To, co zobaczysz pierwsze na tym obrazku, symbolizuje twoje wewnętrzne „ja”

Anna Frydrychewicz
Anna Frydrychewicz
12 stycznia 2018
Fot. Screen/Facebook/DazzlingNews
Fot. Screen/Facebook/DazzlingNews
 

Gotowi na prawdę o sobie? Odwagi. :) Przyjrzyjcie się poniższemu obrazkowi i powiedzcie: co na nim widać, co najbardziej rzuca się wam w oczy? Przeczytajcie koniecznie interpretację waszych odpowiedzi. Miłego piątku :)

Co widzisz na tym obrazku jako pierwsze?

Interpretacja

1. Drzewo

Jeśli był to pierwszy element, który zobaczyłeś, oznacza to, że polegasz zbytnio na rozsądku i logice. Oczywiście, w wielu aspektach twojego życie ma to pozytywne konsekwencje, czyni cię urodzonym liderem, pomaga organizować i kierować ludźmi. Pomaga również w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów lub „nieszczęść” codziennego życia. Jednak ten realizm, który cię charakteryzuje, może cię hamować w dążeniu do spełniania marzeń. Osiągniesz swoje cele, kiedy się trochę rozluźnisz.

2. Małpa

Jeśli to był pierwszy element, który spostrzegłeś na obrazku, oznacza to, że jesteś bardzo krytyczną osobą, zarówno dla siebie, jak i w stosunku do innych. Nie akceptujesz tego, że bliscy nie wymagają od siebie tak wiele jak ty, ani że nie stawiają na rozwój osobisty rak samo jak ty.  Nie możesz znieść poczucia, że marnujesz swój czas i dlatego stale jesteś zajęty. Masz zawsze dobre pomysły, a twoja inteligencja otwiera ścieżki, do których wiele innych osób może nigdy nie dotrzeć.

3. Lwica

Jesteś silną osobą, która często słucha swoich najbardziej prymitywnych instynktów. To sprawia, że ​​jesteś trochę „dziki” i możesz ranić ludzi wokół siebie, nie zastanawiając się nad tym, ani nie wiedząc o tym. Z drugiej strony, twoja determinacja jest godna pochwały, a twoja ciężka praca jest bronią, której używasz, aby udowodnić, że jesteś bardzo wartościowym człowiekiem. Zawsze koncentrujesz się na swoich celach i nie odpuszczasz, pod żadnym pozorem. Jak lwica, która poluje na gazelę, idziesz po swoje marzenia i nie spoczniesz, póki ich nie zrealizujesz.

4. Ryby

Żyjesz chwilą i często myślisz „wszystko będzie dobrze”. No i to się sprawdza, dopóki nie zostaniesz zdradzony lub oszukany. Starasz się nigdy nie czuć nienawiści i postrzegasz inne osoby jako ważną część twojego życia. Czujesz się częścią „czegoś większego”, ale materialny świat, w którym przyszło ci  żyć może generować problemy i nieporozumienia. Nie pokazuj innym jedynie swojej dobroci, mów także o swoich potrzebach.


Na podstawie: dazzling.news


Próbowałaś schudnąć 4kg w 3 dni? Dieta militarna to kolejny pomysł na ekspresowe odchudzanie

Redakcja
Redakcja
12 stycznia 2018
Fot. iStock/Erstudiostok
Fot. iStock/Erstudiostok
 

Temat diet jest rozległy i często poruszany. Nic dziwnego, bo chcemy wiedzieć jak najwięcej, by sprawnie zrzucić nadmiar kilogramów. Z tego powodu stosujemy mniej lub bardziej skuteczne i bezpieczne pomysły na utratę masy ciała. Testowane są zarówno diety skrajnie restrykcyjne, których nikomu nie warto polecać, jak i style żywienia, typu diety śródziemnomorskiej, która zapewnia nie tylko szczupłą figurę, ale i zachowanie zdrowia. 

Obecnie mówi się częściej o diecie militarnej, która ma wiele wspólnego z wojskową dyscypliną.

Założenia diety militarnej 

Wg zwolenników diety militarnej wystarczy weekend, żeby pozbyć się nawet 4 kg (niektórzy proponują nawet 5 kg). Dieta opracowana w USA opiera się założeniu, że przez 3 dni organizm otrzymuje jedynie 1000 kcal. W tym czasie można jeść trzy posiłki — śniadanie, lekki obiad i kolację. Nie wolno nic jeść między posiłkami. Można pić tylko wodę, dietetyczne napoje gazowane, a także herbatę i kawę. Posiłki należy jedynie gotować, bez użycia przypraw, z wyjątkiem pieprzu i soli. Mało jest warzyw i nabiału, można natomiast spożywać rafinowany cukier (np. w lodach)

1. Dzień pierwszy 

  • śniadanie: grejpfrut 1/2 sztuki, kromka pieczywa z masłem orzechowym, kawa lub herbata bez cukru (można użyć słodzika);
  • lunch: tuńczyk w sosie własnym 1/2 szklanki, kromka pieczywa, kawa lub herbata;
  • kolacja: mięso z kurczaka, fasolka szparagowa szklanka, banan 1/2 sztuki, jabłko sztuka, lody waniliowe mały kubek lub pucharek.

2. Dzień drugi

  • śniadanie: jajko gotowane sztuka, kromka pieczywa, banan 1/2 sztuki, kawa lub herbata;
  • lunch: serek wiejski, krakersy 5 sztuk;
  • kolacja: parówka lub kiełbaski wołowe, marchewka szklanka, brokuł szklanka, banan 1/2 sztuki, 1/2 małego pucharka lodów.

3. Dzień trzeci

  • śniadanie: 2 plastry sera cheddar, krakersy 5 sztuk, małe jabłko, kawa lub herbata;
  • lunch: jajko gotowane na twardo sztuka, kromka chleba, kawa lub herbata;
  • kolacja: tuńczyk w sosie własnym szklanka, marchew lub buraki szklanka, zielone warzywa liściaste lub brokuły szklanka, banan 1/2 sztuki, lody waniliowe 1/2 małego kubeczka lub pucharka.

Po 4-5 dniach przerwy trzeba znów jeść pożywienie do 1000 kcal. Tym razem można ułożyć jadłospis samodzielnie, z dowolnych produktów.

Efekty diety militarnej

Mimo nadziei na szybkie zrzucenie kilogramów, efekty diety nie są zbyt spektakularne i trwałe. Podczas trwania tej diety traci się przede wszystkim wodę. Żeby spalić tkankę tłuszczową potrzeba czasu i ćwiczeń. Ponadto możliwe jest wystąpienie efektu jo-jo z  niekontrolowanym apetytem na ulubione przysmaki. Tego rodzaju diety nie wpływają na ukształtowanie dobrych nawyków żywieniowych. Monotonny jadłospis może skutkować niedoborem witamin i minerałów, mimo obecności warzyw i owoców w jadłospisie. 1000 kalorii to zbyt mało, aby w zdrowy sposób napędzać organizm do codziennego działania.


 

źródło: www.odzywianie.info.plwylecz.to


Zobacz także

Fot. iStock / PeopleImages

Resurfacing – odmładzanie przez regenerację

Karma z siekierą

Fot. iStock /  g-stockstudio

7 things a strong woman should never apologize for