Brzuszki z nogami w górze

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
11 kwietnia 2016
Fot.  Screen z Youtube  /
Fot. Screen z Youtube / Ruszsię
 

Jeśli marzysz o płaskim brzuchu, z widocznym zarysem mięśni, pamiętaj że utrzymanie diety nie załatwi sprawy. Konieczne są regularne ćwiczenia, które jak brzuszki w różnych odmianach pomogą uzyskać wymarzony cel.

Brzuszki z nogami w górze:

  1. Połóż się na plecach, wyprostuj nogi i unieś je pionowo do góry.(Jeśli jesteś początkująca, przysuń się do ściany tak, aby dotykać jej pośladkami, a wyprostowane nogi oprzyj o ścianę) dłonie delikatnie połóż na głowie.
  2. Napnij mięśnie brzucha i robiąc wdech, unieś tułów w kierunku wyprostowanych nóg. Wraz z wydechem wróć do pozycji wyjściowej. Mięśnie brzucha powinny być przez cały czas napięte.


Nożyce wzmocnią brzuch

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
12 kwietnia 2016
Fot.  Screen z Youtube  /
Fot. Screen z Youtube / Fitappy2
 

Aby pomóc sobie w pracy nad sylwetką, a dokładniej nad brzuchem, spróbuj wykonywać klasyczne ćwiczenie – nożyce.

  1. Połóż się na macie na plecach
  2. Oderwij od podłoża wyprostowane nogi oraz tułów tak, by umożliwić ruch rękoma (jeśli to jest zbyt trudne, głowę i plecy pozostaw na macie, ruch wykonuj jedynie nogami)
  3. Wykonuj wymachy nogami i rękoma naprzemiennie góra-dół

Uwaga! Osobom z problemami kręgosłupa to ćwiczenie nie jest zalecane.

 


„Strzała” na wzmocnienie kręgosłupa

Ćwiczenie na dziś
Ćwiczenie na dziś
9 kwietnia 2016
Fot.  Screen z Youtube  /
Fot. Screen z Youtube / fitappy2
 

Wydłużenie ciała na wzór strzały, to dobry pomysł na ćwiczenie wzmacniające kręgosłup. 

  1. Połóż się na brzuchu. Proste ręce wyciągnięte za głowę, nogi mogą być na szerokość bioder lub złączone razem. Pośladki i nogi napięte. Mocno ciągnij stopami w tył.
  2. Wykonaj wdech i unieś jednocześnie ręce, klatkę piersiową i nogi nad matę.
  3. Wytrzymaj kilka sekund i opuść kończyny. Powtórz ćwiczenie