu. Wydaje ci się, że zjesz batonik i poczujesz się lepiej? Może przez chwilę, ale niedługo potem oczy znów zaczną ci się zamykać, a w żołądku zrobi się pusto…

2. Stałaś się niezdarna, potykasz się i wpadasz ciągle na jakieś rzeczy

To wina rozkojarzenia związanego z brakiem odpowiedniego odpoczynku. Niewyspana jesteś „łamagą”, nie masz siły wyżej podnieść nogi, twój mózg nie rejestruje wszystkich „przeszkód” w twojej przestrzeni.

3. Jesteś o wiele bardziej wrażliwa niż zazwyczaj

Przemęczenie sprawia, że byle co powoduje u ciebie prawdziwy dramat. Lepiej cię nie drażnić.

4. Zauważasz, że pogorszyła ci się pamięć

Znów problem z koncentracją – twój mózg również potrzebuje odpoczynku, nie zapominaj o tym. Jeśli nie pozwolisz mu się odpowiednio „zresetować” podczas snu, zacznie popełniać błędy.

5. Jest ci bardzo trudno wstać, kiedy dzwoni budzik

Nadal jesteś senna, nie masz ochoty otworzyć oczu, podnieść ciężkich powiek. Ciało odmawia ci posłuszeństwa.

6. Często chorujesz

Bo brak snu obniża twoją odporność. Z łatwością łapiesz katarki, kaszelki i z całą pewnością pierwsza zarazisz się od przeziębionej koleżanki z pracy lub twojego dziecka.

7. Nawet najprostsze decyja stanowią dla ciebie wyzwanie

Bo nie potrafisz się skoncentrować, rozbiegane myśli podążają każda w inną stronę powodują chaos w twojej głowie i niepoój w sercu. Czy już wariujesz? Nie, zasypiasz…

To co? Dziś grzecznie – o dziesiątej w łóżku. I koniecznie bez telefonu!


Zobacz także

Najlepszy dzień, by poznać lepszą „siebie” – to dziś. Akcja „14 dni dla mojego ciała”

Introwertyku, robisz to źle! Małe grzeszki skazujące nas na samotność

Mój niezawodny sposób na brudne fugi. Produkty masz w domu