Nożyce wzmocnią brzuch

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
12 kwietnia 2016
Fot.  Screen z Youtube  /
Fot. Screen z Youtube / Fitappy2
 

Aby pomóc sobie w pracy nad sylwetką, a dokładniej nad brzuchem, spróbuj wykonywać klasyczne ćwiczenie – nożyce.

  1. Połóż się na macie na plecach
  2. Oderwij od podłoża wyprostowane nogi oraz tułów tak, by umożliwić ruch rękoma (jeśli to jest zbyt trudne, głowę i plecy pozostaw na macie, ruch wykonuj jedynie nogami)
  3. Wykonuj wymachy nogami i rękoma naprzemiennie góra-dół

Uwaga! Osobom z problemami kręgosłupa to ćwiczenie nie jest zalecane.

 


Przysiad z wymachem nogi w przód

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
13 kwietnia 2016
Fot.  Screen z Youtube  /
Fot. Screen z Youtube / trenerkaINFO
 

Aby wzmocnić mięśnie pośladków i ud, warto poświęcić czas na praktykowanie przysiadów. To doskonałe ćwiczenie, opracowano również w wersji z wymachem nogi w przód:

  1. Stań w rozkroku odrobinę szerszym od szerokości bioder. Ugnij ręce na wysokości klatki piersiowej, złącz dłonie, wyprostuj plecy, napnij mięśnie
  2. Wykonaj klasyczny przysiad, ale wracając do góry rozpleć dłonie i zrób wymach ramion do bioder, jednocześnie robiąc wymach wyprostowaną nogą do przodu
  3. Wróć do pozycji wyjściowej i powtarzaj ruch naprzemiennie


Brzuszki z nogami w górze

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
11 kwietnia 2016
Fot.  Screen z Youtube  /
Fot. Screen z Youtube / Ruszsię

Jeśli marzysz o płaskim brzuchu, z widocznym zarysem mięśni, pamiętaj że utrzymanie diety nie załatwi sprawy. Konieczne są regularne ćwiczenia, które jak brzuszki w różnych odmianach pomogą uzyskać wymarzony cel.

Brzuszki z nogami w górze:

  1. Połóż się na plecach, wyprostuj nogi i unieś je pionowo do góry.(Jeśli jesteś początkująca, przysuń się do ściany tak, aby dotykać jej pośladkami, a wyprostowane nogi oprzyj o ścianę) dłonie delikatnie połóż na głowie.
  2. Napnij mięśnie brzucha i robiąc wdech, unieś tułów w kierunku wyprostowanych nóg. Wraz z wydechem wróć do pozycji wyjściowej. Mięśnie brzucha powinny być przez cały czas napięte.